Radio Rock

  • 935 525
  • 3 008

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entä aamujemme namu Ile Jokinen
Linkki vie Novaan.

Ile on oikein hyvä, mutta ei sovi Korporaatioon. Ei sitten millään. Sama juttu Vehviläisen kanssa. Ja Vehviläinenhän just jätti aamuradiotyöt uniongelmien takia.

Kyllä sinne vähän nuorekkaampaa, räväkämpää ja erilaista persoonaa tarvitaan tyyliin A.Valavuori (joka tosin ei tule kysymykseen).
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ok, jos ei Ile eikä Kimmo niin mitenkäs Esko Riihelä? Palkintojakin kaappi täynnä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sainio mielestäni paransi melko hyvin loppua kohden ja aloin jopa pitämään äijän tyylistä. Epäkurantti puhekin muuttui paljon selkeämmäksi kuunnella jne. Mikähän rooli Sainiolla mahtaa sitten telkkarissa olla?

Korvaaja todennäköisesti tulee radiomaailmasta mutta kuka sitten lienee...ei mitään käryä. Linnis olisi kyllä taattua kamaa mutta en usko. Toivoa tietty voi.

Tämäkö se suuri ilmoitus oli, mistä sivukorvalla kuulin? Itse pidin myöskin Sainion sopivan vittuilevasta tyylistä. Tuossa hiljattain olin näkevinäni jonkin ohjelman tuottajana Sainion. En muista kirveelläkään mikä ohjelma, tai liittyykö edes mitenkään asiaan.

Koska uutta verta on tulossa vai onko ylipäätään tulossa? Kyllä kai sentään..
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, jos ei Ile eikä Kimmo niin mitenkäs Esko Riihelä? Palkintojakin kaappi täynnä.

Hehheh. Olipa tosi hauska läppä.

Mut totta puhuen verbaalivirtuoosi Sika-Harri sopisi pariksi kuin nyrkki silmään, natsaa Heikelän kanssa tosi hyvin yhteen. Sääli vaan, että on kiinni Aallon aamuissa.

EDIT: Uutta voimaa on tulossa, mutta ei välttämättä ihan heti. Jussilla ja Radio Rockilla on asiasta haku päällä. Ketään ei ole siis vielä valittu.

Madventuresin Riku Rantala olisi ollut yksi vaihtoehto (ja varmasti potentiaalinen sellainen), mutta herra kieltäytyi...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aivan uskomattoman tylsää tuubaa tämä aamulähetys kyllä on jos itse Heikelä on poissa. Jenni ei sovi yhtään tuohon kakkosjuontajan rooliin, mutta on kyllä hyvä lisä tuonne, kun Heikelä ja Sainio ovat juontamassa. Kaikenmaailman realitypaskaa ja karavaanariläppää jauhettu tänäänkin ja itse suljin jälleen kerran radion pois, kun ei yksinkertaisesti vaan jaksanut kuunnella. Huomenna sitten taas Heikeläkin mukana, kun Sainion viimeinen lähetys. Saa nähdä millainen lähetys tulee olemaan.
 

Theone

Jäsen
Kyllä huomenna tulee varmasti työporukalla keitettyä kahvit Sainion lähdön kunniaksi.

Jälkiviisana on helppo todeta, että täysin väärä ukko tuonne valittiin. Miehellä ei ollut mitään annettavaa ja muutenkin tuo mukahassuttelu ärsyttää suunnattomasti. Varsinkin tänään Heikelän poissaollessa tuo taas vain korostui.

Kohtuu penamainen hankinta ja luultavasti tuleva stuntti on vielä astetta heikompi. Linnanahteen korvaajaa odotellessa...

edit. Milloin uusi jeppe aloittaa?
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuli mieleen, että mitenkäs tuollaisessa showssa, jossa heitetään reaaliaikaläppää menestyisi Alivaltiosihteereistä tutut Jyrki Liikka tai Pasi Heikura...? Frangen ei tuohon välttämättä sopisi.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllä huomenna tulee varmasti työporukalla keitettyä kahvit Sainion lähdön kunniaksi.

Jälkiviisana on helppo todeta, että täysin väärä ukko tuonne valittiin. Miehellä ei ollut mitään annettavaa ja muutenkin tuo mukahassuttelu ärsyttää suunnattomasti. Varsinkin tänään Heikelän poissaollessa tuo taas vain korostui.

Kohtuu penamainen hankinta ja luultavasti tuleva stuntti on vielä astetta heikompi. Linnanahteen korvaajaa odotellessa...

edit. Milloin uusi jeppe aloittaa?


Itse olen kyllä pitänyt Sainiosta enkä kyllä muista, että Linnanahde olisi loistanut sitten lainkaan silloin kun Heikelä oli poissa. Mies jolla tuohon ruutuun olisi oikeasti rahkeita olisi Jaajo mutta tuskin hän lähtee Suomipopilta minnekään..

Uuden juontajan hakuaika loppuu 6.3 ja jos yhtään logiikkaa ajattelee niin astuisikohan uusi juontaja studioon sitten kesälomien jälkeen?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuossa hiljattain olin näkevinäni jonkin ohjelman tuottajana Sainion. En muista kirveelläkään mikä ohjelma, tai liittyykö edes mitenkään asiaan.
Maikkarin Linnan tähdet tjsp. missä neumann, juha veijonen, arja aijonmaa, danny ja pari muuta tähteä hengaili jossain espanjalaisessa linnassa.


Itsekin tykkäsin Sainion huumorista. Aika isot saappaat jäi täytettäväksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen kyllä pitänyt Sainiosta enkä kyllä muista, että Linnanahde olisi loistanut sitten lainkaan silloin kun Heikelä oli poissa.

Sama Sainioon ja ei loistanut, ihan samalla tavalla "kiltti perheenisä" oli kuten Sainiokin on jos Jennin kanssa juontaa lähetystä.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sainio paransi reilusti loppua kohti ja olisi kyllä voinut jatkaakin. Uudella tyypillä on jälleen haastava paikka.

Show toimi erittäin hyvin nykyisellä kolmikolla, Jenniä kuuntelee mielellään enemmänkin.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olihan Linnis silti päällikkö verrattuna Sainioon. Varsinkin se Tuksu-haastattelu oli loistavaa viihdettä. Jaajo on mielestäni ainoa joka Heikelän pariksi sopisi paremmin kuin hyvin, mutta tuskin lähtee.

Salovaaran Pertti kera Laurilan kehiin vaan ja heinähässäkkä-malliin läppää, niin johan hyvä tulee!
 
Viimeksi muokattu:

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Lopetin Radio Rockin kuuntelun Lintsin lähdettyä. Silloin vtutti muutoinkin ne ikuiset samat biisit (Maj Karma-Salama yms.). Nyt olen taas hissukseen alkanut kuunnella aamuisin Korporaatiota ja ihan hyvää läppää sieltä tulee, muttei mielestäni vedä vertoja J.Linnonmaa-showlle. Sainiosta sen verran että olisi voinut ihan jatkaakin. Nyt jos mietitään Heikelälle ja Jennille kaveria tuonne niin ihan ehdottomasti ottaisin Sika-harrin. Linnanahdekin olisi ihan jees, mutta todennäköisesti sinne tulee joku aivan uusi "nevörhöörd" sälli.

PS. Uusi Kotiteollisuus oli ensisoitossa äsken Rockilla. Oli ihan jees mitä nyt ehti kuunnella. Hieman ehkä oli erilainen mitä muut Kotiteollisuuden albumit. Liekö syy sitten siinä että osassa biiseistä näkyi selkeästi mr.Holopaisen kädenjälki.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Sen verran täytyy kyllä sanoa että mä ainakin pidin Sainion tyylistä. Useampana aamuna on tullut hajoiltua korporaatio kaksikolle. Harmi että ei jatka, tie sitten onko kenen päätös... Tosiaan kukaan julkkis taikka tunnettu ääni ei luultavasti tule korporaatioon. Sinnehän on haettu paljon mainostetulla avoimella haulla. Toivottavasti olis yhtä hyvä ääni kuin Sainiolla. Se sopi mun mielestä radioon.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sinne meni Sainio. Alkuun en kaverista tykännyt, kun puhetyyli... oli... liian... tauko... painot... teista... jopa... sanojen... keskellä. Mutta kun pääsi vauhtiin, niin oli ihan ok. Vaati kyllä koko ajan Heikelän tukea, heillä keskinäinen kemia toimi, mutta Sainio ja Jenni kaksin studiossa oli aika väkinäistä.

Viimeinen biisi ehkä kuvastaa Sainion huumorintajua, joka varmasti ei uponnut kaikkiin.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta jos Sainion korvaa joku tommonen "Thäksii". Vituttaa jo valmiiks.

En osaa sanoa kuka se tämän aamuinen Heikelän pari oli, mutta käsittääkseni kyse ei ollut Sainion tulevasta korvaajasta. Ainakin lopussakin joku soittaja sanoi, että "toivottavasti löytyy hyvä ehdokas".
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
En osaa sanoa kuka se tämän aamuinen Heikelän pari oli, mutta käsittääkseni kyse ei ollut Sainion tulevasta korvaajasta. Ainakin lopussakin joku soittaja sanoi, että "toivottavasti löytyy hyvä ehdokas".

Eiks Heikelä jotain sanonut, että näitä ehdokkaita tulee pitkin viikkoa? Vissii joka aamu aina uus sälli kokeilemassa kuinka juontohommat sujuu. Näin meikäläinen ainakin ymmärs asian. Joo ei kyllä meikäläinenkään ottais sitä tän aamusta jannua. Vaikka yhen aamun perusteella onkin paha lähtee arvioimaan kaveria sen enempää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä tämä kaveri oli se ensimmäinen ehdokas juontajapariksi. Ainakin Heikelä ja Jenni miehestä tykkäsivät, itselle ei ihan niin tämä stadin kingi iskenyt, mutta yllättävän valmis mies silti radioon oli. Huomenna vissiin lisää sitten.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Satuin myös kuuntelemaan aamulla Täksiä. Muodostui siinä samalla jonkinlainen stereotyyppinen profiili kaverista. Vastanneeko sitten todellisuutta, miten lienee. Ohessa arvaus:

Kuten 98 % rokkikanaville hinkuavista tyypeistä, myös Täksi on snadisti laiskanpuoleinen ja työtävieroksuva pitkätukka, jolle kaikki normihommat ovat saatanallinen kauhistus. Varsinkin sellaiset joissa saattaa tulla hiki tai jotain stressintapaista. Täksin kesät vierähtävät sekalaisilla festareilla könytessä, kyytipoikana kepukaljaa, pilveä ja leikkisää tyttöseuraa silleen sopivasti. Pankkitilin saldo on säännöllisesti lievällä pakkasella, mutta onneksi pikavipit on keksitty. Myös lukio tuli jotenkuten kahlattua, mutta sieltä irronneella paskapaperilla ei kannattanut edes pyrkiä mihinkään übermakeisiin opinahjoihin. Tässä sitä nyt kulutetaan noin seitsemättä koulun jälkeistä välivuotta. Onneksi on bändi, tai itse asiassa useampikin. Siinä touhussa saa joskus pilluakin.

Vanhemmat ehtivät jo pahan kerran huolestua Täksin urakehityksestä, mutta viimein kaverille löytyi motivoiva opintoputki Laajasalon kristillisestä opistosta. Siellä kun voi opiskella toimittajaoppia ja nimen omaan radiotoimittajan hommia = läpänheittoa ja rokinsoittoa. Siis letti viuhuen Laajikseen ja ajatukset kohti rokkikanavaa. Siellä on luvassa mainetta, parrasvaloja, julkimoita ja ilmaisia bileitä loputtomiin. Ja mikä tärkeintä, pillua on luvassa vähintään niin paljon kuin ovista ja ikkunoista mahtuu sisään ryömimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös