Puolivälieräsarja kevät 2012: KalPa - Blues

  • 61 042
  • 205

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Onko tää Hentunen Case aukaistu Liusjärvelle? En nähnyt kuullu missään onko joku taho valittanut tästä eteenpäin.

SavonSanomat kirjoitti:
Hentunen ei todennäköisesti saa lisäpelikieltoa, sillä SM-liigan kurinpitäjä Sampo Liusjärvi ei saanut ottelun päävideotuomarilta tilannetta käsittelyynsä.

Näin kertoo siis savonsanomat.fi.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Mitä historiaa? Sunnuntain Blues - KalPa pelissä SM-liigan historian alhaisin yleisömäärä?

Mopo käsissä vaan , 3-0 -> 3-4. Ei nyt ihan vielä mutta nyt taas kerran lisää syitä olla helvetin ylpeä tästä seurasta. Sunnuntaina mennään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä on ihme, jos ei sunnuntaina ole halli viittä vaille täysi. Tuo Joukkue nimittäin sen ansaitsee!
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Itse kuningas #24 mukana sunnuntaina. Nyt saa ne harvat paikalle eksyneet espoolaisetkin tilaisuuden nähdä ilmielävä Legenda livenä. Pelaaja, joka voi yksinään kääntää sarjan takaisin KalPalle. Yli-ihminen, Kuningas, Sankari, Maailman paras. Jumala Sami Kapanen.
 

Grafite

Jäsen
Mitä historiaa? Sunnuntain Blues - KalPa pelissä SM-liigan historian alhaisin yleisömäärä?

No jos tälle linjalle lähdetään niin kyllä Bluesilla on ollut yhteensä enemmän yleisöä kahdessa kotipelissään kuin KalPalla. Vaikka KalPa on runkosarjan voittaja ja Bluessi runkosarjan kahdeksas. Että sellaista.

On myös hyvä muistaa, että Bluesin edellinen kotiottelu oli TV-ottelu, kuten tulee olemaan myös sunnuntain kotiottelu. Vähentää se aina paikanpäälle saapuvien määrää. Kuopion otteluita ei ole TV:stä näytetty.
 
Viimeksi muokattu:

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Itse kuningas #24 mukana sunnuntaina. Nyt saa ne harvat paikalle eksyneet espoolaisetkin tilaisuuden nähdä ilmielävä Legenda livenä. Pelaaja, joka voi yksinään kääntää sarjan takaisin KalPalle. Yli-ihminen, Kuningas, Sankari, Maailman paras. Jumala Sami Kapanen.
Samako Sami joka Ylen teksti-TV:lle kertoo pelaavansa välierissä, jos KalPa sinne yltää? Eikös se ole taas hukkaamassa vaimoa jollekin teinille? Eihän siinä millään ehdi pelaamaan.

Hyvin on Huhtalan hämmennys onnistunut. KalPa ei ole sen jälkeen voittanut erääkään. Saapa nähdä kantaako loppuun asti. Kunpa se Kähkönen nyt löytäisi sen pudotuspelivireen.

Sanoisin, että Sunnuntaina voiton todennäköisyydet ovat 50-50 ja maanantaina 60-40 Kalpalle. Bluesilla on siis 20% mahikset jatkoon.

Olin tuossa 3. erän aikana tien päällä kuuntelin selostusta radiosta. Uskomattoman hyvä fiilis oli tietysti Bluesin voittaessa, mutta kyllä se maalaisserkku siellä Ylen selostuskopissa ja hänen selkeä harmituksensa kruunasi tämän. Tuokkolan haastattelussa taisi viimeinen kysymys olla, "mitä mieltä olet siitä, että eräät Blues-pelaajat ottivat asiakseen vain koittaa vahingoittaa Koskista". Ihanan katkeraa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
No jos tälle linjalle lähdetään niin kyllä Bluesilla on ollut enemmän yleisöä yhteensä kahdessa kotipelissään kuin KalPalla. Vaikka KalPa on runkosarjan voittaja ja Bluessi runkosarjan yhdeksäs. Että sellaista.

On myös hyvä muistaa, että Bluesin edellinen kotiottelu oli TV-ottelu, kuten tulee olemaan myös sunnuntain kotiottelu. Vähentää se aina paikanpäälle saapuvien määrää. Kuopion otteluita ei ole TV:stä näytetty.

Ja sitten muistetaan, että Espoossa on 2,5 kertaa asukkaita Kuopioon verrattuna ja hallikin isompi...ja ainakin minun televisiossani on näkynyt kaikki pelit.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Perkele että on kieroja nuo savolaiset. Eka ne häviävät tahallaan saadakseen myydä ylimääräisen kotipelin. Onkohan savolaiset jopa niin umpikieroja, että häviävät sunnuntainakin tahallaan ja saavat myydä maanantaillekin hallin täyteen.

Mielenkiintoa herättää myös se, kumman veskarin KalPa iskee sunnuntaina tolppien väliin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Paljonko veikkaat että olisi ollut yleisöä Kuopiossa jos KalPa olisikin ollut runkosarjan kahdeksas, ja vielä hävinnyt ensimmäiset kohtaamiset muutenkin jo selvälle ennakkosuosikille? Niinpä niin.

Just saman verran!!! Usko pois...kraffiti mies
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Paljonko veikkaat että olisi ollut yleisöä Kuopiossa jos KalPa olisikin ollut runkosarjan kahdeksas, ja vielä hävinnyt ensimmäiset kohtaamiset muutenkin jo selvälle ennakkosuosikille? Niinpä niin.
Tai jos siellä ylipäänsä olisi jotain muuta viihdettä tarjolla?

Selittelyn makua, tiedän.
 
Mitä historiaa? Sunnuntain Blues - KalPa pelissä SM-liigan historian alhaisin yleisömäärä?

Yleisömäärät on olleet heikkoja mutta ei luulis olevan Kuopiossa varaa niistä vittuilla.

No, taas mennään. Peli kerrallaan. Ei ole varaa keulia kenelläkään. Mistään. Mä olen helvetin ylpeä joukkueesta vaikka sunnuntaina hävittäiskin. Edelleen on kuitenkin todennäköisempää että niin käy. Mutta se keväinen ajokoiralauma on taas päästetty irti vaikka runkosarjan loppu oli taas aivan karmeaa. Asenne!
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja sitten muistetaan, että Espoossa on 2,5 kertaa asukkaita Kuopioon verrattuna ja hallikin isompi...ja ainakin minun televisiossani on näkynyt kaikki pelit.
Oletko sitä mieltä että Kuopion määriin kuuluu olla tyytyväinen? Alle kauden keskiarvon. Bluesin keskiarvo ylittynyt komeasti.

Niin ja en ole tyytyväinen Jyväskylän määriin joten ei tarvitse kysyä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ihan turha verrata muita paikkakuntia Espoon yleisömääriin. Kaikkihan sen tietää ettei Blues kiinnosta ketään, mutta tätä palstaa lukemalla voisi luulla, että kaikilla muilla 13. paikkakunnalla asiat olisivat toisin. Katselemalla näiden pleijareiden yleisömääriä, niin huomaa ettei se hallin täyteen myyminen muuallakaan tunnu olevan helppoa vaikka on perinteet ja muut kunnossa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Oletko sitä mieltä että Kuopion määriin kuuluu olla tyytyväinen? Alle kauden keskiarvon. Bluesin keskiarvo ylittynyt komeasti.

Niin ja en ole tyytyväinen Jyväskylän määriin joten ei tarvitse kysyä.

Oletko sitä mieltä, että Espoon kauden keskiarvoon tulee olla tyytyväinen????? Minä vaan kysyn....
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Oletko sitä mieltä, että Espoon kauden keskiarvoon tulee olla tyytyväinen????? Minä vaan kysyn....

Onhan se ihan hyvä määrä HMV-jengille, joka ei kiinnosta ketään, mutta haluatko tosiaan verrata kiekkokulttuurin kehdon perinteikästä KalPaa johonkin keskustattoman lähiön HMV-muoviseuraan?
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Onhan se ihan hyvä määrä HMV-jengille, joka ei kiinnosta ketään, mutta haluatko tosiaan verrata kiekkokulttuurin kehdon perinteikästä KalPaa johonkin keskustattoman lähiön HMV-muoviseuraan?

Ei vittu!!! =D =D antakaa kakkua ja sakkoo saatana!!! KalPa...kiekkokulttuurin kehdon perinteikäs?? =D Pari vuotta sitten kaikki nauroi meille navettoja myöten!!! Nyt ollaan perinteikäs =D Kiitos tästä, että ollaan siellä minne kuulutaankin, mutta me/ ks. seura ja blegi HMV? =D
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletko sitä mieltä, että Espoon kauden keskiarvoon tulee olla tyytyväinen????? Minä vaan kysyn....
Minulle se on ihan sama kuinka paljon espoolaisia kiinnostaa jääkiekko runkosarjassa. Jyväskylässä sekä Kuopiossa pitäisi olla hallit loppuun myytyjä tässä vaiheessa kautta.

Blues on muuten todella sitkeä porukka (hatun noston paikka). Tämä kävi myös meille selväksi viime keväänä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ei vittu!!! =D =D antakaa kakkua ja sakkoo saatana!!! KalPa...kiekkokulttuurin kehdon perinteikäs?? =D Pari vuotta sitten kaikki nauroi meille navettoja myöten!!! Nyt ollaan perinteikäs =D Kiitos tästä, että ollaan siellä minne kuulutaankin, mutta me ks. seura ja blegi HMV? =D

Ilman mitään provoiluja - olihan tuo tämän päivän tunnelma Niiralassa sellaista, josta Espoossa voidaan vain haaveilla. msg:en sarkastisessa viestissä on siis pieni totuuden siemen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös