Rakennamme tulevaisuutta ja peruskorjaamme - Jatkot ja hankinnat kaudelle 09-10

• 59 794
  • 226

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Näin on. Yleensä en viitsi hirveästi huhuilla, mutta nyt tuntui tämä Jyp- kuvio faktalta. Toivottavasti mä saan vaasalaiseen tyyliin pahoinpidellä mun tietolähteen ja Samuli jatkaa kotkapaidoissa!

Vielä yli kolme tuntia. Toivottavasti meidän äijät ei ole yhtä löysällä kuin mä. Jaahas, ja taas vessaan...

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ehdotan juhlahumun keskellä seuraavia jatkosopimuksia:

*kröhöm*

Taisto Tankka: 20+20 vuotta..
Juhani Tamminen: 1+10 vuotta..

Sitten vähän vakavammalla ilmeellä:

Tuomas Takala: 3 vuotta
Kivimäki Samuli: 5 vuotta
Heikkinen Eetu: 2 vuotta
Suomalainen Jaakko: 1+1 vuotta
Pahkala Timo: 3 vuotta
Sihvonen Toni: 1+1 vuotta
Pernaa Jussi: 3 vuotta

Nyt ei uskalla signata enempää, mutta hieno on koko joukkue!

Epätodellinen huuma alkaa hiljalleen muuttua todelliseksi riemuksi. Hetkittäin tässä silmäkulmat kostuvat. 10-vuotiaasta asti olen kyllä uskonut, että tämä päivä joskus vielä koetaan. Nyt se on tässä! KIITOS SPORT!!

...Mutta vielä olisi lissäää makiaa tiedossa. Ässät Vaasassa! oioi :)

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kuulemma Sportista on jälleen juttua IS Veikkaajassa, jossa Tamminen toteaa haluavansa enemmän valtaa, vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talousasioissa.

Joko Tammiselta karkasi korkki? :)

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Ehdotan juhlahumun keskellä seuraavia jatkosopimuksia:

*kröhöm*

Taisto Tankka: 20+20 vuotta..
Juhani Tamminen: 1+10 vuotta..

Sitten vähän vakavammalla ilmeellä:

Tuomas Takala: 3 vuotta
Kivimäki Samuli: 5 vuotta
Heikkinen Eetu: 2 vuotta
Suomalainen Jaakko: 1+1 vuotta
Pahkala Timo: 3 vuotta
Sihvonen Toni: 1+1 vuotta
Pernaa Jussi: 3 vuotta

Nyt ei uskalla signata enempää, mutta hieno on koko joukkue!

Kaksi lisää eli Immonen ja Uitto (on sillä niin hienot viikset) kahden vuoden pahvilla. Cabanakin ollut tärkeä ja varmasti paremmin käytettynä maalejakin olisi ollut enemmänkin.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Sport haluaa Tammisen jatkavan

IS Veikkaajan toimittaja Harri Pirinen on ollut yhteydessä Sportin hallituksen puheenjohtajaan Heikki Hiltuseen ennen Mestiksen mestaruuden ratkaisua. Hiltunen sanoo: "Olemme lähteneet siitä, että jos pelaamme Mestiksen finaaleissa, valmennus jatkaa. Lähtökohtana on, että Tamminen ja Westerback jatkavat." Hiltunen sanoo myös IS Veikkaajan jutussa: "Olemme erittäin tyytyväisiä tämän kauden tulokseen, ja haluamme jatkaa samalla linjalla." Sopimusten yksityiskohdista neuvotellaan ja sitten Hiltusen mukaan nähdään, mitä tapahtuu.

Tamminen ja Westerback vahvistivat asemiaan ensi kauden valmennuskaksikkona, kun Sport voitti Mestiksen mestaruuden. Hiltusen puheista voi päätellä, että pallo on nyt Tammisella ja Westerbackilla.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tamminen ja Westerback vahvistivat asemiaan ensi kauden valmennuskaksikkona, kun Sport voitti Mestiksen mestaruuden. Hiltusen puheista voi päätellä, että pallo on nyt Tammisella ja Westerbackilla.

Lisätään vielä se, että Veikkaajan tietojen mukaan Tamminen haluaisi entistä enemmän valtaa ja vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talouspuolen asioissa.

Edit: Olikin jo näköjään Niksin kirjoittama tuossa ylempänä...

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulemma Sportista on jälleen juttua IS Veikkaajassa, jossa Tamminen toteaa haluavansa enemmän valtaa, vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talousasioissa.

Joko Tammiselta karkasi korkki? :)

Tätä Tami halusi aikanaan myös Porissa, yritti savustaa Toivolan ulos valmentajan paikalta ja lopuksi yritti vallata Ässät Oy:n. Tämä viimeksi mainittu korpesi monia porilaisia, koska Tammisen tehtävä oli myydä Ässiä osakeannin muodossa. Myynti jäi tekemättä, mutta yhtiökokouksessa Tami yritti oman ryhmänsä kanssa ostaa Ässät pilkkahintaa.

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lisätään vielä se, että Veikkaajan tietojen mukaan Tamminen haluaisi entistä enemmän valtaa ja vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talouspuolen asioissa.

Tämä kohta oli se, mikä sai itselläni niskakarvat pystyyn ja ihon kananlihalle.

Tämä polku on jo kuljettu ja seuraukset oli sellaiset, ettei toista mahdollisuutta saa antaa.

Jos Tami nyt aiotaan täällä sitten pitää, niin päävalmentajaa korkeampaa virkaa ei saa antaa. Taloushommat pitää olla muiden vastuulla ja kenen vastuulla ne ovatkin niin sellaista riskiä ei saa enää ottaa kuin tällä kaudella.

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Jos Tami nyt aiotaan täällä sitten pitää, niin päävalmentajaa korkeampaa virkaa ei saa antaa. Taloushommat pitää olla muiden vastuulla ja kenen vastuulla ne ovatkin niin sellaista riskiä ei saa enää ottaa kuin tällä kaudella.
Jotenkin mulle jäi Hiltusen kommentista sellainen toppuutteleva kuva, mieluummin keskittyi kehumaan Tamin suoritusta valmentajana. Hallitus osoitti kiitettävää suoraselkäisyyttä tuossa siirtorajan aikoihin ja siihen oli Taminkin tyytyminen.
Pitää tosiaan toivoa että toimenkuva ei muutu jos kerran Sportissa jatkaa.

Fordél

Jäsen

Juuri tämän takia arvostukseni Tamia kohtaan ei nouse koskaan kovin korkealle ja juuri tästä kirjoittelin ennen kauden alkua. Ammattilainen osaa luottaa toisten osaamiseen ja kasaa sellaisen ryhmän ympärilleen, joka toimii saumattomasti yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Tami ei ole tällainen ammattilainen.

Tamin ongelma on se, että hän jääkiekkoleijonana nro. 79 luulee, että vain hän pystyy viemään Sportin menestykseen. Jääkiekkoseuran pyörittäminen ei ole yhden miehen show ja Tammisen kannattaisi nyt keskittyä valmentamiseen ja joukkueen kasaamiseen yhdessä alan ammattilaisen kanssa, mutta jättää nuo talousasiat seuran muille ammattilaisille. Mies jauhaa vuodesta toiseen, että 95% keskittyminen, 50%:n suoritus. Tämä näkyy myös miehen itsensä työssä. Keskity nyt hyvä mies 100%:sti siihen valmentamiseen äläkä sinkoile muualle. Sportin hallituksen pitää ehdottomasti pysyä kovana ja antaa Tamille valtaa vain valmentamisessa ja joukkueen kasaamisessa (yhdessä ammattilaisen kanssa).

Tapahtuiko muuten tällä kaudella juuri tämä eli Tami ei sotkeutunut juuri muihin hommiin, joten 100%:n keskittyminen valmentamiseen tuotti 100%:n tuloksen (=mestaruus).

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Mikäli Sport nousee liigaan, niin ei seuraavan kauden joukkueen rakentaminen tule olemaan helppoa. Tiedän sen itse, koska KalPahan ei saanut enää hyviä pelaajia riveihinsä noustuaan aikanaan liigaan. Ei ole imua, ja kaikki hyvät pelaajat ovat jo tehneet sopparin toisiin seuroihin.

Totta kai mahdollinen nousu on aivan mahtavaa, ja fiilikset on huipussaan, mutta siihen kannattaa tottua, että ensimmäiset kaudet liigassa ovat ihan helvettiä, kun tulee turpaan koko ajan ja media arvostelee, ettei teidän seuranne kuulu liigaan jne.

No, meille tuli lahjakas valmentaja ja tuli sitten Sami Kapanen. Se riitti meille, ja nyt ollaan huipulla. Jos liigaan nousette, niin toivotaan, että jossain vaiheessa se teillekin kääntyy voiton puolelle. Ja fakta on se, että mieluummin sitä on heittopussi SM-liigassa, kuin Mestari Mestiksessä.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuri tämän takia arvostukseni Tamia kohtaan ei nouse koskaan kovin korkealle ja juuri tästä kirjoittelin ennen kauden alkua. Ammattilainen osaa luottaa toisten osaamiseen ja kasaa sellaisen ryhmän ympärilleen, joka toimii saumattomasti yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Tami ei ole tällainen ammattilainen.

IS Veikkaajan juttu rakentui toimittaja Harri Pirisen haastatteluun Sportin hallituksen puheenjohtajan, pörssiyhtiö Vaconin toimitusjohtaja, Heikki Hiltusen kanssa sekä, niinkuin Isaskar kirjoittikin, "Veikkaajan tietojen mukaan" Tammisen haluista toimenkuvan laajentamiseen.

Totta on se, mitä Hiltunen kertoo. Arvausta on se, mitä termi "Veikkaajan tietojen mukaan" sisältää.

Noista arvauksista (huhuista), että Tamminen haluaisi entistä enemmän valtaa ja vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talouspuolen asioissa, ei ole ollut keskustelua Hiltusen kanssa. Hiltusen mukaan yksityiskohdat käydään läpi. Hiltusen oletus on, että mitään muutosta ei tapahdu.

Minä olen luottanut ja luotan yhä vahvemmin Sportin johdon tekemisiin.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Hiltunenhan sanoi Veikkaajassa jotenkin, että lähtökohta on, että valmennus jatkaa samaan malliin kuin tällä kaudella. Viittasi siis kintaalla Tammisen valtahaluille.

Tällä kaudella Tamminen (ja Saari) suitsittiin todella tiukasti. Kaikki päätökset meni hallituksen kautta. Se teki päätöksenteon erittäin jähmeäksi ja hitaaksi, mutta ainakin suitset pysyi käsissä ja yksi (tai kaksi) miestä ei päässyt heilumaan kukkona tunkiolla. Mestiksen voitto varmasti antaa Tammiselle hyvät neuvotteluasemat, mutta epäilen vahvasti sitä, että ohjia annettaisiin näille kavereille yhtään sen enempää kuin tällä kaudella.

Paras ratkaisu olisi edelleen se, että Sport hommaisi esim. Ismo Lehkosen.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Hiltunenhan sanoi Veikkaajassa jotenkin, että lähtökohta on, että valmennus jatkaa samaan malliin kuin tällä kaudella. Viittasi siis kintaalla Tammisen valtahaluille.

Toivottavasti Hiltusella on munaa pistää kova kovaa vastaan tuossa tilanteessa. Hyvin pysyi asiat hallituksen käsissä tällä kaudella, ja toivottavasti se meno jatkuu. Edelleen kiitokset menee myös Tamille tästä kaudesta, mutta onhan tuo Veikkaajan teksti hiukan pelottavaa. Yrittääkö Tami nyt kaapata mahdollista liiga-Sportia samoin kuin Ässiä (ja Tepsiä?)? Kyllähän sen oikein huomasi, miten Tamin kuuluisa ego taas venähti monta senttiä Mestis-voiton ratkettua. Siihen sitten vielä senttejä lisää jost Ässät kaatuu. Lausunnot ovat olleet sitä luokkaa, että nyt keulitaan kunnolla, vaikkakin Tamin tuntien siinä on mukana paljon provosointia Porin ja SM-liigan suuntaan. Kaikesta huolimatta, uskoisi Taminkin oppineen hieman nöyryyttä aiemmista toilailuistaan. Tosin narsistinen luonnehäiriö taitaa olla parantumaton vaiva...

Nooo, mutta nyt edelleen naatitaan. Veljet, meillä on lauantaista lähtien mahdollisuus tapella liigapaikasta!

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivottavasti Hiltusella on munaa pistää kova kovaa vastaan tuossa tilanteessa. Hyvin pysyi asiat hallituksen käsissä tällä kaudella, ja toivottavasti se meno jatkuu. Edelleen kiitokset menee myös Tamille tästä kaudesta, mutta onhan tuo Veikkaajan teksti hiukan pelottavaa. Yrittääkö Tami nyt kaapata mahdollista liiga-Sportia samoin kuin Ässiä (ja Tepsiä?)?

Veikkaajan teksti on seuraava Heikki Hiltusen suulla sanottuna:"Tälläisestä ei ole ollut mitään keskustelua". Tämä siis liittyi toimittajan "Veikkaajan tietojen mukaan" arvuutteluun ja kyselyyn siitä, että Tamminen haluaisi entistä enemmän valtaa ja vastuuta myös joukkueen kasaamisessa ja talouspuolen asioissa. Minä uskon Hiltusen sanaan siitä, että Tammisen toimenkuvan laajentamisesta ei ole edes keskusteltu. Niinkuin laitoin jo "Tamin Audi.."- keskusteluun, miksi spekuloida asialla, johon Hiltunen on antanut selvän vastauksen.

Kyllähän sen oikein huomasi, miten Tamin kuuluisa ego taas venähti monta senttiä Mestis-voiton ratkettua. Siihen sitten vielä senttejä lisää jost Ässät kaatuu. Lausunnot ovat olleet sitä luokkaa, että nyt keulitaan kunnolla, vaikkakin Tamin tuntien siinä on mukana paljon provosointia Porin ja SM-liigan suuntaan. Kaikesta huolimatta, uskoisi Taminkin oppineen hieman nöyryyttä aiemmista toilailuistaan. Tosin narsistinen luonnehäiriö taitaa olla parantumaton vaiva...

Minä katsoin tarkkaan Tamin haastattelut heti, kun Hokki- ja Jokipojat-sarjat olivat ratkenneet. Haastatteluissa esiintyi pelille, kannattajille ja katsojille nöyrä, kaikkensa antanut ja liikuttunut päävalmentaja. Tiedoksi sinulle, että narsistinen luonnehäiriö ei mahdollista omistajalleen nöyrää ja liikuttunutta esiintymistä suorassa tv-haastattelussa.

Tami otti roolinsa kuitenkin jo seuraavana päivänä. Oli lähdettävä työnsä mukaisesti viemään Vaasan Sportia kohti seuraavaa unelmaa. Se on Tamin tapa toimia ja se on yksi menetelmä monien muiden joukossa kohti menestystä.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tämä siis liittyi toimittajan "Veikkaajan tietojen mukaan" arvuutteluun

Toivottavasti näin. Aika arkaan paikkaan oli tuossa toimittaja kuitenkin osunut, kun heti nuosi mörkö mieleen. Mutta näinhän se menee. Lehdistön pääasiallinen tehtävä on myydä lehtiä, ja se tehdään nostattamalla esille mahdollisimman dramaattisia teemoja. Noihin Tamin vanhoihin kaappausaikeisiin palaaminen on juuri sellainen.

siffa kirjoitti:
Tami otti roolinsa kuitenkin jo seuraavana päivänä. Oli lähdettävä työnsä mukaisesti viemään Vaasan Sportia kohti seuraavaa unelmaa. Se on Tamin tapa toimia ja se on yksi menetelmä monien muiden joukossa kohti menestystä.

Tämä kuuluu tietysti asiaan, ja tällä tavoin Sport on vuoden 2004 jälkeen saanut sitä etäältä kannattavien henkilöiden massaliikeen ympäri Suomea, kuten tuolla Sport&media -ketjussa kirjoitin.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedoksi sinulle, että narsistinen luonnehäiriö ei mahdollista omistajalleen nöyrää ja liikuttunutta esiintymistä suorassa tv-haastattelussa.

Ei Tamminen minusta esiinny haastatteluissa mitenkään nöyränä. Tästä on varmaan turha kiistellä, mutta itse käsitän nöyryyden ihan eri tavalla. Ei sillä, että väittäisin Tammisen olevan narsisti. Ei riitä eväät arvioida asiaa. Mutta narsistisen luonnehäiriön tunnusmerkkejä löytyy kuitenkin esim. täältä.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mestis-kausi ollaan saatu päätökseen ja jos ei olla nousemassa, niin tälläiseltä näyttäisi seuraavan kauden Dream Team:

1.

"Maailmanluokan laituri" - "Rob Hisey" - Samuli Kivimäki
Jussi Pernaa - Tuomas Immonen

2.

"Steve Saviano" - "Ian MacNeil" - Paul Cabana
"Parempi versio Juha Salmusta" - "Parempi versio Markku Erholtzista"

3.

Oskari Hakomäki - Tuomas Takala - Juha Koivisto
Eetu Heikkinen - Markus Talas

4.

Markus Jämsä - Toni Sihvonen - Timo Pahkala
Markku Erholtz

MV-kaksikko: Jaakko Suomalainen /Mikko Rossi
Valmentajakaksikko: Juhani Tamminen & Kenneth Westerback

Loistava runko, siihen päälle kädelliset pelaajat niin vóila.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tiedoksi sinulle, että narsistinen luonnehäiriö ei mahdollista omistajalleen nöyrää ja liikuttunutta esiintymistä suorassa tv-haastattelussa...

Onko sinulla jotain ammatillista tai kokemusperäistä tietoa tästä vai puhutko googlen pohjalta??

Itselläni on yksi sukulainen, jolla on diagnosoitu narsistinen luonnehäiriö ja takaan, että jos hän keskustelisi sinun kanssasi, et allekirjoittaisi diagnoosia.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Itselläni on yksi sukulainen, jolla on diagnosoitu narsistinen luonnehäiriö ja takaan, että jos hän keskustelisi sinun kanssasi, et allekirjoittaisi diagnoosia.
Ensimmäistä kertaa porilaisen kanssa samaa mieltä jostain asiasta. Tämä nyt on off-topic mutta narsistisen luonnehäiriön tunnistamiseen toisessa ihmisessä vaatii vuosien tuntemusta ja yhdessäoloa elämän eri tilanteissa.

Ehkä Tammisessa on jotain sellaisia piirteitä, mutta en voi kyllä häntä narsistiksi kutsua näkemäni perusteella.

Ja kyllä. Itse olen elänyt parisuhteessa narsismista kärsivän ihmisen kanssa.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko sinulla jotain ammatillista tai kokemusperäistä tietoa tästä vai puhutko googlen pohjalta??

Kokemuspohjalta olen liikkeellä. Olen ollut jonkin verran koulutustilaisuuksissa, joissa on käsitelty työelämän narsismia.

Jääkiekossa mukana oleva narsistinen päävalmentaja on lipevä auktoriteettejä kohtaan, mutta armoton ja tunteeton alaisiensa suhteen. Narsisti ei pysty arvostelemaan julkisesti esim. SM-liigan tai Jääkiekkoliiton johtoa niiden tekemistä ratkaisuista. Olen tunnistanut näitä valmentajia monia, mutta Juhani Tamminen ei kuulu siihen joukkoon.

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Vaikka itse olen välillä kovin sanoin kritisoinut Tamia ja ehkä kulkenut hyvän maunkin rajoilla, niin mielestäni tämä keskustelu henkilön luonteenpiirteistä ja mahd. narsismista menee vähän liian pitkälle. Ehkä asia on lähtenyt liikkeelle pilke silmäkulmassa tai ihan heittona, mutta nyt puhutaan todella vakavista asioista. Vaikka näitä kommentteja ja arvioita lauottaisiin täällä omalla nimellä, niin foorumi olisi silti ihan väärä.

En tiedä tarkemmin Sportin sopimustilanteista kuin jo ilmoitettujen pelaajien osalta (joilla siis on jatkosopparit ensi kaudelle). Mutta Sport ei ole nyt mitenkään helpossa tilanteessa, koska kausi jatkuu edelleen, eikä seurajohdolla ole ihan täyttä varmuutta millä sarjatasolla ensi kaudella pelataan. Toki tilanne pelaajamarkkinoillakin on ilmeisesti aika levällään. Epätietoisuus liigapelaajien tulevasta vakuutusturvasta ja toisaalta taantuman/laman vaikutukset heijastuvat myös Mestisseurojen tilanteisiin. Sportilla on viime vuosina ollut joukkue ainakin 90 %:sti kasassa ennen juhannusta, mutta nyt voi mennä pidempään.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikka itse olen välillä kovin sanoin kritisoinut Tamia ja ehkä kulkenut hyvän maunkin rajoilla, niin mielestäni tämä keskustelu henkilön luonteenpiirteistä ja mahd. narsismista menee vähän liian pitkälle. Ehkä asia on lähtenyt liikkeelle pilke silmäkulmassa tai ihan heittona, mutta nyt puhutaan todella vakavista asioista. Vaikka näitä kommentteja ja arvioita lauottaisiin täällä omalla nimellä, niin foorumi olisi silti ihan väärä.

Tästä olen A-pisteen kanssa samaa mieltä. Miksi itse sitten lähdin näille "heikoille hangille" keskustelemaan narsismista? Perustelu on se, että Juhani Tammisen päävalmentajajatkolle en näe mitään esteitä, vähiten vaikka pilke silmäkulmassakin heitetystä narsismi-nimityksestä.

Urheilullinen ja taloudellinen tulos ovat tältä kaudelta jo nyt erinomaiset. Sportilla on kasassa joukkue, joka taistelee yhteneväisesti Sportin menestyksen eteen pelistä toiseen. Sportin kannattajat ympäri Pohjanmaata ovat poikkeuksellisen runsaasti koko alueen seuran toiminnan takana. Olipa sarjataso ensi kautena mikä hyvänsä, niin valmennus ja joukkueen runko jatkakoon hyvää työtänsä Vaasan jääkiekon viemiseksi eteenpäin.

Ennen joukkueen rakentamista on johdon valittava päävalmentaja, joka sitten valitsee pelaajat yhteistyössä johdon kanssa. Meillä kannattajilla ei ole todellista roolia ja päätäntävaltaa joukkueen kasaamisessa. Toiveita on tietysti hyvä täällä heittää ja herättää keskustelua.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vaikka itse olen välillä kovin sanoin kritisoinut Tamia ja ehkä kulkenut hyvän maunkin rajoilla, niin mielestäni tämä keskustelu henkilön luonteenpiirteistä ja mahd. narsismista menee vähän liian pitkälle. Ehkä asia on lähtenyt liikkeelle pilke silmäkulmassa tai ihan heittona, mutta nyt puhutaan todella vakavista asioista.

Asian esille ottaneena pyydän anteeksi itse Tammiselta ja tätä palstaa lukevilta. Olisi kohtuutonta syyttää Tamia narsistisesta luonnehäiriöstä kärsiväksi. On totta, että kaikki mielen sairaustilat ovat oikeasti ikäviä asioita, joiden kanssa oikeasti tekemisiin joutuvat ihmiset kärsivät. Aiempi heittoni oli harkitsematon, ja johtui Veikkaajan toimittajan esittämistä pelottavista skenaarioista, joita ei ole tokikaan edes toteen näytetty.

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kivenmäki

Urheilulehdessä jo vähän vihjailtiin, että Kivenmäellä olisi mahdollisesti tehty rahakasn ehdollinen sopimus Sportin kanssa mikäli joukkue nousee liigaan. Laiskanoloisesti Kivenmäki tänään pelasi, mutta kelpuuttaisin kyllä kotkapaitaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy