Pelsulla on omat säännöt. Ne saa haastaa myös isot jäähyt ja Nupe näyttelee niille tekoälyn tuotoksia, jossa Pekko uhkaa kotiväkeä.Onko tää joku uus sääntö että kaksi kertaa saa haastaa ja eka vielä ilman jäähyä?
On, mutta sääntö on voimassa vain jos joukkueen nimi alkaa "P" ja loppuu "elicans" ja pelaat jääkiekko-ottelua Parkkarilassa 10.1.2025 kello 18:30-21.Onko tää joku uus sääntö että kaksi kertaa saa haastaa ja eka vielä ilman jäähyä?
Toki SaiPa teki yhden. Mutta sitä ei laskettu tällä kertaaMelkoisen usein käy näin, kun et kahden minuutin 5-3 yv:tä käytä.
Ei ollut paitsio. Katsoin uusintana.Ehkä se Pelicansin paitsiomaali tässä eniten mietityttää.
Mun mielestä ihan kyllä tekemisen meininkiä.Saa kyllä koko joukkue hävetä tämän iltaista suoritusta.
Kyllä minua tässä mietityttää SaiPan pelaaminen. Tällä pelillä ei voiteta ketään. Halutonta, mielikuvituksetonta ja yksinkertaisesti paskaa pelaamistaEhkä se Pelicansin paitsiomaali tässä eniten mietityttää.
Joo tekemisen meininki ylivoimaa lukuunottamatta. Miten vitussa voi joukkue tehdä itsensä noin pieneksi?Mun mielestä ihan kyllä tekemisen meininkiä.
Oli vaan aika helvetisti hämmentäviä käänteitä.
Vitutusketjun kamaa mutta mun mielestä nyt meni pisteet väärälle jengille.