Javisst det har hänt ; )Ei tällaista ole tapahtunut. Nyt siellä päässä se korkki kiinni ja unta palloon.
Javisst det har hänt ; )Ei tällaista ole tapahtunut. Nyt siellä päässä se korkki kiinni ja unta palloon.
Ei kun koneen avaa niin kaiken pitaisi olla valmiina ajatuksen voimallaTuli taas klassista "vitun Yle" -settiä tänne kun ei vaivauduta yhtään itse edes yrittämään mitään ratkaisuja asian selvittämiseen :D
Kun muut vahan kiristi, nyt 1:18 kolmanteen sijaan
Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.Mitä vittua, mikä järki tässä on ettei esim. tätä yhdistetyn hiihtoa voi katsoa suorana Yle Areenasta?
Tuli taas klassista "vitun Yle" -settiä tänne kun ei vaivauduta yhtään itse edes yrittämään mitään ratkaisuja asian selvittämiseen :D
Aina kun striimipalvelun kautta kierratetaan viivetta tuleeMinulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.
Netin yli tulevat lähetykset on aina jonkun verran perässä, ei mitään uutta.Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.
Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.
Joo ja Samppa Lajunen sen Mutrun tilalle niin oltais jo maalissa. Jari Mantila ajaa pojat kotiin.Muutama vuosi nuorempi Manninen niin kaikki olisi vieläkin mahdollista. Nyt ehkä viides sija haarukassa.
Ite taidan vaihtaa jallukahveihin.Join mitalikahvit jo.
Ite taidan vaihtaa jallukahveihin.
Jaa millä tapaa? Taisi ottaa noin 40 s kiinni mitaliporukkaa.Herolan hiihto-osuus kompensoi mäessä venymisen.