PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

• 423 408
  • 7 114

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Ekana Jetsin peli, sitten pieni tauko ja kohta kisojen kohokohta eli miesten 50km hiihto. Iivolle tsemppiä, veikkaan hopeista mitalia Colognan putsatessa kirkkaimman.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Vaikka moni on poissa, niin venäläiset saattavat olla tänään kovia, Bolshunov ja Larkov etunenässä. Lisätään vielä Norjan Dyrhaug, satsannut vain tähän kisaan.

Viimeksi muokattu:

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Aika varmoja nuo on tuosta miitskusta. Kannattaisi laittaa kuitenkin takki kiinni. Tai toisaalta, mukava nähdä kerrankin että lähdetään voittamaan ja puhutaan siitä ääneen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Sisäinen pessimisti herää ennen kisaa. Onko suomalaista koskaan hehkutettu näin paljon ennen jotain suoritusta? Joku tässä mättää. Veikkaan että teksti-tv:llä lukee kisan jälkeen "Sundby voitti, Niskanen 25:s"

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan niin helppo keli huollolle ei sitten tullutkaan mitä piti, toivottavasti onnistuvat.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lähteeköhän Iivo taas kärkeen? En kyllä usko, että toistamiseen lähtee vetämään letkaa. Tosin ne erot alkaa tulemaan siinä 25-30km paikkeilla.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lähteeköhän Iivo taas kärkeen? En kyllä usko, että toistamiseen lähtee vetämään letkaa. Tosin ne erot alkaa tulemaan siinä 25-30km paikkeilla.

Mukana on nyt muitakin, joiden taktiikkana on vuorenvarmasti tehdä ratkaisuja matkalla viimeistään viimeisellä kierroksella, joten tuskin jää Iivon harteille, ellei sitten lähde "liian" aikaisin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kohta se alkaa, pöljä päivä on kyllä suurin kusetus suomalaisessa urheilussa. Onneksi joku vielä uskoo moisiin.
Tuu nyt Happo todistaan minut vääräksi. Joillain urheilijoilla on se sun pöljäs joka kisoissa, kysy lisää vaikka norskeilta.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta se alkaa, pöljä päivä on kyllä suurin kusetus suomalaisessa urheilussa.

Miten niin? Kyllä se on ihan fakta, että Heikkinen on hiihtänyt itsensä melkoisena altavastaajana hienoihin suorituksiin ja pystynyt tulemaan maaliin maitohappojen jyllätessä tasolla, jolla joku muu samassa tilanteessa olisi levynä.

Pöljä päivä on Heikkisen kohdalla ihan validi ilmaisu, vaikka tänään en sellaiseen usko. :)

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki näyttää hyvältä nytten. Kaikki on pedattu Iivon voitolle. Pelottaa jotenkin tämä homma nyt, kun noin sanovat.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oluen ja lonkeron voimalla ei jaksanut mitään vetoja laittaa, mutta mitä Las Vegas sanoo näistä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten niin? Kyllä se on ihan fakta, että Heikkinen on hiihtänyt itsensä melkoisena altavastaajana hienoihin suorituksiin ja pystynyt tulemaan maaliin maitohappojen jyllätessä tasolla, jolla joku muu samassa tilanteessa olisi levynä.

Pöljä päivä on Heikkisen kohdalla ihan validi ilmaisu, vaikka tänään en sellaiseen usko. :)
Ei ole validi ilmaisu. Joko se urheilija on kunnossa ja sen kroppa ne maitohapot sietää tai ei. Ei se kroppa muutu yössä, kahdessa, tai kuukaudessa mitenkään niin mysteerisesti että sillä olisi merkitystä kisan kannalta. Poislukien sitten ulkopuoliset vaikutukset asiaan. Noissa pöljä hommissa minä kyseenalastaisin esim. ruokavalion yms. ennen kuin humpuukin puolelle menisin, että miksi urheilija ei saa sitä samaa irti joka kerta, kun kroppa on siihen pystyväinen.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole validi ilmaisu. Joko se urheilija on kunnossa ja sen kroppa ne maitohapot sietää tai ei. Ei se kroppa muutu yössä, kahdesa, tai kuukaudessa mitenkään niin mysteerisesti että sillä olisi merkitystä kisan kannalta. Poislukien sitten ulkopuoliset vaikutukset asiaan.

Kyllä jo näissäkin kisoissa on Heikkisen suorituksissa tapahtunut myönteistä kehitystä melko epätoivoisista lähtökohdista huolimatta. Keskimmäisestä lauseesta olen täysin eri mieltä ja onhan tämä nähty useasti.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä jo näissäkin kisoissa on Heikkisen suorituksissa tapahtunut myönteistä kehitystä melko epätoivoisista lähtökohdista huolimatta.
Niin eli voisi päätellä ettei ole treenannut tarpeeksi kovaa ennen kisoja, kun kerran saa parhaansa irti kun on vetänyt muutamat kovat alle. Ei nämä mitään rakettitiedettä ole nämä jutut. Noi pöljät päivät on sen sijaan yksisarvishoito tason settiä.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noniin, huomenta, joko tänään porilaisten marssi?

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin eli voisi päätellä ettei ole treenannut tarpeeksi kovaa ennen kisoja, kun kerran saa parhaansa irti kun on vetänyt muutamat kovat alle. Ei nämä mitään rakettitiedettä ole nämä jutut. Noi pöljät päivät on sen sijaan yksisarvishoito tason settiä.

Joo, Heikkisen kohdallahan onkin ollut tämä ongelma ettei treenaa tarpeeksi kovaa. Jätetään tämä tähän...

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, Heikkisen kohdallahan onkin ollut tämä ongelma ettei treenaa tarpeeksi kovaa. Jätetään tämä tähän...
Jos sinä ennemmin uskot yliluonnolliseen, kuin ihan fyysisiin ja metabolisiin asioihin, niin siinähän uskot. Minä uskon siihen että joku sinun "pöljä päivä" ei ole mikään sattuma vaan ihan tehty asia. Toinen meistä uskoo yliluonnolliseen ja se en ole minä. Mutta jätetään vain mielellään tämä tähän. Olen jo aikaa sitten oppinut että uskovaisia vastaan on ihan turha yrittää argumentoida.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jos sinä ennemmin uskot yliluonnolliseen, kuin ihan fyysisiin ja metabolisiin asioihin, niin siinähän uskot. Minä uskon siihen että joku sinun "pöljä päivä" ei ole mikään sattuma vaan ihan tehty asia. Toinen meistä uskoo yliluonnolliseen ja se en ole minä. Mutta jätetään vain mielellään tämä tähän. Olen jo aikaa sitten oppinut että uskovaisia vastaan on ihan turha yrittää argumentoida.
Eikä myöskään trolleja vastaan.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jahas, Iivo kaukana ykköspaikasta. Eiköhän tää ollu tässä.
Nyt jos kärki lähtee niin eihän siihen iskuun kerkee millään vastaamaan, saatana. Hyvissä tarkkailuasetelmissa, taas kerran.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ai nyt se on minun pöljä päivä? Sovitaan että sellaista ei ole olemassa, sen sijaan jollakin saattaa olla taas trollipäivä ja se vaikuttaa kyllä pirun todelliselta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy