Heikkinen on kuitenkin lopputuloksissa paras suomalainen.
Jos Niskasta ei lasketa. Sehän on joku kansainvälinen Red bull -asiamies niin ei lasketa.
Heikkinen on kuitenkin lopputuloksissa paras suomalainen.
"Huumorimies" Hakola kävi alussa keulilla, varmaankin joku hyvä läppä. Heittelee läppiä olympialaisissa, meidän verorahoilla. Nyt jo 1.45 kärkeen.
Niskasella sukset lipsui nousussa. Vittu.
"Huumorimies" Hakola kävi alussa keulilla, varmaankin joku hyvä läppä. Heittelee läppiä olympialaisissa, meidän verorahoilla. Nyt jo 1.45 kärkeen.
En ole huolissani. Saatana.
Tervetuloa kerhoon. Täällä on tilaa.Mä olen aina ja joka asiasta. Olen epämiellyttävää penkkiurheiluseuraa. Perkele.
En usko... veikkaan, että tuolla penkillä ei ole yhtään tilaa ;-)Tervetuloa kerhoon. Täällä on tilaa.
Hakolalla kato iskee useammin se pöljä päivä, kuin noilla koskaan.Kyllähän sitä saa miettiä, että Spitsov ja Bolshunov ovat 21-vuotiaita ja jo nyt olympiamitalisteja yksilökisoista. Suomessa 27-vuotias Hakola on "tulevaisuuden mies". Logiikka, missä pelaa?
No jos ei tänne niin Kerhoon mahtuu ainakin, just myytiin parhaat perkele, niin olisi kyllä saumaa, ainakin jos halvalla suostuu. Otetaan myös jämä kannattajia, riittää että jaksaa innostua myös silloin kun parhaat myydään.En usko... veikkaan, että tuolla penkillä ei ole yhtään tilaa ;-)
Mä olen aina ja joka asiasta. Olen epämiellyttävää penkkiurheiluseuraa. Perkele.