Old Tomin viesti taas on tuttua kouvolalaista. Tietyiltä kirjoittajilta tulee jatkuvasti todella ylimielistä kirjoittelua. Vastakkainasettelut keskustelussa ovat minun mielestä täysin sallittuja, ja niitähän aika usein järjestänkin. Mutta mua suoraan sanoen vituttaa se, että kun tietyiltä (lähinnä kouvolalaisilta) keskustelijoilta loppuu argumentit itse keskusteltavaan asiaan (joka käy aika usein), niin he alkavat keskustelemaan ja kritisoimaan itse viestin lähettänyttä nimimerkkiä. Siihen toivoisi moderaattoreidenkin taholta jonkinlaista kriminalisointia
Kannattaisikohan teikäläisen mennä pelin eteen. Jospa sieltä löytyisi vastaus, miksi kukaan ei saa kanssasi järkevää keskustelua aikaiseksi. ihan samalla tavalla muutamat fiksut Jukureiden kannattajat tuntuvat olevan kurkkua myöden täynnä kirjoitteluasi. Jos kirjoitat tännä suoranaista paskaa tyyliin, että kukaan KooKoon pelaajista ei ole kevään pelaajia niin täytyy sanoa, että olet ilmeisesti oikeasti idiootti, jos odotat joltakin jotakin argumentteja viesteihisi, jotka suoraan sanottuna vaikuttaa pelkältä trollaamiselta. Mistäköhän johtuu, että kouvolalaiset saavat järkevää keskustelua aikaiseksi vaikkapa vaasalaisten tai savonlinnalaisten kanssa, mutta ei sinun kanssasi? Niinpä niin...mietippä sitä.
Itse moderointi lienee myös kiellettyä, mutta nyt kun otit moderaattorit esiin niin kannattaisi sinunkin lukea säännöt läpi ajatuksen kanssa ja erityisesti tuo sääntöjen 9 §.
Ja en myöskään halua syyllistää takiasi kaikki mikkeliläisiä trollaamisesti, koska Jukureiden kannattajista löytyy fiksuakin porukkaa vaikka Lähemäen Dynamon mainitakseni.
Edit:
Paraspelaaja: Toivottavasti nyt onnistut tavoitteessasi järjestää esimerkiksi minulle pelikieltoa. On se kumma juttu kuitenkin, että muiden kanssa täällä saa keskustelua aikaiseksi, mutta yksin sinä saat täällä jatkuvalla jankkaamisella ja trollaamisella tunteet kuohumaan. Omalta osaltani lopetan kaiken keskustelun kanssasi. Olen kiitollinen, jos joku osaa neuvoa, miten Paraspelaajan viestit saadaan automaattisesti pois keskustelusta, siten ettei ne näy minulle.
Viimeksi muokattu: