Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Michelle Pfeiffer on tehnyt ihan onnistuneen sukupuolen vaihdoksen ja voitti sitten ampumahiihdossa olympiakultaa. Kova muija.
Säikähtääköhän ihmiset kun toi Johannes vastaa puhelimeen että "Bööööö!!!"
Sen piti olla vain Kaisan käyttämä tekosyy.
Pääsikö Suomi siis sekaviestiin?
Toiset teippaa, toiset selittää. Pistäis "Käpsikämiä" kouraan, niin lakkaa paleltamasta.
Ei Sotshissa ollut.Ei huono suoritus ampumahiihdossa. En vaan ymmärrä, että valitetaan kylmyyttä talvella. Onko talvella yleensä kylmä?
Ei Sotshissa ollut.
Kyllä on Norjan jatkoaika jo mennyt nurin. Siellä vaan öljyrahoja tuhlaillaan.
Mutta aika todennäköistä on, että talvikisoissa on kylmä.
Ei nykyajan jonnet ole tottuneita kylmiin talviin. Silloin, kun minä olin nuori, oli ulkona -75 celciusta ja suksien ollessa poikki piti kävellä kouluun 183 kilometriä suuntaansa.
Jos kylmyys vaikuttaa _oikeasti_ suorituksiin, niin asialle kannattaisi tehdä jotain. Onhan taviksillekin myynnissä lämpöpohjallista ja monenlaista lämpöhanskaa.Ei huono suoritus ampumahiihdossa. En vaan ymmärrä, että valitetaan kylmyyttä talvella. Onko talvella yleensä kylmä?
Paitsi että OAR on kyllä ihan paska ja ei pysy Kanadan kyydissä käytännössä ollenkaan. Jääkiekkoa aktiivisesti seuraavat tietää nämä jutut.Onpahan tässä CAN-OAR -naisten lätkässä vauhtia ihan eri tavalla kuin FIN-USA -höntsässä.
Käyttäjämoderoin muuten sen verran että tuolla jääkiekkopuolella on minun verorahoillani, eiku siis minun nettiyhteydelläni avaama otteluseuranta näihin naisten peleihin.Kanadalla on nainen päävalmentajana. Pitäiskö Suomellakin olla, koska tasa-arvo? Joko feministit on tarttuneet tähän?