Jäähykuningas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovenia & muut sympaattiset
Mikäs mahtaa olla tämä GnR:än dont cry jossa lyriikat on kyllä erilaiset joihin olen tottunut...
Miten niin? Don't Cry on julkaistu kahtena eri versiona, alkuperäinen Use Your Illusion I:llä ja toinen versio Use Your Illusion II:lla.Jäähykuningas kirjoitti:Mikäs mahtaa olla tämä GnR:än dont cry jossa lyriikat on kyllä erilaiset joihin olen tottunut...
Kumma kyllä muistan kuulleeni nämä molemmat kappaleet Radio Cityltä aikanaan. Ja varmasti noita soitettiin kumpaakin useamminkin kuin kerran. Niin no, tietysti riippuu, mitä Radio Cityä (siis minkä aikaista) tarkoitat.KooPee kirjoitti:Aamulla kun lähdin kouluun kanavalta tuli Alice in Chainsin Down in the Hole ja kun puolenpäivän maissa ajelin takaisin tuli Pearl Jammin Black. Vaikka kohtuu usein kuuntelin Cityä, ei tuollaisia helmiä tullut kanavalta koskaan.
No meilläpäin Radio City kuului pari viime vuotta, Sport FM:stä lähtien enkä sinä aikana noita biisejä ole kanavalta kuullut.Lawless kirjoitti:Kumma kyllä muistan kuulleeni nämä molemmat kappaleet Radio Cityltä aikanaan. Ja varmasti noita soitettiin kumpaakin useamminkin kuin kerran. Niin no, tietysti riippuu, mitä Radio Cityä (siis minkä aikaista) tarkoitat.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Radio Rockin tajuudelle lisää juontajia. Idolsin "paha poika" J. Nikula liittyy Radio Rokin juontajatiimiin.
KooPee kirjoitti:Arvostan Radio Rockia jo huomattavsti enemmän..
Pressiboxi kirjoitti:Kuulostaa asialliselta. Nikulaa tuo konsepti huutaakin. Uskottavuus nousee noin 95766490% kerralla. Hyvä lanseerauskampanja muutenkin. Ässät tippuu hihasta yksi kerrallaan, ei kertarysäyksellä? Ajattelinkin jo, että paikallisradioiden maantienharmailla kellonajanhokijoilla ei olisi pitkälle pötkitty.
Muutamaan ketjuun olen jo aikaisemminkin laittanut Nikulasta - Radio Helsingissähän hän on pitänyt ohjelmaa nimeltä "Takomo". Metallia, heviä ja rockia mukavasti laidasta laitaan ja hyvin toimitetussa paketissa. Mikään maneeri ei ole käynyt ärsyttämään ja usko pois, mä kyllästyn heikelälinnanahteisiin todella nopeasti. Lisäksi miehen tekemä Mötley Crüe- historiikki taannoin Radiomafian Hard Rock Clubissa ansaitsee erikoismaininnan. Mahtava.Ferris kirjoitti:Vai että Jone.... mitenkähän tuota jaksaa kuunnella. Kaveria haastateltiin Ylexin puolella viime viikolla ja valehtelematta joka neljäs sana oli tota tai niiku. Voi käydä pitemmän päälle vituttamaan, jos samallalailla juontaa ohjelmiaan, viisi minuuttia nimittäin tuntui ikuisuudelta siinä Ylexin haastiksessa.
Jäähykuningas kirjoitti:Mikäs mahtaa olla tämä GnR:än dont cry jossa lyriikat on kyllä erilaiset joihin olen tottunut...
Vaughan kirjoitti:Radio Rock alkaa pikkuhiljaa voittaa meikäläistä puolelleen - juuri mm. tästä syystä, että Don't Crysta soitettiin "alternative lyrics" versio, joka mielestäni on parempi kuin se tunnetumpi. City tietenkin soitti aina sitä yhtä ja samaa...
juppiduu kirjoitti:Esimerkkinä ainakin tämä Genesis coveri soi parin tunnin välein
Nokkis kirjoitti:Itse olen kyllä hieman pettynyt 957:n linjaan jossa mm. joulun alla soi Juice Leskisen Sika.. siis mitä vittua..
Nokkis kirjoitti:Itse en kyllä pidä tavasta jolla Sanoma-konserni sai toimilupansa mutta kun ajaa toisinaan työmatkana 90km suuntaansa niin ei toimiluvat paljoa paina kupissa. Musiikki on se mikä määrää!
juppiduu kirjoitti:En tiedä naurattaako Heikkilän ja Linnanahteen jutut ketään muita kuin heitä itseään. Itse saan lähinnä myötähäpeän ja suunnattoman vitutuksen sekaiset fiilikset.
Stevie kirjoitti:Joo saman huomioinut kans, varmaan kymmeneen otteeseen tullut vaikka ite kuuntelen lähinnä vaan autossa tätä radiokanavaa..muuten vaikuttaa ihan hyvältä jos soittolistaa vielä sais laajennettua ja monipuolistettua. J.Nikulan liittyminen remmiin kuulostaa hyvältä.
Tommy kirjoitti:Päätin tänään automatkalla antaa Radio Rockille mahdollisuuden.
Laitoin kanavan n. 6:45 päälle, ensiksi nämä kaksi juontajaa heittivät jonkun paskan läpän. Okei, se siitä. Seuraavaksi musiiikkia. Mutta mitäs vittua?
Kotiteollisuutta.
Pitäkää tunkkinne janarit!
Minun historiani Radio Rockin kanssa kesti n. 45 sekuntia. Paska asema. Hyvästi.