Raipen stintti – peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 91 156
  • 876

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Ihanaa olla väärässä muka Pelsu veisi. Uskomaton porukka!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Yleisilme oli nimenomaan taisteleva!

Salminen on loistava maalivahti.

Kiukas ei meinaa välillä ihan pysyä kartalla mutta yrittämisestä ei jää kiinni.

Kousaa tuonne kaivattaisiin.

Mutta mutta. Voitot on aina voittoja ja nyt on neljä putkeen!
 

Mr.Referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa Tappara
Yleisilme oli nimenomaan taisteleva!

Salminen on loistava maalivahti.

Kiukas ei meinaa välillä ihan pysyä kartalla mutta yrittämisestä ei jää kiinni.

Kousaa tuonne kaivattaisiin.

Mutta mutta. Voitot on aina voittoja ja nyt on neljä putkeen!
Kokoajan puhutaan, että kaipais jotaki yms, mutta peli kulkee niillä mitä sinne saadaan. Ja kulkeekin aivan helvetin hyvin kuten nähdään. Ne pelaa jotka pystyy ja 9/9p tältä viikolta JYP,Kärpät ja Pelicansista on todella kova suoritus.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat Poriin
Ei SaiPa pysty tätä suuntaa rahalla kääntämään, enkä tiedä pitäisikö edes kun riskit tiedetään? Kuten täällä palstalla on todettu, etenkin kakkos- ja kolmosketjujen pitää pystyä parempaan. Kenenkään selän taakse ei voi piiloutua, vaan tulosta pitää alkaa tekemään. Pitää uskaltaa haastaa vastustajaa, voittaa kaksinkamppailuita ja ottaa vastustajalta tila, aika ja peli-ilo pois. Pitää ajaa röyhkeästi maalille ja ottaa niitä iskuja ja mustelmia. Myös kiekottomana pitää olla aktiivinen. Raipe on moneen kertaan teroittanut sitä, että SaiPan pitää suorittaa taitojen ja fysiikan äärirajoilla, jos aiotaan voittaa pelejä. Eroa viime kauteen on siinä, että pelissä on kuitenkin tietyt perusasiat hyvällä mallilla. Viime kauden kaoottinen pelaaminen ei olisi mitenkään voinut jalostua voittavaksi jääkiekoksi. Nyt on vielä toivoa - ehkä.
Martti Servon sanoin: Aijaijaijaijaijai... Pari kaljaa ja 3-1 voitto vahvasti pelanneesta Pelicanseista, eikä mikään vääryys tämäkään voitto. Martti Servon lisäksi iski päälle Paavo Väyrynen -moodi, ja lainaan tässä itse omaa tappioputken aikaista kommenttiani. Strömberg hankittiin toki, ja minä olen hankintaan tyytyväinen. Mutta nimenomaan Karvinen, Naukkarinen, Hokkanen, Airola, Kiukas ja oikeastaan koko joukkue ykkösketjun takana on nostanut tasoaan. Tätä me tarvitaan. Meidän pojat ja Raipe.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kokoajan puhutaan, että kaipais jotaki yms, mutta peli kulkee niillä mitä sinne saadaan. Ja kulkeekin aivan helvetin hyvin kuten nähdään. Ne pelaa jotka pystyy ja 9/9p tältä viikolta JYP,Kärpät ja Pelicansista on todella kova suoritus.
On kova suoritus on. Mutta suoritus voisi olla parempikin.

Pitää toivoa ettei seurajohto sentään jää pelkästään tuulettelemaan.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pitkästä aikaa viitsii vähän analysoida itse peliäkin. Todella samanlaiset joukkueet omaan silmään vastakkain tämän pelin perusteella. Peli oli jopa aavistuksen tylsän oloinen pitkään, kun nyhjättiin tasuria. Kumpikin pyöritti vuorollaan peliä ja puolusti keskustan hyvin pois toiselta.

Salminen oli tänään jälleen erinomainen, mutta väittäisin, että arvokkain pelaaja oli Klintrup alivoimamaalillaan. Ilman sitä olisi ehkä nyhjätty loppuun asti tasuria tai vahingossa tehty jompaankumpaan päätyyn yksi.

SaiPa jaksoi mielestäni painaa hyvin koko pelin. Oliko sitten säästelyä, kun kärkikarva jätettiin käyttämättä välillä. Kiekko saatiin varsinkin kolmannessa kuitenkin pidettyä hyvin itsellä, jota auttoi Siikosen ja Petmanin aloitusprosentit. Petman tänään 78,6% (!) ja Siikonen 58,8%.

Erikoismaininta Iikka Kangasniemelle. Kuuluisalle SaiPan kiusaajalle. Mies oli kyllä, kuin pikkupoika aikuisten joukossa tänään. Ja hyvä niin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Erikoismaininta Iikka Kangasniemelle. Kuuluisalle SaiPan kiusaajalle. Mies oli kyllä, kuin pikkupoika aikuisten joukossa tänään. Ja hyvä niin.
Tolppa sisään tolppa ulos. Lähellä oli Iikalta ettei oltaisi vedetty jatkoja ja mahdollisesti 9 pisteen viikko olisikin ollut 7 pistettä.

Peli oli tosiaankin tiukka. Sen myötä lämmittää vieläkin enemmän. Mä olen jo nähnyt maalin tappioita SaiPalta yhden elämän tarpeiksi.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tolppa sisään tolppa ulos. Lähellä oli Iikalta ettei oltaisi vedetty jatkoja ja mahdollisesti 9 pisteen viikko olisikin ollut 7 pistettä.

Peli oli tosiaankin tiukka. Sen myötä lämmittää vieläkin enemmän. Mä olen jo nähnyt maalin tappioita SaiPalta yhden elämän tarpeiksi.
Tolppia ei onneksi lasketa (kuin Leijona-valmentajien haastatteluissa). Vääntövoimassa SaiPa vei Iikkaa tänään 100-0.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmasti. Mutta yleisesti ottaen Pelicans oli tosiaan parempi mitä sarjasijoitus ehkä antaa ymmärtää.
Totta, mutta Pelicansilla 4 peliä vähemmän pelattuna verrattaessa SaiPaan. Myös kaikilla muilla joukkueilla, jotka olevat sarjataulukossa SaiPan takana on vähemmän pelattuja pelejä paitsi jumbo-Jukureilla. Kuitennii, hieno peli ja ansaittu voitto!
 

Sportsguy

Jäsen
Totta, mutta Pelicansilla 4 peliä vähemmän pelattuna verrattaessa SaiPaan. Myös kaikilla muilla joukkueilla, jotka olevat sarjataulukossa SaiPan takana on vähemmän pelattuja pelejä paitsi jumbo-Jukureilla. Kuitennii, hieno peli ja ansaittu voitto!
Itse laskeskelin koko viime kauden, että nyt jos voittaa rästipelit niin sijoitus nousee. Ei noussut.
 

Kilimaisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämän päivän peliesityksestä pisteet myös selostajalle, joka totesi että SaiPa katkaisi tällä voitolla pitkän tappioputken. Mistähän lienee moisen harhan saanut aikaiseksi, RaiPahan jyrää mahtavassa voittoputkessa.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Tämän päivän peliesityksestä pisteet myös selostajalle, joka totesi että SaiPa katkaisi tällä voitolla pitkän tappioputken. Mistähän lienee moisen harhan saanut aikaiseksi, RaiPahan jyrää mahtavassa voittoputkessa.
Puhui siitä, ettei SaiPa ollut voittanut Pelicansia Kisapuistossa sitten tammikuun 2021.
 
Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Hieno voitto! Verirahakin oli kentällä ottamassa ainakin kaksi omiin, makoisaa.

Huimaan iskuun on Raipe kyllä jengin saanut. Nää yleisömäärät tekee organisaatiolle nannaa, eiköhän arkenakin päästä +3500
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös