Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Onko tää Hentunen Case aukaistu Liusjärvelle? En nähnyt kuullu missään onko joku taho valittanut tästä eteenpäin.
Onko tää Hentunen Case aukaistu Liusjärvelle? En nähnyt kuullu missään onko joku taho valittanut tästä eteenpäin.
SavonSanomat kirjoitti:Hentunen ei todennäköisesti saa lisäpelikieltoa, sillä SM-liigan kurinpitäjä Sampo Liusjärvi ei saanut ottelun päävideotuomarilta tilannetta käsittelyynsä.
Olkaa onnellisia kuopijolaiset, ootte aitiopaikalla katsomassa miten tehdään historiaa.
Mitä historiaa? Sunnuntain Blues - KalPa pelissä SM-liigan historian alhaisin yleisömäärä?
Sunnuntaipeli ja Espoo, epäilenpä. Jospa yleisömäärä alkaisi viitosella olen tyytyväinen.Kyllä on ihme, jos ei sunnuntaina ole halli viittä vaille täysi. Tuo Joukkue nimittäin sen ansaitsee!
Mitä historiaa? Sunnuntain Blues - KalPa pelissä SM-liigan historian alhaisin yleisömäärä?
Samako Sami joka Ylen teksti-TV:lle kertoo pelaavansa välierissä, jos KalPa sinne yltää? Eikös se ole taas hukkaamassa vaimoa jollekin teinille? Eihän siinä millään ehdi pelaamaan.Itse kuningas #24 mukana sunnuntaina. Nyt saa ne harvat paikalle eksyneet espoolaisetkin tilaisuuden nähdä ilmielävä Legenda livenä. Pelaaja, joka voi yksinään kääntää sarjan takaisin KalPalle. Yli-ihminen, Kuningas, Sankari, Maailman paras. Jumala Sami Kapanen.
No jos tälle linjalle lähdetään niin kyllä Bluesilla on ollut enemmän yleisöä yhteensä kahdessa kotipelissään kuin KalPalla. Vaikka KalPa on runkosarjan voittaja ja Bluessi runkosarjan yhdeksäs. Että sellaista.
On myös hyvä muistaa, että Bluesin edellinen kotiottelu oli TV-ottelu, kuten tulee olemaan myös sunnuntain kotiottelu. Vähentää se aina paikanpäälle saapuvien määrää. Kuopion otteluita ei ole TV:stä näytetty.
Ja sitten muistetaan, että Espoossa on 2,5 kertaa asukkaita Kuopioon verrattuna ja hallikin isompi...
Paljonko veikkaat että olisi ollut yleisöä Kuopiossa jos KalPa olisikin ollut runkosarjan kahdeksas, ja vielä hävinnyt ensimmäiset kohtaamiset muutenkin jo selvälle ennakkosuosikille? Niinpä niin.
Tai jos siellä ylipäänsä olisi jotain muuta viihdettä tarjolla?Paljonko veikkaat että olisi ollut yleisöä Kuopiossa jos KalPa olisikin ollut runkosarjan kahdeksas, ja vielä hävinnyt ensimmäiset kohtaamiset muutenkin jo selvälle ennakkosuosikille? Niinpä niin.
Oletko sitä mieltä että Kuopion määriin kuuluu olla tyytyväinen? Alle kauden keskiarvon. Bluesin keskiarvo ylittynyt komeasti.Ja sitten muistetaan, että Espoossa on 2,5 kertaa asukkaita Kuopioon verrattuna ja hallikin isompi...ja ainakin minun televisiossani on näkynyt kaikki pelit.
Oletko sitä mieltä että Kuopion määriin kuuluu olla tyytyväinen? Alle kauden keskiarvon. Bluesin keskiarvo ylittynyt komeasti.
Niin ja en ole tyytyväinen Jyväskylän määriin joten ei tarvitse kysyä.
Oletko sitä mieltä, että Espoon kauden keskiarvoon tulee olla tyytyväinen????? Minä vaan kysyn....
Onhan se ihan hyvä määrä HMV-jengille, joka ei kiinnosta ketään, mutta haluatko tosiaan verrata kiekkokulttuurin kehdon perinteikästä KalPaa johonkin keskustattoman lähiön HMV-muoviseuraan?
Minulle se on ihan sama kuinka paljon espoolaisia kiinnostaa jääkiekko runkosarjassa. Jyväskylässä sekä Kuopiossa pitäisi olla hallit loppuun myytyjä tässä vaiheessa kautta.Oletko sitä mieltä, että Espoon kauden keskiarvoon tulee olla tyytyväinen????? Minä vaan kysyn....
Ei vittu!!! =D =D antakaa kakkua ja sakkoo saatana!!! KalPa...kiekkokulttuurin kehdon perinteikäs?? =D Pari vuotta sitten kaikki nauroi meille navettoja myöten!!! Nyt ollaan perinteikäs =D Kiitos tästä, että ollaan siellä minne kuulutaankin, mutta me ks. seura ja blegi HMV? =D