Oli hyvä erä.Hyvä erä. Sanokaa mitä sanotte.
Oli hyvä erä.Hyvä erä. Sanokaa mitä sanotte.
Räpylällä ehkä, mutta kilvellä ei noin läheltä ja noin kovaa. Ei ollut löysää nähnytkään.Tarkka mutta löysä, piti ottaa kiinni.
No aika monta peliä on ollut tota kuljettamista ja kiekon menetyksiä, äsken ylivoimalla onnettomia neppejä viivaan eikä osunut itse edes tyhjiin. Toki vaikeaa on ollut kaikilla, mutta kaukana on tääkin kaveri siitä mitä parhaimmillaan esittänyt.Tähän olisi mielenkiintoista kuulla perusteluja? Onhan tuo edelleen paras hyökkääjä kiekon kanssa omaan silmään.
Omaan silmään ylivoiman huonot nepit viivaan kiireessä johtuu suurelta osin siitä, että Kousa ei tuohon ylivoimaan tuo mitään muuta kun kiirettä. Kousan syötöt ovat monesti hieman sinne päin ja tämä lähtee kertautumaan. Sitten tämä Kousan löysyys päättyy siihen, että joku joutuu liian kiireeseen ja siitä kiekonmenetys.No aika monta peliä on ollut tota kuljettamista ja kiekon menetyksiä, äsken ylivoimalla onnettomia neppejä viivaan eikä osunut itse edes tyhjiin. Toki vaikeaa on ollut kaikilla, mutta kaukana on tääkin kaveri siitä mitä parhaimmillaan esittänyt.
Ja toinen Mikko teki upeen maskin.Hyvä Mise! Tunnettu maalipyssy.
Moni täällä on laittanut tätä iän piikkiin, mutta minun silmääni Strömberg on aivan pilkulleen samanlainen kuin edellisellä visiitillä, eli pelkästään todella laiska. Ei minun mielestäni siis ole hidastunut oikeastaan ollenkaan, vaan jatkaa tasan siitä, mihin täällä jäi, eli 100% teholla mennään noin 1/10 vaihdoista, ja loput neppaillaan just sen verran, että palkanmaksu ei lopu.Ströbää kun yhdenkin vaihdon seuraa, niin ei sitä paljoa löysemmin voi jääkiekkoa pelata. Ei helvetti mitä seisoskelua ja näennäistä liikkumista. Ei jatkoon.
Ei kyllä ollut ulosajon paikka tuo.Huippuhankinta tämä Nikkanen.
Ette nyt oo tosissanne tosta että rupeette dumaamaan Nikkasta tosta....käsittämätön päätös tunareilta taas kerran.
Mene sinä repimään vaikka kuppituoleja aikasi kuluksi.Ennemmin häpeäisin teidän kapteenin filmiä :D
Kahdella hyökkääjälläkö tuo ketju meinaa loppupelin pelata?Kalaputaan kannalta hyvä, että Nikkanen lensi ulos. Ei tarvitse enää pelata kuin vain yhden turistin kanssa.
Kahdella hyökkääjällä ja yhdellä turistilla.Kahdella hyökkääjälläkö tuo ketju meinaa loppupelin pelata?
Ihan ei nyt aukea pointti?Kahdella hyökkääjälläkö tuo ketju meinaa loppupelin pelata?
Lähinnä nyt tarkoitin, että Nikkasen tilalle tulee joku hyödyllinen hyökkääjä.Kahdella hyökkääjälläkö tuo ketju meinaa loppupelin pelata?