Raivo(hullu)
Itse olen sivusta ja vaieten tsiigaillut keskustelua Summasen hulluudesta ja siitä, kuinkas se vaikuttaa Punaisten pelaajahankintoihin. Eilen kuulin kuitenkin aktiivipelaajan suusta sellaista settiä, että aloin pohtimaan onkohan noissa väitteissä kuitenkin jotain perää. Näin lausui hän:
1. IFK:n on vaikeaa, jopa lähes mahdotonta saada riveihinsä sellaisia laadukkaita (tai vähemmänkin laadukkaita) pelimiehiä, jotka tuntevat Raadon tai, joiden kaveripiirissä olevat pelurit ovat sotineet Ramin armeijassa. Kaverilla on vain totaalisen kusipään maine. Vaativuutta kun ei ihan kaikki katso negatiiviseksi puoleksi kuitenkaan, mutta henkinen väkivalta ja pelon tunne ei toimi. Tämä kierre johtaa siihen, että jos pelaajalla on kaksi tai useampi vaihtoehtoa pöydällä, tulee Nybarin kaivaa selkeästi enemmän fyrkkaa kuin muiden. Fyrk finns?
Ps. Jonne Virtasen case on juuri edelläkuvatun kaltainen. Vittuun täältä vaikka sopimussakkojen kera.
2. Jo sopimuksen tehneistä pelimiehistä on viisi pyytänyt siirtoa muualle. Lisäksi yksi valmennustiimiläinen lähtee heti kun pääsee / löytää muuta duunia.
Itse unelmoin ensikaudesta, jolloin IFK:n pelaajamateriaali on suht nimetön, mutta saatanan nopea + ilkeä. Rami psyykkaa joukot sellaiseen lentoon, että vastaavasta haaveillaan HKI-Vantaalta aina Malmille saakka. Fakta on kuitenkin se, että ellei följyyn saada n. viittä täyttä kentällistä potentiaalisia kavereita jonkinlaisella pelaajataustalla, niin ei auta edes hulluus ja vittumaisuus.
Helvetin mielenkiintoista nähdä mitä lähitulevaisuus pitää sisällään...