Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mitä se Tuomas Grönmankin siellä on tyytyväinen haastattelussa? Minun verovaluutoilla oli jo Naganossa 1998 tekemässä omia maaleja jääkiekossa.
Emmanuelle?Oikein vituttaa tommonen tuhlailu. Minullakin sentään kosketuspintaa Ranskaan jonkun verran, kaikki Asterixit ja Obelixit löytyy sekä muutaman ranskalaisen elokuvan katsonut.
Olipahan hieno kisa. Peiffer kultaa, Krcmar hopeaa ja Windisch pronssia. Hiihtoajoista sellainen huomio, että Ruotsin Sebbe Samuelsson oli peräti kolmanneksi nopein hiihtäjä, vain 17 sekkaa Fourcadesta. J. Bö hävisi yli 20 sekkaa, eli ei ole alkukauden kaltaisessa kunnossa.
Jopa omat yleveroäyrit menee hukkaan kun joutuu tuollaisia turisteja katsomaan..Ihan sama, tulevaisuudessa varmaan tuhlaa verobitcoineja kun ei pää kestä. Turisti mikä turisti.
Mitä se Tuomas Grönmankin siellä on tyytyväinen haastattelussa? Minun verovaluutoilla oli jo Naganossa 1998 tekemässä omia maaleja jääkiekossa.
Miettikää tuo Hiidensalo voittais olympiakultaa tänään jos hiihtäis yhtä kovaa ku Fourcade ja olis ampunu nollat.
Mitä.vittua tuolla tapahtuu... 2 finskiä 20 sakissa ja toisella 1 pummi ja toisella 0 ??
Söitkö katsoessasi ranskalaisia?
Emmanuelle?
No niinpä. Miten ei ole lajivalmentajat tätäkään tajunnut? Onneksi täällä jatkoajassa on sen verran viksua porukkaa että voidaan täältä huudella näitä ohjeita, on vaan ajan kysymys kun Suomi ottaa kolmoisvoiton joka lajista. Jopa jääkiekosta kun valloitetaan Ruotsi ja Venäjä itsellemme.Tai minä. Tai sinä. Mieti kuinka paljon suomalainen ampumahiihto on meidän muodossa menettänyt.
Joo se tuli vieläpä Yleisradion kanavilta eli meidän verorahoilla on syönyt itsensä tuohon kuntoon. Nyt ei jaksa hiihtää ja ampui kerran ohi. Ja minä maksan yleveroa tästä kun näiden puuhastelijoiden suorituksia näytetään valtakunnalliselta kanavalta kesken kirkasta päivää. Pöyristyttävää. Minne voin valittaa? Kansan pitää nousta barrikaadeille jotta tämä meidän polkeminen loppuu.Ja mitä jossain ohjelmassa haastatteli Ahosta, niin lihonutkin oli. Meidän verorahoilla tietysti.
No niin. Lisätään listalle.
Joo se tuli vieläpä Yleisradion kanavilta eli meidän verorahoilla on syönyt itsensä tuohon kuntoon. Nyt ei jaksa hiihtää ja ampui kerran ohi. Ja minä maksan yleveroa tästä kun näiden puuhastelijoiden suorituksia näytetään valtakunnalliselta kanavalta kesken kirkasta päivää. Pöyristyttävää. Minne voin valittaa? Kansan pitää nousta barrikaadeille jotta tämä meidän polkeminen loppuu.
Joo se tuli vieläpä Yleisradion kanavilta eli meidän verorahoilla on syönyt itsensä tuohon kuntoon. Nyt ei jaksa hiihtää ja ampui kerran ohi. Ja minä maksan yleveroa tästä kun näiden puuhastelijoiden suorituksia näytetään valtakunnalliselta kanavalta kesken kirkasta päivää. Pöyristyttävää. Minne voin valittaa? Kansan pitää nousta barrikaadeille jotta tämä meidän polkeminen loppuu.
Listaatko ranskalaisilla viivoilla?
Kyllä on Norjan jatkoaika jo mennyt nurin. Siellä vaan öljyrahoja tuhlaillaan.Johannes Bö 31. tänään. Odotukset olivat jotain aivan muuta.