Mainos

Raimo Helminen SaiPan päävalmentajana

• 60 164
  • 255

Mustakulkkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Jokerit, Suomen maajoukkue
En ole ennustajaukko, miten Raipen valmentajapelissä käy! On selvää, että Saipan suhteen hänellä on todella hyvät neuvotteluasemat ja toisaalta Saipa varmaan haluaa pitää hänet valmentajana tulevinakin vuosina jo annettujen näyttöjen perusteella, ne riittävät!

Jos palkkaa ajatellaan, että kyllä ulkomailta hän saisi satatuhatta euroa enemmän palkkaa, mutta ei se 60-vuotiaana enää ole helppoa hypätä maasta toiseen, ei mitään vakautta elämässä. Sitä paitsi ulkomailla ansaittu palkka osin sulaa matkustamiseen. Siellä vain elinkustannukset ovat korkeammat.

Se, että Raipe ilmoittaisi siirtyvänsä tässä vaiheessa jonkin muun liigaseuran valmentajaksi, olisi sekä kannattajille että pelaajille kuin puukonisku selkään!

Mielenkiintoista on nähdä, miten tässä käy - jopa tapauksessa! Se on varmaa, että eteläkarjalaiset pitävät Raipesta riittävästi, ja haluavat nähdä hänet Saipan valmentaja kauemminkin kuin vain tämän kauden. Sama koskenee pelaajia - haluavat Raipen jatkavan, koska osa pelaajista jatkaa joukkueessa tulevinakin kausina.

Idänkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa / Ketterä

– On aloitettu SaiPan kanssa neuvottelemaan jatkosta. Muuta kerrottavaa ei ole, Helminen myöntää Iltalehdelle.

Milloin asian kanssa tulee valmista suuntaan tai toiseen?

– En osaa sanoa. Seurataan tilannetta.
Kyllähän tämä enteilee ihan hyvää. Mikä mahtaa olla kynnys että ei jatkaisi lappeessa.. ei tule muuta mieleen kuin raha ja tällä hetkellä tuntuu toimistolla olevan sellaiset sepät töissä että tietävät mihin kannattaa satsata. Tuskin raipe mitään puolta miljoonaa pyytää kuitenkaan.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tämä enteilee ihan hyvää. Mikä mahtaa olla kynnys että ei jatkaisi lappeessa.. ei tule muuta mieleen kuin raha ja tällä hetkellä tuntuu toimistolla olevan sellaiset sepät töissä että tietävät mihin kannattaa satsata. Tuskin raipe mitään puolta miljoonaa pyytää kuitenkaan.
Voi olla myös kyse siitä millainen olisi ensi kauden pelaajabudjetti ja minkälaisia jatkosopimuksia on tehty, ketä on jo hankittu ensi kaudeksi ja ketä ollaan vielä hankkimassa. Viime hetkellä Hapa veti ässän hihasta: kaksi kesämökkiä samalle kuitille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat

– On aloitettu SaiPan kanssa neuvottelemaan jatkosta. Muuta kerrottavaa ei ole, Helminen myöntää Iltalehdelle.

Milloin asian kanssa tulee valmista suuntaan tai toiseen?

– En osaa sanoa. Seurataan tilannetta.
Jos Raimo on todella todennut että neuvotellaan niin pitäisin ihmeenä jos jatkoa ei syntyisi. Ei noita muuten myönnellä.

Itse edelleen uskon että vuoden jatko syntyy ja sitten Raimo ilmoittaa jo hyvissä ajoin lähtevänsä muualle ja kaikille jää kokonaisuudesta hyvä fiilis.

Toki aina voi haaveilla kahden vuoden pahvista mutta totuuden nimissä kun Raimon ikä otetaan huomioon ja se tosiasia että kyllä uskon miehen vielä hamuavan Ilveksen päävalmentajaksi ja nykyisellä ihmeidentekijällä on vielä ensi kaudesta sopimus, mahtuu tähän väliin juuri se vuoden pesti.

Turkulaiset voi toivoa mitä huvittaa. Sehän ei maksa mitään.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jos Raimo on todella todennut että neuvotellaan niin pitäisin ihmeenä jos jatkoa ei syntyisi. Ei noita muuten myönnellä.
Tämä. Ei Raipen olisi mitään järkeä antaa tällaista siimaa, jos on kahden viikon päästä nimi Tepsin papereissa.

Katsellaan. Varsin uskottavana pidän sitä Huttusen(?) tietoa, että Aho on antanut Helmiselle mietintäaikaa tämän kuun loppuun asti. SaiPan karavaani kulkee jo ensi kaudenkin osalta, ja siihen pitää saada koutsi kiinnitettyä. Jos Raipesta ei ole siihen (vielä) sitoutumaan, sitten on syytä alkaa kartoittaa tosissaan muut vaihtoehdot ja lyödä nimeä paperiin sopivimman kanssa.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.
Määräaikaisen saa kyllä työntekijän aloitteesta tehdä ilman muita perusteita.

Itselle tuli uutena tuo Kalevan juttu. Olen ihn vain olettanut kyseessä olleen jatkuva soppari, ihan palstatotuuden ja sopimuksen luonteen vuoksi. Jommalla kummalla (Kaleva vs. Muut) on nyt virheellistä tietoa asiasta.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Työsopimuslaki ei tule millään tavalla vastaan, jos työntekijällä ja työnantajalla on yhteinen tahtotila tehdä määräaikainen työsopimus.

Tuossa Kalevan jutussa tulee hyvin ilmi, että Harri Aholla on määräaikainen työsopimus. Tuskin toimittaja omasta päästä tuollaista keksii vailla totuuspohjaa. Ihmettelin jo aikaisemmin, että täällä huudeltiin palstatotuutena ja faktana sitä, että Aholla olisi toistaiseksi voimassa oleva työsopimus.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.

Täytyy nyt korjata taas tätä. Nostan oman käteni ylös virheenmerkiksi. Elin siinä tiedossa, että sopimus on toistaiseksi voimassaoleva.

Kuitenkin tämä on vasta tekeillä, eli Kalevan tiedot pitävät paikkansa. Aholla on tullessaan ollut määräaikainen työsopimus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy