Mulla on sellainen fiilis, että tämä keskustelu on jo käyty?Toki olisi suotavaa Raipen ohella saada jatkosopimus myös Aholle, käsittääkseni loppuu tähän kauteen
Mulla on sellainen fiilis, että tämä keskustelu on jo käyty?
Nostan molemmat käteni ylös virheen merkiksi, jotenkin tämä on minulta ohi mennyt. Pahoittelut!On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Mistä se mielikuva on syntynyt?Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.
SaiPan omassa julkaisussa ei ainakaan puhuttu sanallakaan sopimuksen pituudesta.Kyllä minulla ainakin on vahvasti sellainen mielikuva Ahon sopimuksen julkaisusta asti, että sopimus on määräaikainen.
Muistaakseni luin Oulussa sanomalehti Kalevasta hotellin aamupalalla.Mistä se mielikuva on syntynyt?
Määräaikaisen saa kyllä työntekijän aloitteesta tehdä ilman muita perusteita.Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.
Työsopimuslaki ei tule millään tavalla vastaan, jos työntekijällä ja työnantajalla on yhteinen tahtotila tehdä määräaikainen työsopimus.Minä en ymmärrä, miten UTJ:lle voidaan tehdä määräaikainen sopimus noin pitkäksi aikaa. UTJ:n homma ei ole sellaista, että määräaikaisuus olisi työn luonteen takia perusteltua, kuten pelaajien osalta on. Siksi työsopimuslaki tulee minun käsittääkseni tässä vastaan.
On, ehkä jaksa kaivaa tätä aiempaa keskustelua. Voin vain todeta, että Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Kyllähän se ihan samanlainen työpaikka kuin muutkin. Paljon tuulisempi toki. Ja voidaan siis tehdä määräaikaisiakin...Täytyy nyt korjata taas tätä. Nostan oman käteni ylös virheenmerkiksi. Elin siinä tiedossa, että sopimus on toistaiseksi voimassaoleva.
Kuitenkin tämä on vasta tekeillä, eli Kalevan tiedot pitävät paikkansa. Aholla on tullessaan ollut määräaikainen työsopimus.
Ammattimiehet on ammattimiehiä, mutta onhan tilanne vähän vinha sen kannalta että Aho yrittää kuumeisesti tehdä Helmiselle sopimusta organisaatioon johon hänellä ei itsellä ole sopimusta ensi kaudeksi vielä.Aholla on määräaikainen 2-vuotinen työsopimus. Siinä on 1-vuotinen optio ja se ilmeisesti Aholla. Eli Valkeapään työsarkaan kuuluu pikaisesti Ahon ja Helmisen sopparit, joista Helmisen soppari ainakin työnalla. Rautanaamiolle kiitos korjauksestaan.
Kysymykseen mahdollisista jatkosopimusneuvotteluista SaiPan kanssa Helminen tokaisi: – Niinkin kai voisi sanoa.
Raipe on jumala.
Niin protestoin minäkin. Uskomattoman upea liito päällä Lappeenrannassa, lämmittää todella paljon sydäntä kaikkien SaiPa-mielisten puolesta!Jos Raimo Helmistä ei keväällä valita vuoden valkuksi, minä protestoin. Uskomatonta tarinaa kirjoittaa tällä hetkellä RaiPa.