No sen verran voisi itsekin tätä paskaa jauhaa, että vaikka 1998 Robert Bob Halkidis sai Darren Stolkilta dynamoon, niin silti ei ole puhettakaan, kumpi oli kovempi jätkä. Fyysisin ja kovin pakki ikinä Suomen liigassa, oikealla tavalla. En ikinä unohda niitä finaaleja, kun Bobby heitteli Ilves-raasuja, kuin rukkasia, maalin edestä helvettiin. Ja mikä tärkeintä, osasi pelata.
En nyt taas yhtään ymmärrä näiden kahden hermannin haikuja joidenkin Heleniuksien perään. Koska Helge on taklannut? Mitä olen nähnyt täällä Porissa, niin Helgeä on taklattu.
Kyllä hankittavan puolustajan tulisi olla lähinnä pelaaja ja sitten fyysisyys siihen plussana. Muistetaan vielä vaikka hopeakautta, kun kääpiö-Forrest tönäisi itse Helge Suuren perseelleen maalin edessä.
Boumedienne kelpaisi kyllä helvetin hyvin, mutta taitaapi olla vain haaveuni meille. Kärppien puolustus on täynnä, joten melkein niiden pitäisi Forrest silloin ulostaa, Joosefin tieltä. Ei tuossakaan paljon järkeä ole, mutta jos näin käy, niin jos Hirsimäki suostuu palkan maksamaan, niin lupaan itse lähteä hakemaan Justinin Oulusta, niin säästää Jukka matkakuluissa:)
Itse kaipaisin sellaista paranneltua versiota Nick Kuiperista. Kokoa sopivasti, pelisilmää, kovuutta tarvittaessa, kovaa laukausta ja ennen kaikkea, jyvää avauspeliä. Eli sellainen hyvä yleispelaaja, Kuiper paremmilla käsillä tai jotain. Häntäkin on solvattu täällä, mutta oli sen häpeällisen Härkälä-tiimin ainoita ammattilaisasenteella pelanneita jätkiä.
Uskoisin, että Bume löytää itsensä Jaffalasta ja Diili-Jethro pitää sille briiffin tilanteesta ja kloussaa keissin.