Tuohan on vasta pystyyn laitettu, joten eiköhän nämä asiat ajan myötä muokkaudu kuntoon, joko kopioksi Jatkoajasta tai sitten käyttäjien ja ylläpitäjien tahdon mukaisesti. Mielestäni on ihan hyvä antaa palstan muotoutua käyttäjien näköiseksi. Minä ainakin seuraan mielelläni palstan kehitystä ja harkitsen vakavasti rekisteröitymistä kirjoittajaksi tuonne. Vaikka tällä ei mitään tekemistä alkuperäisen ja aidon Kiekkopesän kanssa olekaan.Värimaailma, alueiden sekamelska, maajoukkue + muut kiekkoliigat saman alueen alla.. Ei jatkoon!
Tästähän tulee kova kilpailu!
Paskat mitään kilpailua tule. Kunhan pitkän linjan hemmojen kanssa vaihdetaan ajatuksia siellä missä ne ovat mahdollisia.
Enpä tiedä onko tahallaan jätetty vielä avaamisen innossa nuo alueet noin sekalaisiksi, mutta itseeni olisi kyllä tehnyt paljon suuremman vaikutuksen, jos edes liigajoukkueille oltaisiin jaksettu pystyttaa omat alueet.
Kyllä mä rekisteröidyin tonne mutta tuskin lähden Jatkoajasta siltikään pois. Sen verran tästä Jatkiksesta on tullut tapa, että ei tästä niin helposti eroon pääse.
Tai ei tiedä jos tuosta tulee se uusi tapa. Saas nähdä miten tuo lähtee käyntiin.
Olen niin kaavoihin kangistuva tyyppi ja tästä Jatkiksen forumista on tullut niin paha pakkomielle, että vaikea kuvitella että siirtyisin minnekään muualle täältä.
Mielenkiintoista on myös se, milloin tulee paikan ensimmäinen "pelikielto". Lainausmerkeissä, koska eihän niitä siellä voida kutsua samalla nimellä. Eli milloin ja mistä tulee ensimmäinen kirjoituskielto.
Pakkohan niiden fyysisten pelotteiden ja taitopelaajienkin on jossain pelata, kun täällä tasapäisten duunarien luvatussa maassa ei ole sijaa.Taitaa tuo uusi-Pesa jäädä vähän sellaiseksi Mestikseksi Jatkoajan alapuolelle. Romuluisia farmipelaajia, kovakalloisia veteraanienforcereita ja liian lähellä laitaa kikkailemaan pyrkiviä taiteilijoita.
Missä on Tampereen mies ja Hervannan näkijä ja Nainen keltaisissa ja Rööri?
Näkijä lienee vain lyhennellyt nimimerkkiään ja Röörihän nyt on täällä yhä edelleen ja koornerikin piilossa.