Ja tuollaiset jutut pilaavat muiden koulujen tason ilmeisesti.
Tosifani, kun kävit oppilaiden kanssa Rynnästä morjestamassa, tuhosiko tuo mielestäsi koko OPS:n? Onko OPS oikeasti niin tiukka ettei tuollaisiin ole aikaa?
Pyynpään koulun rehtori kirjoitti kirjoitti:"On surullista nähdä ihmisiä saatikka sitten alakoulu-ikäisiä hurraamassa sille, että joku hakkaa toista lajissa, johon lyömisen ei pitäisi mitenkään kuulua, tai osoittamassa innostusta ja osallistumista rumaan kielenkäyttöön ja hävyttömyyksien huuteluun"
Miksi Pyynpään ala-aste kielsi Rauman Lukon pelaajien vierailun koululla? | Kiekkoareena
Olen periaatteessa samaa mieltä siitä, että kyseinen ilmiö on surullista. Ilmiö ei ole kuitenkaan jääkiekon vika, vaan vika on ihmisessä.
Onko se jalkapallon vika, että FC Jokerien kannattaja Paavo Arhinmäki (nimi keksitty) vittuilee ottelussa poliiseille viittaamalla poliiseiden murhattuihin kollegoihin?
Onko se kaupungin tai koulun vika, että välitunnilla lapset tappelevat ja rinki ympärillä hurraa?
Oliko Rooman Gladiaattorikisojen vika, että ihmiset kokoontuivat Colosseumille hurraamaan, kun kilpailijoita tapettiin?
Oliko se VR:n vika, että katsomaan kokoontuneet ihmiset hurrasivat kun vangittuja ihmisiä ammuttiin Tampereen makasiineilla?
Tää rehtori on just tyypillinen diipadaapa hiihtelijä joka tykkää kuvata esim. lintuja luonnossa tms. Meillä töissä tuli myös samanlaiset hiihtäjät muinnoin johtamaan.
Näin tiivistetysti.
...Täytyy varmaan ottaa oma isäni puhutteluun, kun vei minut neljä-vuotiaana matsiin Ässiä vastaan. Ja siis vielä Ässiä vastaan, niissä peleissä jos jossain (siihen aikaan) myllytettiin.
Näin tiivistetysti.
Olemmeko samaa mieltä siitä, että kaukalotapppeluille hurraaminen ei ole jääkiekon vika, vaan vika on ihmisessä? Siinä, että osa ihmisistä saa - kenties suurtakin - tyydytystä nähdessään väkivaltaa?
Täytyy varmaan ilmoittautua poliisille kun olen vienyt molemmat pojat katsomaan lätkää 2v ikäisestä saakka. Ja aion viedä vastakin aina kun haluavat tulla mukaan. Saati sitten kun molemmat olen tällännyt hokkarit jalassa samoin 2v ikäsinä jäälle...
Mihin mun täytyy ilmottautua, kun olen molemmat pojat pistänyt pelaamaan lätkää ja nuorempi edustaa porin ässiä ?
Emme ole. Minä en jaa sinun mustavalkoista maailmaa, minulla maailma koostuu harmaan eri sävystä.
Tuanoi.Emme ole. Minä en jaa sinun mustavalkoista maailmaa, minulla maailma koostuu harmaan eri sävystä.
4555357 kirjoitti:"Kun alkuun on nyt päästy, en malta olla antamatta teille vanhemmille ajattelun aihetta siitä, millaista mallia jääkiekko antaa nykyään erityisesti lapsille. Sinänsä hieno laji on pilattu kentällä tapahtuvalla väkivallalla ja muulla kyseenalaisella toiminnalla"
"Kun nyt on ilmennyt, että seuraavaksi kertomani asia on herättänyt joissakin vanhemmissa ja oppilaissa ihmettelyä/tyytymättömyyttä koulun toimintaa kohtaan jopa niin, että joku on ilmeisesti ottanut asiakseen saattaa asian tiedostusvälineille saakka ihmeteltäväksi"
Aivan samalla tavalla paistaa omat mieltymykset tuosta blogikirjoituksesta. Vähintään yhtä puolueellinen mielipide kuin rehtorillakin.
Rehtorin mukaan hän ei ole toiminut väärin, koska on saanut vanhemmilta positiivista palautetta.
Ilmeisesti yksi positiivinen palaute painaa enemmän kuin 100 negatiivista
Onko tämä Rintala ihan paljaskonttine vai tullist tullu? Luultavasti tullista, koska ei kai kukaan tuollaista kuoppaa itselleen tieten tahtoen kaiva.