Liput poskissa. Aika ämmä touhua miehiltä.
Jätkät vois vetää Mutrua turpaan kisan jälkeen ja uittaa tervassa ja höyhenissä.Mutrua ei paljoa harmita että torpedoi joukkueen mitalin. Roska tulee silmään kun Hannu nostaa Suomen neljänneksi.
Liput poskissa. Aika ämmä touhua miehiltä.
Jätkät vois vetää Mutrua turpaan kisan jälkeen ja uittaa tervassa ja höyhenissä.
Toivottavasti eivat paljoa himmaile niin ehtivat maaliin ennen ah-viestia
Olisivat nyt edes edustaneet miehisyyttä kunnolla ja piirtäneet kullin kuvat poskiin.
On Alkossa myös sellaista kuin "Korven kyynel".Saa jotain "Kiteen kirkasta", mutta ei se ole oikeeta ponua. Oikee ponu on aina kotipolttosta.
Glitterillä kun kirjoittaa oman maansa nimen poskeen niin tulee kultaa, ei vaan ole muut vielä tajunneet.Juuri näin! Naiset meikkaan poskiin jotain semppi lippuja.
Ai niin, unohdin taman. Heti tuli varmempi olo kisastaNyt kun Laukkanen on mukana niin tulee kultaa. Roponen on penkalla antamassa energiaa, fengshuita ja auraa.
Mulla olis ponun keittelyyn oikein hyviä vinkkejä, helppoa ja turvallista.
Feministisyydestä en tiedä kun katselee tuota Suomen menemistä, vielä kun osaisivat hypätä.
Nyt alkaa Yle Areenasta Kurlinki! On mulla tuo Eurosport Playerikin, mutta sieltä ei tule suomiselostuksella niin katsotaan Areenan kautta.
Nykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.Mä en oo koskaan keittänyt, mutta tunnen erinomaisen keittäjän.
Antaisi DDR:n lipun.Toi loppusuoran liputtaminen on kamalaa.
Joo Manninen vois opettaa lentämään, sehän on lentäjä.Itse roikottaisin sukset jalassa lentokoneen perässä kotimatkan ajan, oppisi saatana lentämään.
Toi loppusuoran liputtaminen on kamalaa.
Taalla Kreikassa myydaan kaytannossa ponua joka kulmakioskissa. Useimmiten ilman mitaan etiketteja, joissain paikoissa saa ostaa omaan pulloon. 3-4€/litra. Tehdaan viinin ylijaamamaskista. Tekee myos kusen vihreaksiNykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.
Toivottavasti Hannu pudottaa Ranskan kun aletaan hiihtää isoa kovaa.
Nykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.