Lapilla 4(?) wrc-ralli ja Latvala on jo konkari. Nuo erot on lähinnä kokemuksessa. Ei se tarvii kuin ottaa 2 ekaa mutkaa rauhallisemmin ja kokeilla pitoa-> ero maalissa2 sek...
Voi piiiiiip! Onneksi kolme suomalaista vielä kärkitaistelussa..Voi vittu Latvalan auto pysähtynyt. Ei jumalauta.
Joo toivottavasti nyt tuo kolmoisjohto edes pysyy maaliin asti.Voi piiiiiip! Onneksi kolme suomalaista vielä kärkitaistelussa..
Kaikkine vetoineen 467 euroa tässä jäädään voitolle, 80 euroa tuli eri kohteisiin pistettyä ja tällä hetkellä Lappi on tuomassa rahoja. Supertripla meni nyt lopullisesti tämän Latvalan keskeytyksen myötä pieleen, mutta se nyt olisi vaatinut melkoisia urotekoja Neuvilleltä kun järjestys olisi pitänyt olla Lappi-JML-Neuville.Voi prkl sentään tätä Latvalan keskeytystä. No tämä on rallia. Pieni lässähdys kuitekin. @Roger Moore lla taitaa tulla tilipäivä huomenna.
Joo en toki sinänsä olisi toivonut että Lapin mahdollinen voitto ratkeaa tällä tavalla, mutta tämä kuuluu moottoriurheiluun. Latvalan kannalta sääli, vielä olisi ollut pieniä mahdollisuuksia MM-taistelun suhteen, mutta tämä kyllä romutti sen. Lisäksi tulevaisuutta ajatellen niitä uusia mahdollisuuksia MM:n voittamiseen ei varmaan tule, veikkaan nimittäin että jo ensi kaudella Lappi on koko kauttakin ajatellen aikalailla tasoissa Latvalan kanssa ja kenties painaa jo ohi.Kyllä Latvalaa taas koetellaan. Jos ei vedä itse pöpelikköön, niin autosta hajoaa jotain ilman omaa syytä. Tai näin oletan, ettei ole itse vastuussa tuosta rikosta. Ensi kaudella taas uudestaan.
Toivottavasti Lapin ja Hännisen autot toimii loppuun asti. Ja voisihan Suninenkin körötellä Fiestallaan maaliin asti ja olla palkintopallilla.
Tää on vähän viis piippuinen juttu... Ilman Al Qassimia koko Sitikan teamia ei olisi edes olemassa. Tehdas olisi laittanut pillit pussiin mutta Kassi-Alman rahoilla toiminta jatkui...Mutta pitää sanoa sekin että on kyllä sääli että näitä uusia, mahtavia WRC-autoja "hukataan" tuollaisten miesten käsiin kuin Khalid Al Qassimi...No mutta money walks...
Tää on vähän viis piippuinen juttu... Ilman Al Qassimia koko Sitikan teamia ei olisi edes olemassa. Tehdas olisi laittanut pillit pussiin mutta Kassi-Alman rahoilla toiminta jatkui...
Eikös tuo Kassimi kuitenkin menneinä vuosina ajanut ihan MM-pisteile? Harvakseltaan tuo on tainnut parina viime kautena rallia ajella, mutta mitä nyt nopeasti vilkaisin niin ainakin ekana vuotenaan sai MM-pisteitäkin. Toki WRC-autoja on joinain vuosina ollut vähemmän, mutta kuitenkin.Mutta tiedän myös sen että tätä optimitilannetta tuskin koskaan saavutetaan, ja ymmärtäähän senkin että onhan se Khalidista varmaan ihan kiva harrastella kun on kunnon harrastevälineet käytössä. Ne piirtää kenellä on liitua... Näin katsojan näkökulmasta vaan sääli että kun autoja on rajallinen määrä, ja Mikkelsenin kaltaiset rattimiehet istuu kotona, ja sitten nämä "KassiAlmat" räpeltää tuolla vitosryhmäläisten seassa.
Sitähän Kassi-Alma tekee eli mahdollistaa niin Meeken, Breenin, Lefevbren sekä myöskin Mikkelsenin ajamisen tällä kaudella. Sen hinta on se että hän itse ajaa muutaman kisan tehtaan teamissa... Pieni hinta mielestäni mutta tottahan noita parhaita kuskeja haluaa nähdä parhaissa autoissa... Tikkarit vaan ei mene aina tasan...Tiedän, ja tosiaan tavallaan kaksipiippuinen juttu...
Latvala varmaankin jos saa auton kuntoon, Ogierista ei ole tietoa mutta kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla jos kartanlukija on parin viikon kilpailukiellossa ja Ogier ei voi huomenna startata kisapäivään normaalisti.Ovatkos Latvala tai Ogier mukana huomisen Power stagella?
Kyllä Latvalaa taas koetellaan. Jos ei vedä itse pöpelikköön, niin autosta hajoaa jotain ilman omaa syytä. Tai näin oletan, ettei ole itse vastuussa tuosta rikosta. Ensi kaudella taas uudestaan.
Toivottavasti Lapin ja Hännisen autot toimii loppuun asti. Ja voisihan Suninenkin körötellä Fiestallaan maaliin asti ja olla palkintopallilla.