PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 417 581
  • 7 114

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
On se kova, kävi aiemmilla matkoilla vain kokeilemassa miten kaverit kestää kun lisää vauhtia. Huomenna Kepalle myös mitsku.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Iivo hiihti surkeella taktiikalla kultaa niin toivottavasti venäläisten pari himmeämpää mitalia lämmittää edes vähän erästä palstalaista.

Upea kisa ja kultaa hiihdon kuninkuusmatkalta niin ei voi kuin naattia, naattia!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Huomenna sitten hakemaan toista kultaa. Kristalla on siihen kaikki mahdollisuus.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Joku Suomi-Paavo murjassu kullan syrjään vai? Kiva juttu. En tiedä miten tämä minuun henkilökohtaisesti vaikuttaa mitenkään elämänlaatua parantavasti, mutta...kiva juttu.
 
Joku Suomi-Paavo murjassu kullan syrjään vai? Kiva juttu. En tiedä miten tämä minuun henkilökohtaisesti vaikuttaa mitenkään elämänlaatua parantavasti, mutta...kiva juttu.
Kiva kun kerroit, pakko arvostaa!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ajattelit niin. Älä nyt venkoile siellä!

; )
En ajatellut. Minä ajattelin että jos painaa vetäjänä 35 kilsaa ja antaa muiden roikkua perässä (montas kertaa se Nortti sen teki?) niin se vaan ei riitä. No olin väärässä ja minä olen tässä tapauksessa mielelläni väärässä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei Riseä harmita kun tulee maaliin. On tämä onnen päivä. Iivo on uusi suomalainen suurhiihtäjä, siis miehissä, edellinen oli Mika Myllylä.
 
Oliko tuo maaliin tullut se JVG:n tyyppi. Jare.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
En ajatellut. Minä ajattelin että jos painaa vetäjänä 35 kilsaa ja antaa muiden roikkua perässä (montas kertaa se Nortti sen teki?) niin se vaan ei riitä. No olin väärässä ja minä olen tässä tapauksessa mielelläni väärässä.
Silloin ei oikeastaan kukaan vetänyt vaan mennään leppoisaa vauhtia. Nyt mentiin kovaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei Riseä harmita kun tulee maaliin. On tämä onnen päivä. Iivo on uusi suomalainen suurhiihtäjä, siis miehissä, edellinen oli Mika Myllylä.
Kyl Musti oli suurhiihtäjä. Se että vetää sakemannin nurin parisprintissä ja kyykyttää ryssää loppukirissä riittää tuohon, vaikka se nyt parisprintti olikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös