Itse toivon, ettei näihin "videon" lähettelyihin enää lähdettäisi. Apen aikana nämä itkut. Eiköhän otteluvalvoja tee raportin, jos näkee aiheelliseksi.
Juurikin näin.
Uramawalla hieno kirjoitus tossa aiemmin, alko hymyilyttäämään.
Itse toivon, ettei näihin "videon" lähettelyihin enää lähdettäisi. Apen aikana nämä itkut. Eiköhän otteluvalvoja tee raportin, jos näkee aiheelliseksi.
Ässät on opetellut todella laadukkaasti KalPan lähdöt, karvauksen ja oikeastaan erikoistilanteetkin*. Tätä tuskin on tehty ilman Kiveä, missään Uden järjestämässä palaverissa.
...
Uramawalla hieno kirjoitus tossa aiemmin, alko hymyilyttäämään.
Tässä esimakua mitä lauantaina tulee olemaan:
http://www.youtube.com/watch?v=ySsDnQGF650
Linkissä välieräpeli Ässät-Tappara
Itse asiassa on. Kaukoranta hoitaa vastustajan pelitavan opiskelut ja sen opettamisen joukkueelle. Tässä hommassa Pasi on tunnetusti liigan eliittiä.
Hiusten halkomista, valmennuksella joka tapauksessa näppinsä pelissä. Viestini pääpointti oli se, ettei tätä pelitavallista kokonaisuutta varmaankaan ole Uusitalon toimesta kyhätty.
Niin nimenomaa valmennus on 2 ekan pelin perusteella se missä me viedään KalPan vastaavaa 100-0.
Siellä ollaan KalPan sivuston ylläpitäjää myöden sekaisin. Lähtevät siis ryöstämään kotietua lauantaina...
Pikkusen ovat myöhässä.
(Linkki KalPan kotisivuille)
EDIT: Missäs muuten Susi-Jussi? Ei näkynyt häiskää keskiviikkona mestoilla? Ensimmäinen kerta(miesmuistiin) kun jantteri ei ole paikanpäälllä kailottamassa. Noita kun olisi se pari sataa katsomossa, niin johan olisi monotoninen mekkala. Pesisi helposti Raumam guoroboja ja eteläpäädyn sämpylänjakajat.
Minä puolestaan oletin sinun olevan vain äärimmäisen herkkähipiäinen ja omaavan ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta että olet kaiken lisäksi sokeakin...Nimimerkki Zorbakin hiljeni kahden tappion jälkeen, aivan kuten oletin.
Onko Lammassaari taas klesana vai miksei pelannut? Päävalmentajakin on näköjään oivaltanut että KalPa tarvitsee maaleja. Lamppu on maalintekijä. Onnistunut ennnenkin ja nimenomaan play offeissa. Toki edellyttää että joku tekee hänelle niitä maalipaikkoja.
Koskiselta ikävä kämmi jonka seurauksena Padan johtomaali. Muuten on minusta pelannut hyvin mutta ei se riitä kun näissä peleissä pitäisi pelata vuorenvarmasti ja antaa omille mahdollisuus voittoon. No, toivon että KalPa vielä onnistuu kokoamaan itsensä ja ottamaan Porissa voiton. Muuten se on Bye bye.
Taktisesti ja pelitavan kautta ne suurimmat erot tässä sarjassa syntyvät, jos Laukkanen ei löydä nopeasti lääkkeitä Ässien keskialueen pelin puhkomiseen ja karvauksen alta pääsemiseen, tulee sarja olemaan nopeasti ohi.
Kivi ei peluuttanut Parkkosta riittävästi kauden aikana, joten nyt on hyvä vedota Honkasen kokemukseen...
Minä puolestaan oletin sinun olevan vain äärimmäisen herkkähipiäinen ja omaavan ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta että olet kaiken lisäksi sokeakin...
Kun vaihtoehto on Jani Honkanen, niin ehdottomasti Parkkosta kehiin.
Peluuttaisin Parkkosta joka tapauksessa. Joskus pitää uskoa ja luottaa nuoreen kaveriin, muistan miten esim Jukka Jalosen luotto nuoreen Juuso Hietaseen 2006 poffeissa realisoitui.
Kun vaihtoehto on Jani Honkanen, niin ehdottomasti Parkkosta kehiin.