Sainiolla tuntuu olevan todella hyvät välit kollegoidensa kanssa ja lisäksi hänellä on MS-tauti. Sanoma, kun potkisi Sainion pihalle, niin tulisi sellainen kohu, ettei radioalalla olla ikinä nähty.
Niin no, kun ei sitä nyt kaiketi oikein voi millään järkevällä perusteella potkiakaan pois. Kaikesta huolimatta Sainio taitaa olla yleisesti ihan pidetty radiojuontaja tuolla Rockilla, vaikka tietysti esim. täällä kritiikkiäkin kerää. Eikä siinä, en kyllä itsekään ihan vankkumaton fani ole Sainion suhteen ja etenkin Tytin kanssa ovat välillä ihan sietämätön kaksikko, mutta kyllä tuo parhaimmillaan on ihan hyvä sellaisena sidekickinä tuolla. Sitten taas jos joutuu olemaan ns. vetovastuussa mikäli ovat Tytin kanssa kahdestaan, niin ei tule mitään.
Itse alkuun vähän vierastin Kurosta tuolla Korporaatiossa, johtuen lähinnä siitä että miehessä on kyllä niin kova naistenlehtien ja naistenlehti-radioiden leima että ei mitään järkeä. Mutta mitä nyt vähän on kuunnellut myös sitä Kasari X Nollari ohjelmaa Rockilla, niin kyllähän Kuronen itse asiassa on ihan pesunkestävä rock-mies. Sanotaanko että miehellä olisi varmasti ollut paljonkin annettavaa Radio Rockille jos olisi aikoinaan sinne päätynyt.
Moisio-Kuronen-Tytti voisi olla aika kova yhdistelmä, ehkä Tytinkin pahin rasittavuus ei pääsisi niin pahasti irti kun ei olisi Kimmen siellä häiritsemässä. Tai sitten toinen porukka, mikä itse asiassa onkin jo hyväksi todettu, eli Moisio-Ilkka Ihamäki-Tytti, tuo oli erinomaisen hyvä kolmikko myös.