Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Toivottavasti häipyy ulkomaille mahd. pian raivoamaan. Onko yhtään valokuvaa ettei huuda kurkku suorana, kuvottavan näköistä, ei parasta mallia nuorille.
Ei varmastikaan.
Toivottavasti häipyy ulkomaille mahd. pian raivoamaan. Onko yhtään valokuvaa ettei huuda kurkku suorana, kuvottavan näköistä, ei parasta mallia nuorille.
Kyllähän tämä enteilee ihan hyvää. Mikä mahtaa olla kynnys että ei jatkaisi lappeessa.. ei tule muuta mieleen kuin raha ja tällä hetkellä tuntuu toimistolla olevan sellaiset sepät töissä että tietävät mihin kannattaa satsata. Tuskin raipe mitään puolta miljoonaa pyytää kuitenkaan.Raimo Helminen paljastaa tilanteestaan uutta tietoa
Kiekkolegenda Raimo Helminen on Liigan kuumin valmentajanimi.www.iltalehti.fi
– On aloitettu SaiPan kanssa neuvottelemaan jatkosta. Muuta kerrottavaa ei ole, Helminen myöntää Iltalehdelle.
Milloin asian kanssa tulee valmista suuntaan tai toiseen?
– En osaa sanoa. Seurataan tilannetta.
Voi olla myös kyse siitä millainen olisi ensi kauden pelaajabudjetti ja minkälaisia jatkosopimuksia on tehty, ketä on jo hankittu ensi kaudeksi ja ketä ollaan vielä hankkimassa. Viime hetkellä Hapa veti ässän hihasta: kaksi kesämökkiä samalle kuitilleKyllähän tämä enteilee ihan hyvää. Mikä mahtaa olla kynnys että ei jatkaisi lappeessa.. ei tule muuta mieleen kuin raha ja tällä hetkellä tuntuu toimistolla olevan sellaiset sepät töissä että tietävät mihin kannattaa satsata. Tuskin raipe mitään puolta miljoonaa pyytää kuitenkaan.
Jos Raimo on todella todennut että neuvotellaan niin pitäisin ihmeenä jos jatkoa ei syntyisi. Ei noita muuten myönnellä.Raimo Helminen paljastaa tilanteestaan uutta tietoa
Kiekkolegenda Raimo Helminen on Liigan kuumin valmentajanimi.www.iltalehti.fi
– On aloitettu SaiPan kanssa neuvottelemaan jatkosta. Muuta kerrottavaa ei ole, Helminen myöntää Iltalehdelle.
Milloin asian kanssa tulee valmista suuntaan tai toiseen?
– En osaa sanoa. Seurataan tilannetta.
Tämä. Ei Raipen olisi mitään järkeä antaa tällaista siimaa, jos on kahden viikon päästä nimi Tepsin papereissa.Jos Raimo on todella todennut että neuvotellaan niin pitäisin ihmeenä jos jatkoa ei syntyisi. Ei noita muuten myönnellä.
Mulla on sellainen fiilis, että tämä keskustelu on jo käyty?Toki olisi suotavaa Raipen ohella saada jatkosopimus myös Aholle, käsittääkseni loppuu tähän kauteen
Mulla on sellainen fiilis, että tämä keskustelu on jo käyty?
Nostan molemmat käteni ylös virheen merkiksi, jotenkin tämä on minulta ohi mennyt. Pahoittelut!On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Mistä se mielikuva on syntynyt?Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.
SaiPan omassa julkaisussa ei ainakaan puhuttu sanallakaan sopimuksen pituudesta.Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.
Muistaakseni luin Oulussa sanomalehti Kalevasta hotellin aamupalalla.Mistä se mielikuva on syntynyt?
Määräaikaisen saa kyllä työntekijän aloitteesta tehdä ilman muita perusteita.Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.
Työsopimuslaki ei tule millään tavalla vastaan, jos työntekijällä ja työnantajalla on yhteinen tahtotila tehdä määräaikainen työsopimus.Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.
On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.