TykkiJutila
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Hyvät naiset ja herrat...Kalle Rovanperä #69 Suomi/Finland olisi 35,94 EK kilometrin päässä maailmanmestaruudesta.
Eikun se voimayksikkö tuottaa liikaa voimaa. Sinne on säännöissä määrätty paljon se saa lisä voimaa antaa/pätkä ja se raja oli ylitetty...Tänakilla siis sääntöjen vastainen voimayksikkö ja rangaistus 10s aikasakko. Mitä helvettiä?
Ok. Samasta syystä Tänak, Neuville ja myös Rovanperä saivat jo perjantaina 5s rankut/naama. Tänak sai sitten myös lauantaina rankut, mutta se oli 10s.Eikun se voimayksikkö tuottaa liikaa voimaa. Sinne on säännöissä määrätty paljon se saa lisä voimaa antaa/pätkä ja se raja oli ylitetty...
Sama ongelmahan oli Tänakin lisäksi myös Neuvillen ja Solbergin autoissa kaikilla samalla pätkällä, joten kaikille tuli 10 sekunnin penalty. Joten se tästä jo muutenkin ihan naurettavasta salaliittoteoriasta! ;)Eli Tänakin autoon on asentanut Hyundain mekaanikot vääränlaisen voimayksikön? Jos tykkäisi salaliittoteorioista niin väittäisin että Hyundai tekee kaikkensa ettei kiukutteleva Tänak voita mestaruutta. Viime kisassakin evättiin tallimääräys ettei Neuvillen tarvitse antaa tilaa Tänakille.
Kokemuksen puutteen lisäksi todella liukkaat olosuhteet ovat vaikuttaneet ulosajoihin. Autot menevät välillä vesi- ja mutaliirrossa, kuin pulkat.Kymmenestä Rally1-autosta neljä on keskeyttänyt ulosajon seurauksena. Kertoo siitä. ettei kuskeilla ole kokemusta Uuden-Seelannin erikoiskokeista.
Nuotinlukijoitten puhesta ymmärtää maallikko itsestäänselvyydet ja jotain muutakin, mutta mitä mahtaa tarkoittaa Halttusen erityisesti joillain pätkillä viljelemä ÄLÄ!
Nuotinlukijoitten puhesta ymmärtää maallikko itsestäänselvyydet ja jotain muutakin, mutta mitä mahtaa tarkoittaa Halttusen erityisesti joillain pätkillä viljelemä ÄLÄ!
Kyllä vaan. Käytetään enemmän oikealle kääntyvässä mutkassa, jossa kuljettajalla on huonompi näkyvyys sisämutkaan.Älä leikkaa.
Laskeskelin itse samaa ja jos Breen taas hyötyy isosti lähtöpaikastaan, niin todennäköisesti pisteet 4-1 on jaossa. Olettaen että Breen pysyy tiellä kaikki neljä pätkää. Tänak ei tainnut ajamalla Breeniä voittaa lauantaina. Kallelle siis näillä tuloksilla riittäisi todennäköisesti yksi lisäpiste.Ilmeisesti Evans, Katsuta ja Greensmith eivät siis ole starttaamassa reitille yöllä eli siellä on powerille maximissaan seitsemän Rally1 autoa lähdössä. Näistä yksi on Bertelli eli melkein läpiajamalla sieltä on jotain pisteitä tulossa.
Kallen omassa ketjussa asiasta tietoa.Koitin lukea ketjun läpi, mutta en löytänyt selkeää vastausta. Onko joku laskenut jo läpi että mikä riittää Kallelle mestaruuteen? Riittääkö voittajana maaliin pääsy, mutta powerilta 0p? Vai vieläkö powerilla joutuu kisaamaan?
Riippuu ihan vähän siitä, millaisesta tilanteesta powerille lähdetään, mutta se nyt on varmaa että powerilla aikaisintaan ratkeaa.Koitin lukea ketjun läpi, mutta en löytänyt selkeää vastausta. Onko joku laskenut jo läpi että mikä riittää Kallelle mestaruuteen? Riittääkö voittajana maaliin pääsy, mutta powerilta 0p? Vai vieläkö powerilla joutuu kisaamaan?
Oliko se nyt Portugalissa, kun Suninen johti WRC2 luokkaa, Rovanperä oli jo maalissa ja Pajari voittamassa WRC3. Selostamossa ihasteltiin, että ensimmäistä kertaa ikinä voi jokaisen luokan voittaja löytyä Suomesta. Ei tainnut mennä kuin minuutti, kun Suninen löysi itsensä paikallisen metsähallituksen hallintoalueen sisäpuolelta.On tuo rallienglanti vaan maailman kaunein kieli... Komeat on kommentaattorien ennakkohehkutukset Suomen 20 vuoden odotuksen päättymisestä. Toivottavasti nyt Kalle ei sitten vedä kaiken ennakoinnin jälkeen ekasta mutkasta pihalle.
Ei taida näkyä, mutta eihän tuota ole enää kuin kolme pätkää jäljellä, ja kaksi tulee kakkoselta =)Näkyykös kaikki ek.t jostain maksuttomalta?