Taidanpa omia tunnelmia ottelun jälkeen tällä kertaa ilmaista arvoisten palstaveljien avulla (lainaukset ottelua koskevasta ketjusta). Laitan viestin tänne, koska kommenttini koskevat pikemminkin koko sarjaa kuin tämän illan ottelua.
Jyväskylässä alkaa taas keulimaan. Kerholla ei oo mitään mahiksia. Maanantaina ollaan taas tasoissa ja on taas tiukka sarja.
Tiukka sarja on, vaikka se ei sitä Jyväskylässä olekaan vielä ollut. Kumpikaan peli ei ole ollut tuloksellisesti eikä pelillisesti "tiukka". Itse kunnioitan HPK:a vastustajana, vaikka odotonkin heiltä tänään enemmän. Keulimisesta on aivan turha puhua muun muassa koska...
Nyt voi varmaan hpk -fanitkin lopettaa sen fyysisyyden mainostamisen. Tänään te olitte jaloissa :)
Niinpä niin. Keulivatko kerholaiset aiemmin täysin älyttömillä kommenteilla JYPissä heränneestä "pelosta" yms? Eikö keulimista ole perättömät ja katteettomat puheet? Onko HPK ollut Jyväskylässä täydellinen vastaantulija kummassakin pelissä? On. MUTTA. Kaikkea voi tapahtua, sarja on kaikkea muuta kuin taputeltu, vaikka JYP
vahvasti niskan päällä onkin.
Ei ollut paha Boycen kosto. Oikeastaan meni juurikin oikein ei ammuttu yli, eikä laähdetty millekkään teurastuslinjalle.
Samaa mieltä. Huvittaa hieman taas nämä värilasipuheet täällä parilta nimimerkiltä (ei kaikilta, toim. huom.). Itse en erityisesti kostoista yms. välitä, mutta eipä tuosta mitään kauhean törkeää voi saada aikaan. Naurettavia nämä puheet ovat erityisesti siksi, että ensimmäisen pelin aikana valtaosa 1. pelin otteluseurantaketjun kerhokannattajista pitivät näitä poikkareita sun muita "kevään kiekkona" jne. Totesin tuolloin, että pidetään mielessä, että tästä tykkäätte. Itse en siitä edelleenkään välitä, mutta mielessä on pidetty :)
Eli, tarkoitus ei ole niinkään provoilla tai yleistää tarpeettomasti näitä naurettavuuksia koskemaan kaikkia kerhokannattajia. Näistä nyt vain täytyy aina silloin tällöin muistuttaa. Jos koet, ettei tämä asia sinua (juuri sinua) koske, ei sinun tarvitse kommenteistani pahastua. Jos taas koet, että kommenttini sinua koskevat, on pahastumisesi luonnollisesti typerää, koska olet syyllinen synteihisi ;)
Toivotaan että jatkossa voidaan keskittyä vielä enemmän kiekon peluuseen sekä nimenomaan kiekonpeluun kommentointiin. Olen toiveikas.