Viestin lähetti kymppipaita
Ai niin, Nikke on voittanut kaksi Suomen Mestaruutta Nollapelillä, että terveisiä vaan sinne Turkkuun Ja Hellsinkiin.
Eipä ollut Niken mestaruuksilla paljon paskan vertaa painoarvoa näissä kisoissa, kuten ei muillakaan pelaajilla. Aika surkea yritys tuo.
Maalivahdin niskaan kaadan tasan sen verran kuin kuuluu. Yleensä en paljoa, koska itsekin olen maalissa pelannut ja osaan arvostaa homman vaikeutta. Tänään meni kuitenkin Bäckströmiltä perseelleen.
2-1: "No tos paterflai-asennos jää joskus tommone kiekon mentävä aukko... aika tuurimaali", mumisi Aravirta. Jää kai sinne kiekkoämpärin mentävä aukko jos mokke ei ehdi polvilleen. Olisi ollut otettavissa.
2-2: Täysin Bäckströmin maali. Kiekko menossa ohi ja kaveri tumpuloi sen omiin. Itse olisin lähtenyt tuon jälkeen kotiin häpeämään.
3-3: Loistava veto, pakin jaloista ja millintarkasti yläkulmaan. Ei juuri mitään sanottavaa maalivahdilla.
Rankkarit:
1. veto: Kevyt harhautus, Bäckström ulos 100-0 ja kiekko tolppaan.
2. veto: Samanlainen harhautus kuin 1. vedossa, Bäckström ulos 100-0 ja kiekko verkkoon.
3. veto: Samanlainen harhautus kuin 1. ja 2. vedossa, Bäckström ulos 100-0 ja kiekko verkkoon.
4. veto: Samanlainen harhautus kuin ensimmäisessä, toisessa ja kolmannessa vedossa, Bäckström ulos 100-0 ja kiekko verkkoon.
Kyllä se jämptisti niin on, että tänään Suomi kaatui maalivahtiin. Se ei minua voisi vähempää kiinnostaa, missä kaveri elantonsa tienaa. Vaikka pelaisi Tepsissä niin paska oli tänään.