SouthernSun76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Ja eikä tuon All Liven hinta mikään karmaiseva ole. Oliko se tämä eka vuosi ennakkotilaajille 49,90€/vuosi?
Ja eikä tuon All Liven hinta mikään karmaiseva ole. Oliko se tämä eka vuosi ennakkotilaajille 49,90€/vuosi?
Ja eikä tuon All Liven hinta mikään karmaiseva ole. Oliko se tämä eka vuosi ennakkotilaajille 49,90€/vuosi?
Tuo taisi olla sen WRC+ - hinta millä näkyy live-erikoiskokeet yms (eli samat mitkä nyt todennäköisesti yleltä). All Live oli muistaakseni siellä 80-90 euron hujakoilla.
Kävin katsomassa tiliotteelta, niin 19.tammikuuta olen maksanut 49,99€ koko vuodesta ja tuo oli nimenomaan se promo-hinta, jolla pakettia kaupattiin ennenkuin sovellusta oli edes julkaistu. Julkaisuhan tapahtui Monte Carlon rallin yhteydessä 26.tammikuuta.
Joo, vaikka eihän tuo 89€/vuosi paha hinta ole vielä sekään. Kun ajattelee mitä hintoja maikkari on nyhtänyt noista pelkistä formula-paketeista, niin aika paljon jäädään voiton puolelle. Ja mun mielestä tuon WRC-tiimin meininki on kyllä loistavaa. Huomaa että rallipiireissä ei mennä politikointi edellä niinkuin formuloissa.Okei, no sitten. Nyt kun mietin niin itse taisin silloin miettiä että katson ensin miten homma toimii ennenkuin investoin. Olisihan sitä sitten lopulta muutaman kympin lopulta säästänyt.
Osaako joku avata tämän touhun taustoja. En ole kovin sisällä lajissa, mutta mikä motivaatio Marshallilla on siirtyä Meeken kartturiksi? Lainaus Köpin linkistä:Kris Meeken uusi kartanlukija on Sebastian Marshall, kuten jo aiemmin huhuiltiin:
Kris Meeke nappasi kartturin Hyundai-kuskilta - "Tilaisuus, jota en voinut ohittaa" – Rallit.fi
Lisäksi Mads Östberg ei tällä tietoa aja ainakaan täyttä kautta WRC:ssä ensi vuonna.
– Harkitsin tätä pitkään. Eteen nousi kuitenkin tilaisuus, jota en voinut ohittaa, joten vuodesta 2019 eteenpäin toimin Kris Meeken kartanlukijana, Marshall kertoi Facebookissa.
Kertokaapa tyhmälle, mikä on tämä tilaisuus jota ei voi ohittaa? Meeke tulee luultavasti ajamaan vain kauden Toyotalla. Lisäksi Meeke tuskin tulee olemaan mestaruustaistossa Paddonin lailla mukana. Miksi ihmeessä hylätä jakkara Paddonin autosta ja vaihtaa Meeken autoon? Ainakin Marshall saa vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Okei, tämä selittänee paljon. Kuvittelin että menneen kauden mestaruuskandidaatti Paddonilla olisi sopimukset taskussa ja ura avoinna. Kiitos valaisusta.Ensinnäkin Meeke ajaa varmasti täyden sarjan, toisinkuin Paddonilla ei tällä hetkellä ole edes sopimusta ensi kaudelle. Ja nopeampi kuskihan Meeke noista on ja saa vielä Huihain tai Fordiin verrattuna paremman auton alleen.
Okei, tämä selittänee paljon. Kuvittelin että menneen kauden mestaruuskandidaatti Paddonilla olisi sopimukset taskussa ja ura avoinna. Kiitos valaisusta.
Sekoitan. Ei perkele. Ei pitäisi pitkän päivän jälkeen kirjoittaa yhtään mitään :D. Poistun häpeänurkkaani.Sekoitatkohan nyt Paddonin ja Neuvillen keskenään? Paddonhan ei ajanut viime kaudellakaan kuin puolikkaan sarjan..
Ajaako yhtä varmasti kuin nyt päättyneelläkin kaudella? Kyllä Toyotakin monoa osaa antaa, jos romua tulee enemmän kuin laki määrää.Ensinnäkin Meeke ajaa varmasti täyden sarjan,
Ajaako yhtä varmasti kuin nyt päättyneelläkin kaudella? Kyllä Toyotakin monoa osaa antaa, jos romua tulee enemmän kuin laki määrää.
Ja ilmeisesti Evans ajaa Sunisen kanssa M-Sportilla, mutta kolmatta autoa eivät vissiin pysty ajattamaan.
Abu Dhabi kai kertonut että eivät ole mukana ensikaudella mutta 2020 taas jotenkin... Aika näyttää... Ja huono ranskalaisten on mennä kieltämään Loebilta ajamista muilla merkeillä jos eivät pysty hänelle itse autoa tarjoamaan. Kaikkiaan mielenkiitoinen juttu tuo Loebin case... Menisi sitten Huihaille tai Fordille. Ajohaluja näyttäisi kuitenkin sekalaisiin kisoihin olevan.Toivottavasti Abu Dhabi siirtyy M-sportille. Loeb voisi toimia veturina jos ranskalaiset vaan antavat hänelle mahdollisuuden ajaa rallia.
Abu Dhabi kai kertonut että eivät ole mukana ensikaudella mutta 2020 taas jotenkin... Aika näyttää... Ja huono ranskalaisten on mennä kieltämään Loebilta ajamista muilla merkeillä jos eivät pysty hänelle itse autoa tarjoamaan. Kaikkiaan mielenkiitoinen juttu tuo Loebin case... Menisi sitten Huihaille tai Fordille. Ajohaluja näyttäisi kuitenkin sekalaisiin kisoihin olevan.
Jotenkin niin mutta nyt ollaan tilanteessa että PSA:lta ei löydy Loebille autoa sen kummemmin ralliin, rallicrossiin kuin Dakariinkaan. Eli niillä ei ole tarjota töitä. Dakarin se ajaa mutta yksityisteamissa... Eli erikoinen tilanne kaikkiaan varsinkin jos Loeb haluaa oikeasti ajaa... Luulisi että tällaisia tapauksia varten sopimuksissa on purkupykälät-Eikö se niin mennyt, että Loeb on sitoutunut PSA-konserniin, eikä yksittäiseen talliin. Eli pitäisi olla tiimi, joka on PSA:n alainen. WRC:n tapauksessa kyseen tulee siis ainoastaan Citroen, ellei Seb pura sopimustaan konsernin kanssa.
Sen verran pitää tähän huudella väliin, että Maikkarillahan ei ole mitään erillistä formulapakettia ollut enää vuosiin. Aikoinaan heillä sellainen oli ja sen hinta ei todellakaan ollut mikään paha, muistan kun muutaman ensimmäisen kauden Maikkarin netti-tv:ssä tuon formulapaketin sai jollain tyyliin 50-60 euron hinnalla koko kaudeksi. Tuosta on toki 10 vuotta aikaa ja tekniikka ei ihan yhtä hyvää ollut kuin nykyään.Joo, vaikka eihän tuo 89€/vuosi paha hinta ole vielä sekään. Kun ajattelee mitä hintoja maikkari on nyhtänyt noista pelkistä formula-paketeista, niin aika paljon jäädään voiton puolelle.
No okei oli se vielä kolme vuotta sitten tuolla Maikkarin netti-tv:ssä tuo erillinen F1-paketti, ja silloin sitä myytiin hieman tarjouksesta riippuen 100-120 euron hintaan. Ei nyt paha hinta tuokaan kun sillä näki kaikki F1-sisällöt.
Ja WRC+:n eduksi vielä nuo onboard videot jotka on ainakin itselle todella mielenkiintoisia ja niitä tulee katseltua kisojen jälkee useinkin... Vastaavia ei taida löytyä F1 puolelta vaikka materiaalia olisikin tarjolla esim. aika-ajojen jälkeen paljonkin...
Niin no paljonhan se on kiinni siitä että minkä arvostaa minkäkin hintaiseksi. Ja pitää toki suhteuttaa myös kisojen määrä, rallikaudella on 13 osakilpailua ja F1-kaudella 2015 ajettiin 19 kilpailua. Satanen kaikista kilpailusta ei sinällään ole paha hinta, riippuu tosiaan ihan puhtaasti siitä mitä haluat katsoa. En minä itsekään ole valmis maksamaan WRC-kautta kokonaisuudessaan koska en näe tuotetta ihan niin mielenkiintoisena että koko kautta jaksaisi seurata. Jokunen irtokuukausi sieltä täältä tulee tsekattua, mutta koko kautta ei mitenkään.Niin, se on miten tuonkin suhteuttaa. Maksatko 100-120 euroa siitä, että näet tunnin aika-ajon ja vajaan kahden tunnin kilpailun vai tuon 90 euroa ja näet kilvanajoa kaksi kokonaista päivää+torstai-illan alkupyöritys sekä sunnuntain ratkaisut. Itse en koe F1sten harjoituksilla suurta kompetenssia siihen, että niillä voisi nostaa tv-paketin hintaa. Ja WRC-puolella nuo päivän aikana nähtävät studio-osuudetkin ovat paljon relevantimmat, koska siellä se kilpailu on oikeasti kesken ja täten spekuloitavaa on paljon enemmän.