Queensrÿche

  • 11 681
  • 89

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Samaa mieltä kuin @Ferris yllä. Tate on kyllä iskussa. Myös näyttelijän vikaa löytyy. Taten Nikkin "rooli" oli synkempi kuin mitä olen albumilta tai videoilta aistinut. Ei ollut mitenkään kepeä rooli, mutta onneksi basisti Jack Ross ja kitaristit James Brown ja uusi kaveri Amaury Altmayer piti shown kepeänä. Vähän kyllä puski myötähäpeä pintaan Rossin luomia kitarakoreografioita katsellessa. Uutta kitaristia Amaury Altmayeria katsellessa tuli kyllä Kieran Robertsonia ikävä. Hällä oli paljon mielenkiintoisimmat koreografiat, ja oli kyllä vanhan koulukunnan skittasankari. Mutta muuten erittäin tarkasti bändi veti taas, mitä nyt Breaking the Silence ei laukannut samoin kuin albumilla tai videolla. Muuten oli aika täydellistä. Iso plussa, että Sister Maryn roolin lauloi "Rachel".
 
Viimeksi muokattu:

Mercyrock IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern, Liverpool
Oliko siis sama "nuori daami", joka oli paitamyyjänä, kun kuitenkin sopivasti poistui hetkellä? Nimimerkillä; sopivasti tiskillä ja savuilla keikan nähneenä.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla on kännykkävideolla eilisillalta kohta, jossa GT esittelee tuon uuden kitaristin, mutta en kyllä saa mitään selvää herran nimestä. Youtubessa olen joskus viime aikoina nähnyt videon kanssa, jossa Tate hänet esitteli, mutta en muista nimeä enkä löydä videoa nyt. Maaliman keikoilla on skittaa tainnut rämpyttää myös Dario Parente, mutta eilinen herra ei ollut kyllä hän.
Taten tyttö Emily on laulanut sisar Marin roolia jenkeissä, mutta eilinen "Rachel" ei ollut kyllä Emily. "Rachel" oli se vaatimattoman fanishopin paitamyyjä.

Ensi vuonna täyttää Queensrÿchen debyyttialbumi The Warning pyöreät 40 vuotta. The Warning on kanssa erittäin hieno levy, kunhan pääsee vaan eka biisin Warningin alkukiekasun yli :-) Eilen kuultu Take Hold of the Flame on levyn komea hitti, samoin Roads to Madness. Jään tästä odottelemaan, jahka Tate pistää pystyyn "40th Anniversary of The Warning Tour" -juhlakiertueen. Siihen kärkeen tosiaan The Warning kokonaisuudessaan, sitten Queen of the Reich ja The Lady Wore Black helmet -83 EP:ltä ja loppuun kaikki isot hitit Rage for Orderin, Operation Mindcrimen ja Empiren silentlucidityistä ja empireistä lähtien. Arrgghhh, sanos Kerrang!
 
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Mulla on kännykkävideolla eilisillalta kohta, jossa GT esittelee tuon uuden kitaristin, mutta en kyllä saa mitään selvää herran nimestä. Youtubessa olen joskus viime aikoina nähnyt videon kanssa, jossa Tate hänet esitteli, mutta en muista nimeä enkä löydä videoa nyt. Maaliman keikoilla on skittaa tainnut rämpyttää myös Dario Parente, mutta eilinen herra ei ollut kyllä hän.

Ajattelin että ois ollu Alex Hart, joka oli alkuvuonna mukana, kun olivat kolmella kitaralla vedelleet, mutta kun kuvia katsoin niin ei kasvot täsmää. Hart soittaa Lexissä, joka taisi olla viime kerralla lämppärinä?
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taten facesta bongattu bändin esittely:


En kyllä saa selvää. Joku hemmetin Aron Upmeier, Oliver Upmeier, tai joku semmoinen :-) Samannimisen herran Tate esittelee myös minun kännykkävideolla, yhtä lailla huonosti saan selvää siitäkin.
 
Viimeksi muokattu:

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bingo, Amaury Altmayer @Ferris
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Geoff Tate jatkaa vielä omien keikkojensa jälkeen viikon verran Suomessa ja liittyy viiden keikan ajaksi osaksi Raskasta joulua -kiertuetta. Harva varmaan Taten takia lippua niihin konsertteihin hommaa, mutta on joka tapauksessa kova lisäys muutaman konsertin solistikattaukseen.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Geoff Tate jatkaa vielä omien keikkojensa jälkeen viikon verran Suomessa ja liittyy viiden keikan ajaksi osaksi Raskasta joulua -kiertuetta. Harva varmaan Taten takia lippua niihin konsertteihin hommaa, mutta on joka tapauksessa kova lisäys muutaman konsertin solistikattaukseen.
En ole koskaan käynyt Raskasta joulua -keikoilla, mutta nyt olisin Taten vuoksi voinut mennä, mutta kun samaan aikaan on työpaikan kakspäiväset joulukekkerit, niin jäipä väliin tuo tälläkin kertaa. Luulen, että Raskasta joulua -fanit yllättyvät positiivisesti Taten jouluisista vedoista. :-)
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä ihan saatanan kova! Hiljaa soittivat, uusi kitaristi selvästi heikompi kuin aiempi (etenkin esiityjänä), mutta huhhuh! Kova on tuo Geoff! 64v. ja ääntä lähtee kuin 35v. sitten! Lisäksi nuo encoret ihan mahtavuutta! Take Hold Of The Flame ja Queen Of The Ryche! Harmittavasti yleisö ei ollut kovinkaan kummonen.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Oli Tampereella ainakin Tate älyttömän hyvässä vireessä. Ja mikäs siinä kunnellessa yhtä progemetallin parhaista levyistä. Kannatti lähteä!
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taannoinen Tampereen Areenan Raskasta Joulua konsertti Geoff Tate yhtenä esiintyjistä nähtävissä parasta aikaa Neloselta ja myös Ruudusta.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Geoff Tate & Big Rock Show Hits worldwide tour! 4.5.2024 Vanha YO-talo, Helsinki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös