Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Saksa sulaa kuin juutalaiset uunissa konsanaan.Saksa Sulaa!!
Keksin ite.
Saksa sulaa kuin juutalaiset uunissa konsanaan.Saksa Sulaa!!
On tää ampumahiihto kyllä jännä laji. Siinä pitää niinku hiihtää mut sit kanssa ampua.
Mulla on sen kanssa vielä vähän tekemistä. :(Mulle vähän liian vaikeeta. Just ja just ymmärrän viivelähdön.
Joo ne on parempia moottoriurheilussa, siinä kun saa painaa kaasua täysillä.Saksa romahtaa, kuten aina ammuntahommissa.
Mulla on sen kanssa vielä vähän tekemistä. :(
Kurkki jo aiemmin skriinia ja samalla kun haki neljatta varapatruunaa tuijotti samaa taulua. Taisi olla pieni "peura ajovaloissa"-hetkiMiten voi mennä noin sekaisin Doll.
Toivottavasti ne ei nyt polta tota olympiakylää.Joo ne on parempia moottoriurheilussa, siinä kun saa painaa kaasua täysillä.
Joo ne on parempia moottoriurheilussa, siinä kun saa painaa kaasua täysillä.
Peukalon pitää koskettaa pyllyreikää niin että voidaan maistamalla todistaa näin käyneen.Kuinka ehdoton on kosketus vaihdossa?
Kuinka ehdoton on kosketus vaihdossa? Näytti että Doll huitaisi ohi kaverista.
Peukalon pitää koskettaa pyllyreikää niin että voidaan maistamalla todistaa näin käyneen.
Maistamalla pyllyreikää vai peukaloa?Peukalon pitää koskettaa pyllyreikää niin että voidaan maistamalla todistaa näin käyneen.
Peukaloa. Kaikki vaihdoissa käytetyt peukalot maistetaan, jos maistuu samalle niin tulee diskaus.Maistamalla pyllyreikää vai peukaloa?
Molempia. Tarkistetaan maku ja sen lähde.Maistamalla pyllyreikää vai peukaloa?
Kuinka ehdoton on kosketus vaihdossa? Näytti että Doll huitaisi ohi kaverista.