Raipen stintti – peliesitykset kaudella 2024–2025

• 210 324
  • 2 143

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

samettikäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisiko Pysykiä kokeilla yvllä rightin hyökkääjän paikalla. Toisiksi paras tilanne 4 min yv:n aikana oli kun Pysyk laittoi kiekkoa maalile. Jos yv ei toimi, niin kaipaisin ehdottomasti niitä muutoksia.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Tähän olisi mielenkiintoista kuulla perusteluja? Onhan tuo edelleen paras hyökkääjä kiekon kanssa omaan silmään.
No aika monta peliä on ollut tota kuljettamista ja kiekon menetyksiä, äsken ylivoimalla onnettomia neppejä viivaan eikä osunut itse edes tyhjiin. Toki vaikeaa on ollut kaikilla, mutta kaukana on tääkin kaveri siitä mitä parhaimmillaan esittänyt.

kAntAlätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, 60 minuutin paine
No aika monta peliä on ollut tota kuljettamista ja kiekon menetyksiä, äsken ylivoimalla onnettomia neppejä viivaan eikä osunut itse edes tyhjiin. Toki vaikeaa on ollut kaikilla, mutta kaukana on tääkin kaveri siitä mitä parhaimmillaan esittänyt.
Omaan silmään ylivoiman huonot nepit viivaan kiireessä johtuu suurelta osin siitä, että Kousa ei tuohon ylivoimaan tuo mitään muuta kun kiirettä. Kousan syötöt ovat monesti hieman sinne päin ja tämä lähtee kertautumaan. Sitten tämä Kousan löysyys päättyy siihen, että joku joutuu liian kiireeseen ja siitä kiekonmenetys.

Toki en sitä sano, etteikö Kivenmäelläkin olisi parannettavaa. Luulisin myös, että vastustajat ovat laittaneet miehen erikoistarkkailuun ja näin hieman hakee peliään.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Nelosketju loistava vaihto. 2x sidotaan kiekko kulmaan (lepoaikaa), sitten tuotetaan maalipaikka + lopulta vihulaiselle pitkä kiekko.

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, treenijumi
Ströbää kun yhdenkin vaihdon seuraa, niin ei sitä paljoa löysemmin voi jääkiekkoa pelata. Ei helvetti mitä seisoskelua ja näennäistä liikkumista. Ei jatkoon.
Moni täällä on laittanut tätä iän piikkiin, mutta minun silmääni Strömberg on aivan pilkulleen samanlainen kuin edellisellä visiitillä, eli pelkästään todella laiska. Ei minun mielestäni siis ole hidastunut oikeastaan ollenkaan, vaan jatkaa tasan siitä, mihin täällä jäi, eli 100% teholla mennään noin 1/10 vaihdoista, ja loput neppaillaan just sen verran, että palkanmaksu ei lopu.

kAntAlätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, 60 minuutin paine
Kalaputaan kannalta hyvä, että Nikkanen lensi ulos. Ei tarvitse enää pelata kuin vain yhden turistin kanssa.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kalaputaan kannalta hyvä, että Nikkanen lensi ulos. Ei tarvitse enää pelata kuin vain yhden turistin kanssa.
Kahdella hyökkääjälläkö tuo ketju meinaa loppupelin pelata?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy