Re: Re: Vertailua
Viestin lähetti BitterX
Tässä hyviä pointteja liittyen roskien siivoamiseen ja Norosen tulistumiseen. Olisi nimittäin äärimmäisen tärkeää, että HPK:n kenttäpelaajat hoitaisivat asian niin, ettei sinne Norosen alueelle mennä heilumaan. Onneksi Tepsillä ei ole mitään jodyshelleyitä, joille Kerhon pakit ei uskalla mennä sanomaan mitään.
Toivottavasti Nortin ei tarvitse itse hoitaa tuota pelottelupuolta - voi nääs tulla taas sanktioita.
Olet kyllä oikeassa, että Tepsissä nyt tuskin kukaan moista harrastaa. Eri asia onkin jos jonkinlainen suonenveto sattuu pohkeeseen ja ajautuu törmäyskurssille Nortin kanssa. Enkä nyt toivo tai halua tällaista tapahtuvan, mutta ajatellaan ihan pelkästään vahinkoa. Minusta kuitenkin tuntuu, että kerho voisi jopa paremmin pötkiä pitemmälle tänä keväänä jos maalissa seisoo joku muu kuin Nortti.
Minulla ei ole mitään Norosta vastaan, mutta en ole vain vakuuttunut hänen työskentelystään. Välillä hän pelaa unelmapelejä, mutta välillä uppoaa helpotkin vedot. Sellainen huippumaalivahdin tasaisuus puuttuu otteista. Sellaista tasaisuutta ei ole kyllä Lassilaltakaan näkynyt, ainakaan kahteen vuoteen. Minusta tasaisuuden ja voittavan maalivahdin esikuvana voidaan pitää Norrenaa. Hänelläkin kyllä sattui lapsuksia, mutta harvemmin.
Kun ylihuomenna kiekko tipahtaa Hämeenlinnassa jäähän niin jotenkin on vain kummallinen tuntemus tästä otteluparista. Järki sanoo selvästi, että Kerhohan tämän hoitelee viidessä/kuudessa pelissä, mutta tunteet väittävät muuta. Vaikka vaimon mielestä minulla ei ole tunteita, mutta annas olla kun kiekko tippuu jäähän niin onhan taas uusi puoli äijästä löytynyt.
Täytyy mennä lauantaina hallille katsomaan kun ottelusarja tasoitetaan 1-1. En tiedä kumman toimesta, mutta näin sen näin.