kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Onhan toi nyt..Petmanit pistää täysillä painia maalin edessä. Ei voi kyllä kuin tykätä! Ja näemmä sen verran kärppä kärähti että yv meille
Pelejä oikeasti katsoneet toki tietävät, että tämä ei ole M. Petmanilta mikään suonenveto.Petmanin Mikolta mukavat suonenvetominuutit loppuun. Lisää tuollaista tekemistä.
On kyllä Kärpät todella vain varjo menestysvuosilta.Hyvä SaiPa! Ilo nähä teijän voitto Raksilassa.
Valitettavasti, kaukana ollaan niistä ajoista. Mut oikeesti, todella ilonen oon SaiPan puolesta, tekis mieli melkeen vaihtaa keltamustista toiseen!On kyllä Kärpät todella vain varjo menestysvuosilta.
Tervetuloa, Puolen Suomen joukkueesta toiseen!tekis mieli melkeen vaihtaa keltamustista toiseen!
Toivon Nikelle aina kaikkea hyvää paitsi meitä vastaan. Aikanaan olisi ollut ottajia mutta valitsi SaiPan ja pelasikin hyvääkin lätkää paljon.Nonyt oli kyllä peli - Tehtiin kuusi Kärppien verkkoon Oulussa, ja silti Oululaisten mielestä Westerholm oli parhaita pelaajia.
On aidosti huonointa Kärppää mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Kaukana huippuvuosista. Tämä ei ota SaiPalta mitään pois. Parempi joukkue voitti!On kyllä Kärpät todella vain varjo menestysvuosilta.
Valitettavasti, kaukana ollaan niistä ajoista. Mut oikeesti, todella ilonen oon SaiPan puolesta, tekis mieli melkeen vaihtaa keltamustista toiseen!
Tervetuloa, Puolen Suomen joukkueesta toiseen!