OK, sekoitin Tanskan Joonas Naavaan, joka on siis näitä säbä-valmentajia ja HIFK-taustaa sillä puolella.
Nyt kun katson reaaliajassa, niin juuri näin isoa muutosta kaivattiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut ottaa joku Rocky ja pienemmät riskit. Mä tykkään siitä, että reagoidaan ja pelataan upporikasta/rutiköyhää!
Kauden paras uutinen! Teen saman tien paluun Nordikselle. Ostin heti liput to ja la peleihin.
- - -
Juuri näin. On olemassa kaksi Raimo Summasta: jäätävä analyytikko ja voimakkaasti tunteella reagoiva psykootikko. Näiden Summasten välistä taiteilua tämä tulee olemaan.
Eli helposti voi käydä niin, että hän haluaa kohta kaikki maailman pelaajat, mutta sitten jonkun pitää painaa jarrua ja huolella.
En muuten aio olla tässä asiassa ollenkaan jälkiviisas, mark my words: Vaikka homma menisi aivan vituiksi, en rupea syyttelemään. Nyt kun katson reaaliajassa, niin juuri näin isoa muutosta kaivattiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut ottaa joku Rocky ja pienemmät riskit. Mä tykkään siitä, että reagoidaan ja pelataan upporikasta/rutiköyhää!
Paikallispelissä sitten Summanen vs. Kekäläinen. Keklu antoi aika tylyä kommenttia liittyen Summasen todistajana olemiseen Peltonen-Ben Amour tapauksessa.
Muuten minua hiukan huvittaa, eipä sillä eikä millään, miten monta "tietäjää" on jo ilmaantunut tähän ketjuun. Siis noita jotka "tiesivät" jo viime vuoden puolella Summasen tulon, mutta eivät "viitsineet" kertoa asiasta huhuna. Ja tällä en tarkoita JHagia, sillä tiedän, aikuisten oikeasti, että hän jos kukaan voi oikeasti tietääkin Summasen kuvioista jotain. Mutta nämä muut naurattavat.
Ei sen puoleen, kyllähän minäkin tämän tiesin jo lokakuussa mutten vaan viitsinyt tuoda esiin ;-)
Muuten minua hiukan huvittaa, eipä sillä eikä millään, miten monta "tietäjää" on jo ilmaantunut tähän ketjuun. Siis noita jotka "tiesivät" jo viime vuoden puolella Summasen tulon, mutta eivät "viitsineet" kertoa asiasta huhuna. Ja tällä en tarkoita JHagia, sillä tiedän, aikuisten oikeasti, että hän jos kukaan voi oikeasti tietääkin Summasen kuvioista jotain. Mutta nämä muut naurattavat.
Saa nähdä millainen ruletti alkaa nyt pelaaja puolella, eiköhän se ole ollut jonkinlainen sopimuksen edellytys että Rami saa haluamansa näköisen joukkueen.
Saa nähdä millainen ruletti alkaa nyt pelaajapuolella...
Urheilulehden mukaan loppukausi. Ei kuitenkaan liene vaikea arvata että jatkosta on optio.Onko kellään tietoa Raadon sopimuksen pituudesta? Loppukausi + ensi kausi??
HIFK;n sivuilla ei mainita.
Veikkaan että esimerkiksi tuolla lauantaisella esityksellä jonkun etana-elkinsin pelit jää lyhyeksi täällä. Ei muuta kun koneeseen vaan, jos ei luistin tuon kummemmin kulje.