Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Siella se kunkkukin taas palloilee. Ma kadehdin tota jatkaa
Ei oo, Ulf Samuelsson on parempi jääkiekkoilija.onko toi Samuelsson noin hyvä hiihtäjä vai miksei Böö ole vetänyt eroa. Tykkää tulla perässä.
Mitalisumppien pihinää ei voi estää.Siella se kunkkukin taas palloilee. Ma kadehdin tota jatkaa
@FASlapsi tiesitkö että Norja tulee voittamaan tän viestin.
Ehka se on parempikin ettei Suomen isot herrat pyori tuolla. Siella jaisi putki paalle helposti finskeja seuratessaMitalisumppien pihinää ei voi estää.
Ei näitä sääntökirjojen mukaan vihelletä.
Ruotsi sais mun puolesta viedä.
Ruotsi sais mun puolesta viedä.
Sakemanni tainnu kuulla että hylky tulossa kuitenkin.
Tuota on aika vaikea todistella kun huitaisu oli siinä ja siinä, vaikea sanoa katsellaanko tuosta videoita.
Onhan tuo Ruotsin meno suorastaan mykistävää. Norja ei enää jaksa edes mykistää.
Joo ja varsinkin kun se sormi pitää sinne pyllyyn saada osumaan niin aukottomien todisteiden etsiminen on hankalaa.Mjoo, tuskin ainakaan ilman protesteja. Kaippa sellaisen läpimeno vaatisi ns. aukottomat todisteet.
Onkos Ruotsista tulossa pikaluistelijoita ja kelkkalaijoita? Muissa lajeissa alkaa mitalit olemaan jo tuttuja
Doping-koutsin kädenjälki alkoi näkyä nopeasti.
Mä luulin että tässä puhuttiin suomalaisesta Kari-Pekka Kyröstä.Ruottilla on hyvät suhteet Norjaan. Kalla käy Norjassa, Nilssonin valmentaja on norski.