Mainos

R.I.P. www.kiekkopesa.com

• 18 572
  • 69

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Alkaa jo vähän jännittää (miksi?) kun monet "iki-jatkoaikalaisina" tai "jatkoajan kovaan ytimeen kuuluvina" pitämäni nimimerkit rekisteröityvät tuonne kiekkopesään. Ja tietenkin lukuisat poispotkitut. Tästähän tulee kova kilpailu!

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Värimaailma, alueiden sekamelska, maajoukkue + muut kiekkoliigat saman alueen alla.. Ei jatkoon! Enpä tiedä onko tahallaan jätetty vielä avaamisen innossa nuo alueet noin sekalaisiksi, mutta itseeni olisi kyllä tehnyt paljon suuremman vaikutuksen, jos edes liigajoukkueille oltaisiin jaksettu pystyttaa omat alueet.
Kovaa vauhtiahan tuonne on rekisteröitynyt porukkaa, mutta saapa nähdä moniko noistakin jää vain yhden (tai nollan) viestin ihmeiksi.

Eikä se Vaihtoaitio.netin ole tarkoitus olla mikään varsinainen kilpailija Jatkoajalle vaan pikemminkin tarjota hieman toisenlainen ympäristö halukkaille kirjoittajille. Linja ei ole ehkä yhtä tiukkaa kuin Jatkoajassa ja laadultaan huonohkojakin kirjoittajia löytyy, mutta lopulta nekin ovat aina karsiutuneet ja jäljelle ollaan saatu jäämään ihan hyvää sakkia. Itse myös olen tykästynyt (jakaa tosin monien mielipiteet tämäkin asia) se, että NHL-joukkueittainkin jokaiselle joukkuelle on olemassa oma alueensa. Toki keskustelu joissain alueissa on nollatasoa, mutta toisissa sitten taas tulee hyvääkin keskutelua esiin monesta eri aiheesta.
Ja ei, tämän ei ole tarkoitus olla mikään mainospuhe. Vaikka se siltä kuulostikin. Pahoitteluni.

Jof

Jäsen
Tuoltahan voi katsoa jo etukäteen, ketkä tulevat saamaan lähtöpassit täältä? Jos jo aikaisemmin kengityt sieltä löytyvät, niin eiköhän muutkin sinne perässä kiirehdi, kun saavat täältä monoa, syystä tai syyttä.

Toisaalta voi tietysti olla, että täälläkin linjaus vähän muuttuu, jos paljon alkaa jengiä siirtyä pesän suuntaan. Vaihtoehdot ovat tietysti aina hyväksi ja olevassaolevaa pitää kyseenalaistaa, vaikka omalta osaltani lähes kaikenlainen kapinallisuus alkaa olla jo taakse jäänyttä elämää.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen niin kaavoihin kangistuva tyyppi ja tästä Jatkiksen forumista on tullut niin paha pakkomielle, että vaikea kuvitella että siirtyisin minnekään muualle täältä.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Värimaailma, alueiden sekamelska, maajoukkue + muut kiekkoliigat saman alueen alla.. Ei jatkoon!
Tuohan on vasta pystyyn laitettu, joten eiköhän nämä asiat ajan myötä muokkaudu kuntoon, joko kopioksi Jatkoajasta tai sitten käyttäjien ja ylläpitäjien tahdon mukaisesti. Mielestäni on ihan hyvä antaa palstan muotoutua käyttäjien näköiseksi. Minä ainakin seuraan mielelläni palstan kehitystä ja harkitsen vakavasti rekisteröitymistä kirjoittajaksi tuonne. Vaikka tällä ei mitään tekemistä alkuperäisen ja aidon Kiekkopesän kanssa olekaan.

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Paskat mitään kilpailua tule. Kunhan pitkän linjan hemmojen kanssa vaihdetaan ajatuksia siellä missä ne ovat mahdollisia.

Joo kyllä sen on itekki tajunnu jo jälkeenpäin miettien mutta olen niin nuori, idealistinen ja helposti innostuva että monesti kirjoitan/sanon jotain paatoksella ja sitten jälkeenpäin ajattelen tarkemmin.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on tullut takaisin.

Perjantaina ilmeisesti polkaisivat käyntiin...

No johan on! Onko Antti itse elvyttänyt Kiekkopesän, vai onko kyseessä haudanryöstö?

Onko noihin vanhoihin kuopattuihin nimiin ylipäätään mitään "tekijän oikeuksia"? Muistaakseni niitä kuitenkin yritettiin Niemelältä ostaa Pesän ollessa ns. letkuissa ilman aktiivista ylläpitoa, muttei silloin isännälle maistunut.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Enpä tiedä onko tahallaan jätetty vielä avaamisen innossa nuo alueet noin sekalaisiksi, mutta itseeni olisi kyllä tehnyt paljon suuremman vaikutuksen, jos edes liigajoukkueille oltaisiin jaksettu pystyttaa omat alueet.

Mitä itse lukuisia foorumeja läpikäyneenä olen huomannut, niin liian suuri jaottelu heti alussa on vain pahasta. Jos kävijöitä on vähän, pitää heistä saada kaikki irti; muuten tuloksena on taas yksi kuopattava foorumi. Kun alueita on vähän, kynnys toisten ryhmittymien viestiketjujen kommentoimiseen laskee. Tuo taas on elinehto sille, että homma lähtee futaamaan ja saadaan sen verran kävijöitä, että erottelua voidaan kunnolla tehdä.

Ei siinä, en kyllä jaksanut tuonne rekisteröityä. Sen verran laadukasta kamaa ja paljon keskustelijoita täällä on, että ei kauheasti huvita lähteä muualle huutelemaan. Tämä jo vie tarpeeksi aikaa ja kun tarvetta uudelle en näe, niin olkoot. Toki jo ihan periaatteen kannalta toivoisin, että tuosta nousisi vakavasti otettava kilpailija.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllä mä rekisteröidyin tonne mutta tuskin lähden Jatkoajasta siltikään pois. Sen verran tästä Jatkiksesta on tullut tapa, että ei tästä niin helposti eroon pääse.

Tai ei tiedä jos tuosta tulee se uusi tapa. Saas nähdä miten tuo lähtee käyntiin.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä rekisteröidyin tonne mutta tuskin lähden Jatkoajasta siltikään pois. Sen verran tästä Jatkiksesta on tullut tapa, että ei tästä niin helposti eroon pääse.

Tai ei tiedä jos tuosta tulee se uusi tapa. Saas nähdä miten tuo lähtee käyntiin.

Itselläni sama tilanne. Ei tuo uusi Kiekkopesä kilpaile omalla kohdallani Jatkoajan kanssa, vaan ihan mielenkiinnosta olen mukana katsomassa mihin homma johtaa. Ei ole pienintäkään ajatusta poistua Jatkoajasta, eikä tämä ole mikään protesti moderaattorilinjaa kohtaan, koska ei sen kanssa suuremmin ole ongelmia ollut.

Koko homma on vielä niin alussa, ettei sen seuraamiseen paljoa aikaa mene. Mahdollisesti tulevaisuudessa se antaa kuitenkin hieman erityylistä seurattavaa kuin Jatkoaika. Alku tuntuu hieman siltä, että keskustelu on ketjujen nimiä myöten liian jatkoaikalaista, eikä sitä omaa juttua ole löytynyt. Ei itselläni ainakaan ole mielenkiintoa jauhaa samoja asioita kahdella eri foorumilla samasta näkövinkkelistä.

Onhan siellä muutama mielenkiintoinen kirjoittelija Jatkoajan menneisyydestä, jotka toivat tänne ristiriitaisuudestaan huolimatta väriä. En tiedä miten Jatkoaika on paremmaksi muuttunut heidän potkimisensa myötä. Tuskin mitenkään.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millos mixu on saanut banaanit Jatkoajalta?

Se on hyvä asia, että Jatkiksesta karkotetut kirjoittajat saavat muilla foorumeilla äänensä kuuluville. Tälle palstalle on kuitenkin aika moni viihdyttävä ja kiinnostava hahmo saanut kirjoituskiellon. Varteenotettavat vaihtoehtofoorumit pitävät myös Jatkoajan moderaattorit rehellisinä, eikä ihan mielivaltaiseen toimintaan ole loputtomiin varaa. Monopoliasema ja kilpailutilanteen puute johtaa kuitenkin lähes poikkeuksetta jonkinlaiseen vallan väärinkäyttöön ja laiminlyönteihin.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen niin kaavoihin kangistuva tyyppi ja tästä Jatkiksen forumista on tullut niin paha pakkomielle, että vaikea kuvitella että siirtyisin minnekään muualle täältä.

Sama homma. Yli 10 vuotta on Jatkoaikaa aktiivisesti seurattu ja koukkuun jääty, niin kyllä ihmeitä täytyy tapahtua jos edes rekisteröidyn tuonne pesän puolelle. Eikä mulla edes riitä energiaa jakautua useampaan paikkaan.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mielenkiintoista on myös se, milloin tulee paikan ensimmäinen "pelikielto". Lainausmerkeissä, koska eihän niitä siellä voida kutsua samalla nimellä. Eli milloin ja mistä tulee ensimmäinen kirjoituskielto. Näin kuvitteellisesti popparit mikroon ja olut auki.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minäkin siirryin tänne Kiekkopesasta aikanaan, tosin Pesa-tunnarilla ei tullut paljoa kirjoiteltua. Nyt tuntuisi tosi hankalalta lähteä minnekään muualle kun tuntuu että täällä olen rakastettu ja arvostettu kansalainen, jota kuunnellaan. Kiekkopesassa joutuisi aloittamaan kasvuprosessin taas alusta eikä siihen ole energiaa. Jossain vaiheessa vaihto nuorempaan ei vain enää houkuttele.

Taitaa tuo uusi-Pesa jäädä vähän sellaiseksi Mestikseksi Jatkoajan alapuolelle. Romuluisia farmipelaajia, kovakalloisia veteraanienforcereita ja liian lähellä laitaa kikkailemaan pyrkiviä taiteilijoita.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mielenkiintoista on myös se, milloin tulee paikan ensimmäinen "pelikielto". Lainausmerkeissä, koska eihän niitä siellä voida kutsua samalla nimellä. Eli milloin ja mistä tulee ensimmäinen kirjoituskielto.

Voihan tuolla joutua esim. jäähylle tai vilttiketjuunkin jos lätkätermejä halutaan käyttää. Tai vaikkapa sairastuvalle kirjoituskäden nyrjähdyksen vuoksi. Myös luisimet voidaan ottaa viikoksi pois eikä varaluistimia tai niiden varaluistimia ole kaapissa. Komposiittimaila voi helähtää poikki ja seuraava tulee postissa vasta kuukauden kuluttua jne...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taitaa tuo uusi-Pesa jäädä vähän sellaiseksi Mestikseksi Jatkoajan alapuolelle. Romuluisia farmipelaajia, kovakalloisia veteraanienforcereita ja liian lähellä laitaa kikkailemaan pyrkiviä taiteilijoita.
Pakkohan niiden fyysisten pelotteiden ja taitopelaajienkin on jossain pelata, kun täällä tasapäisten duunarien luvatussa maassa ei ole sijaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, tollanenkin sitten, elvyytetty ruumis. Kai toi on ihan kiva. Vähän vaan pelottaa ettei käy futisforumeita, eli kaikki täältä muuttais jossain mode-kiukku-puuskassa kiekkopesään, missä ei oo mitään sääntöjä, ja pitkällisen degeneroitumisen johdosta palsta ois vuoden päästä täynnä "NAKS NAKS", "Sut saadaan vielä" & "mine olla vähä cp mjötöööh!!" -tyylistä paskaa, jonka sekaan oikeasti asiantuntevat naamat tuotoksineen vähitellen hukkuu.

Vaikka eihän sellasta täällä meillä voi käydä, me ollaan niin saatanan viisaita.

Lämmittipä sydäntä tuo jonkun aikanaan rustaama Kiekkopesä All Stars, minunkin trollinimimerkkini sinne oli kelpuutettu vanhan pyjamanvaihtajan ja täältä parahultaisesti edesmenneen mixun seuraan kaaosta luomaan. Otin sen aikanaan pelkästään kunnianosoituksena, ja sellainen se saa luvan vieläkin olla.

Missä on Tampereen mies ja Hervannan näkijä ja Nainen keltaisissa ja Rööri?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy