Queensrÿche

• 15 237
  • 103

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Korvakarkkia eilen illalta:
EP:
Queen of the Reich
Nightrider
Blinded
The Lady Wore Black

The Warning:
Warning
En Force
Deliverance
No Sanctuary
NM 156
Take Hold of the Flame
Before the Storm
Child of Fire
Roads to Madness

Encore:
Walk in the Shadows
Empire
Screaming in Digital
Eyes of a Stranger

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Emmä oikein tiedä tämä nykyinen Ryche; kaksi alkuperäistä jäljellä ja Tate-kopio LaTorre, nojoo Stone ollut Tate ajoilla jo mukana. Mut mut jotenkin tuntuu nyt vaan cover bändiltä. Mun mielestä. Mielummin diggailen Taten tuotoksia. nimimerkillä Rycheä vuodesta 86- rage ajoilta

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Emmä oikein tiedä tämä nykyinen Ryche; kaksi alkuperäistä jäljellä ja Tate-kopio LaTorre, nojoo Stone ollut Tate ajoilla jo mukana. Mut mut jotenkin tuntuu nyt vaan cover bändiltä. Mun mielestä. Mielummin diggailen Taten tuotoksia. nimimerkillä Rycheä vuodesta 86- rage ajoilta
Joo, aika pitkälle itsekin ajattelen noin, kun näitä nostoja teen. Eihän tuossa enää ole kysymys sellaisesta aidosta "vimmasta" ja aidosta "asenteesta", mutta kannattaa myös muistaa, että Queensrÿche on yli 40 vuotta vanha bändi, alkuperäiset Tate, Wilton ja Jackson komeasti jo eläkeiässä eikä fanitkaan enää nuoria ole. Kyllä sitä asennetta ja vimmaa löyty aina ysärin alkuun saakka. Aika vaan on kohdellut bändiä siten, että esimerkiksi miehistövaihdoksia on tullut. Hattua täytyy heille kuitenkin nostaa siitä, että kaikki alkuperäiset ovat vielä elossa. Lisäksi myös nostettava hattua vielä keikkaileville, että rock n' roll ja rundaaminen on heille elämäntapa. Ahkerasti tekevät sitä ja elättävät perheensä sillä.

Vaikka näitä nostoja teen, en ota hirveän vakavassani tätä. Nautin vaan siitä, että saan QR:ltä ja Tatelta kuulla näitä vanhoja ralleja tässä nyt heidän esittämässä muodossa. Mulla ei ollut kasarilla paljoa mahdollisuuksia lähteä Oulusta Hesaan katselemaan ja kuuntelemaan bändiä. Otan nyt hiukan tätä takaisin, kun se on vielä mahdollista. Sen olen tehnyt myös muiden iiisojen suosikkieni Dion ja Gunnareiden kanssa.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Korvakarkkia eilen illalta:
EP:
Queen of the Reich
Nightrider
Blinded
The Lady Wore Black

The Warning:
Warning
En Force
Deliverance
No Sanctuary
NM 156
Take Hold of the Flame
Before the Storm
Child of Fire
Roads to Madness

Encore:
Walk in the Shadows
Empire
Screaming in Digital
Eyes of a Stranger
Oli hyvä konsertti Kulttuuritalolla. Sounditkin olivat mielestäni hyvät, paitsi Night Demonilla oli vähän heikommat soundit kun jokin bassorumpu tms oli miksattu tosi kovalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy