Harri joutuu kyllä täysin yksin kantamaan rokin aamun asiapitoisen sisällön viittaa. Itse en ole Sainiolle lämmenyt koko aikana, mutta jotenkin on vaipunut entisestään. Moisio/Heikelä oli kyllä hyvä pari. Molemmilla oli niin vahvaa kompetenssia, että siinä pystyi Harrikin heittäytymään välillä vähän yksinkertaiseksi. Nyt ei siihen ole varaa lainkaan. Itse en jaksa laisinkaan kuunnella koko aamua mitään pelkkää tyhjänpäivästä hassuttelua, vaan toivoisin radiojuontajalta myös perusteltuja näkökantoja ja mielipiteitä asioihin. Harrilla on tähän hyvä yleissivistyksen pohja, vaikka en aina samaa mieltä asioista olisikaan. Tämän vuoksi en itse oikein lämpene nykyisin suosiossa olevalle tavalle hakea radioon kuuntelijoiden toivossa vain ne, joilla on nimeä jo ennestään. Someseuraajien määrä kun ei tee sinusta hyvää radiojuontajaa, vaikka ihmiset sinusta olisivatkin kiinnostuneita. Harri edustaa tietyllä tavalla vielä sellaista vanhan liiton juontajaa, jonka vuoksi Harrin muisteloita jopa mielellään kuuntelee.