Vähän pitää, sinä negailet ja vittuilet aina jokaiselle suomalaissuoritukselle oli tilanne mikä tahansa.Jännää että näin hienolla hetkellä pitää alentua tuollaiseen.
Lahtela voitti myös Salt lakessa.Jauhojärvi herkisteli, ettei ole enää Iivon kanssa viimeisin olympiavoittaja, mutta isompi asiahan tässä on se, että Samppa Lajusen kultamitalit eivät ole enää viimeisimpiä henkilökohtaisia kultamitaleita talviolympialaisissa.
Vuoden urheilija ratkeaa huomenna.
Perttu Hyvärinen ottanu aurinkoo.
Olisi antanut muille siimaa. Tiesi voimansa ja hiihto sen mukaan, vittuako tuolla himmailemaan jos koneesta lahtee
Kiva kun kerroit, pakko arvostaa!Joku Suomi-Paavo murjassu kullan syrjään vai? Kiva juttu. En tiedä miten tämä minuun henkilökohtaisesti vaikuttaa mitenkään elämänlaatua parantavasti, mutta...kiva juttu.
Uhriutumista heti kun napaytetaan.Vähän pitää, sinä negailet ja vittuilet aina jokaiselle suomalaissuoritukselle oli tilanne mikä tahansa.
Hah hah, ei ole kaksiset vaatimukset huippu-urheilujohdolle jos tämä riittää! ; )Missä nasevat kommentit kisan aikana? Kaikki Hejat jäi uupumaan? Mahtoi vituttaa. :D :D :D Onko sukset sahattu jo poikki?
Kiva kun kerroit, pakko arvostaa!
En ajatellut. Minä ajattelin että jos painaa vetäjänä 35 kilsaa ja antaa muiden roikkua perässä (montas kertaa se Nortti sen teki?) niin se vaan ei riitä. No olin väärässä ja minä olen tässä tapauksessa mielelläni väärässä.Ajattelit niin. Älä nyt venkoile siellä!
; )
Juuri näin..ah niin suomalaista! ; )Uhriutumista heti kun napaytetaan.
Silloin ei oikeastaan kukaan vetänyt vaan mennään leppoisaa vauhtia. Nyt mentiin kovaa.En ajatellut. Minä ajattelin että jos painaa vetäjänä 35 kilsaa ja antaa muiden roikkua perässä (montas kertaa se Nortti sen teki?) niin se vaan ei riitä. No olin väärässä ja minä olen tässä tapauksessa mielelläni väärässä.
Kyl Musti oli suurhiihtäjä. Se että vetää sakemannin nurin parisprintissä ja kyykyttää ryssää loppukirissä riittää tuohon, vaikka se nyt parisprintti olikin.Ei Riseä harmita kun tulee maaliin. On tämä onnen päivä. Iivo on uusi suomalainen suurhiihtäjä, siis miehissä, edellinen oli Mika Myllylä.