Juu ei tässä vielä huolta ole, mutta sama trendi jatkui kolmosella. Ehkä se siitä.
No Lappi tuli kolmosenkin kokonaan ilman hybridiä, kun se kakkosella meni hypyssä mykäksi. Siihen nähden 7,7 Tänakiin ja 5,9 Neuvilleen oli minusta ihan hyvä suoritus. Rovanperän ero Neuvilleen kolmosella 0,7 sekuntia huolimatta lähtöpaikasta, joten en näkisi tuotakaan mitenkään huolestuttavana vaan päinvastoin varsin lupaavana jatkoa ajatellen.
Suninen on minusta tullut just sillä tavalla kuin pitääkin. Ei mitään hulluja riskejä, vaan perusvarmaa suorittamista ja pyritään pitämään Katsuta ja Loubet takana. Kokemusta autosta on niin vähän, ja taukoa Rally1:stä sen verran, että ihan turha lähteä kärjen tahtiin pyrkimään ainakaan heti kisan alussa. Ottaa nyt kilometrejä alle, nostaa pikkuhiljaa vauhtia ja riskitasoa kun kokemus ja luotto autoon lisääntyy, niin Jyväskylässä pystyy jo sitten ehkä hakemaan jotain muutakin kuin pelkästään Katsutan ja Loubet'n lyömistä.
Rally2-puolella ehkä tosiaan ollut vähän mollivoittoinen alku, mutta sielläkin täytyy muistaa että Lindholmilla ensimmäinen kilpailu uudella autolla, ja Hyundain R2-auto ei ole muutenkaan vieläkään Skodan tasolla. Ainakaan näissä nopeissa sorakisoissa. Ehkä se siitä pikkuhiljaa paranee.