Mistä ihmeestä tämä jo monta kertaa toisteltu "tieto" on oikein peräisin? Kerrataan vielä, että USA:n maalilla ei suinkaan aloita Robert Esche, vaan Rick DiPietro, joka on pelannut tähän mennessä hyvin Torinossa.-40 kirjoitti:Tolppien välissä aloittaa Esche,
Blaa blaa blaa, joko tämä taas alkaa?Apa kirjoitti:Ainoa joka leijonien voitolle voi laittaa kapuloita rattaisiin on ottelun tuomitseva Paul Devorski. Tämä nhl-tuomari ei ole viheltänyt yhtään leijonien peliä näissä kisoissa, mutta oli tuomarina mm. eilisessä USA - Venäjässä. Kaksi jäähyä enemmän Venäjä sai, ei siis mitään hälyttävää sinänsä. Kuitenkin mitä peliä tuli katsottua, niin olisi noi jäähyt saaneet toisin päin mennä. Eiköhän se ole kuitenkin selvä, että yhtään "turhaa" jäähyä jenkeille ei tule. Täytyy vain luottaa miehen ammattietiikkaan.
Cube kirjoitti:Blaa blaa blaa, joko tämä taas alkaa?
Kolme sanaa sinulle: Itsensä toteuttava profetia. Olet jo etukäteen päättänyt, että tuomari tulee olemaan suosiollinen amerikkalaisille ja sortamaan Suomea, joten niin siinä tulee myös käymään. Sinua ei voi auttaa, olen pahoillani.
masa-66 kirjoitti:Joo kyllä sielä näkyy että on kanukki tuomari kehissä! S.Koivun eka jäähy ois kyllä saanu jäädä viheltämättä. C.Chelios taklas kädet tai no toinen käsi ylhäällä Ruutua ja tuomari katto vieressä(Selvä jäähyn paikka)! Törkeempi taklaus ku Ruudun taklaus Jagria vastaa(joka oli puhdas)! Omasta mielestä tuomari veti ns. kotiinpäin 1 erässä
Cube kirjoitti:Blaa blaa blaa, joko tämä taas alkaa?
Kolme sanaa sinulle: Itsensä toteuttava profetia. Olet jo etukäteen päättänyt, että tuomari tulee olemaan suosiollinen amerikkalaisille ja sortamaan Suomea, joten niin siinä tulee myös käymään. Sinua ei voi auttaa, olen pahoillani.
´Mane kirjoitti:Tammi oli kylläkin nollannut Venäjän alkusarjassa ja pelannut myös Itävalta-ottelun. Ei sillä, että Lindströmin ratkaisussa mitään järkeä olisi ollut. Myllys oli kuitenkin pelannut edelliset kaksi peliä (7-1 GER ja 6-1 USA).
olen myös samaa mieltä,että kotiinpäin vetoa tuomarilla on! eka koivun jäähy aivan aiheeton,ja myös tuo toinenkin. mutta silti voitetaan!!!masa-66 kirjoitti:Joo kyllä sielä näkyy että on kanukki tuomari kehissä! S.Koivun eka jäähy ois kyllä saanu jäädä viheltämättä. C.Chelios taklas kädet tai no toinen käsi ylhäällä Ruutua ja tuomari katto vieressä(Selvä jäähyn paikka)! Törkeempi taklaus ku Ruudun taklaus Jagria vastaa(joka oli puhdas)! Omasta mielestä tuomari veti ns. kotiinpäin 1 erässä
vittu mikä tuomari!!!!!soppamies kirjoitti:olen myös samaa mieltä,että kotiinpäin vetoa tuomarilla on! eka koivun jäähy aivan aiheeton,ja myös tuo toinenkin. mutta silti voitetaan!!!
On pelannut hyvän pelin. 1+1 tällähetkellä ja on taistellut koko pelin erittäin hienosti.HN kirjoitti:Ville Peltonen on kyllä mielettömän hieno pelaaja. Olen aina arvostanut Villeä ja naureskellut niiden typeryyttä, joiden mielestä Peltonen ratsasti vain vuoden 1995 MM-loppuottelun hattutempullaan. Aivan viime vuosina nämä hölmöt kommentit ovat kadonneet jonnekin - miksiköhän?
Ville Peltonen on äärettömän taitava, älykäs ja uhrautuva kiekkoilija, joka hallitsee pelin kokonaisvaltaisesti. Upea pelaaja ja persoona, joka nousee yleensä sitä suurempaan rooliin, mitä tärkeämpää ottelua pelataan.
HN kirjoitti:Ville Peltonen on äärettömän taitava, älykäs ja uhrautuva kiekkoilija, joka hallitsee pelin kokonaisvaltaisesti. Upea pelaaja ja persoona, joka nousee yleensä sitä suurempaan rooliin, mitä tärkeämpää ottelua pelataan.
HN kirjoitti:Ville Peltonen on äärettömän taitava, älykäs ja uhrautuva kiekkoilija, joka hallitsee pelin kokonaisvaltaisesti. Upea pelaaja ja persoona, joka nousee yleensä sitä suurempaan rooliin, mitä tärkeämpää ottelua pelataan.
Miksi ihmeessä minä myöntäisin olevani väärässä, kun en sitä ole? SINÄ puolestaan huutelit tuomarin puolueellisuudesta jo ennen peliä. Onko siis ihme, että näet jokaisen tuomion Suomen sorsimisena?Apa kirjoitti:Oiskohan aika ottaa sanat takaisin. Tuomari vihelsi Ruudulle jäähyn, kun tämä työnnettiin veskan päälle. Sitten jätti viheltämättä jenkeille jäähyn, kun Ruutua taklattiin päähän. Myönnä nyt kerrankin olleesi väärässä?
Aika selkeää ylilatautumista. Toinen erä jo paljon parempi. Onneksi 2-kenttä ratkoo, kun ykkönen on "vapaalla". Päivällä ihmettelin, millä Jere, Teemu ja Saku pystyvät hanskaamaan tällaisen paineen. Kenttä, jonka odotetaan yksin kaatavan USA. Eivätpä näköjään kestäneet. No sattuuhan sitä kiven koville ammattilaisillekin. Perjantaina on varmaan jo tilanne ihan toinen, toivottavasti.puujalkapakki kirjoitti:1. kenttä on kyllä hieman jäässä. Meinaa nuo jäähyt rikkoa heidän peliä...
HN kirjoitti:Ville Peltonen on kyllä mielettömän hieno pelaaja. Olen aina arvostanut Villeä ja naureskellut niiden typeryyttä, joiden mielestä Peltonen ratsasti vain vuoden 1995 MM-loppuottelun hattutempullaan. Aivan viime vuosina nämä hölmöt kommentit ovat kadonneet jonnekin - miksiköhän?
Ville Peltonen on äärettömän taitava, älykäs ja uhrautuva kiekkoilija, joka hallitsee pelin kokonaisvaltaisesti. Upea pelaaja ja persoona, joka nousee yleensä sitä suurempaan rooliin, mitä tärkeämpää ottelua pelataan.
Mutta silti Ville on suurien turnauksien jätkä.Rinksu kirjoitti:Totta, joka sana. Mitä sitten vaikka tässä turnauksessa jäi maalit tekemättä jotain Saksoja vastaan. Tänään niitä on tullut taas kaksi,vaikka toinen taisikin mennä Jokisen nimiin.
Cube kirjoitti:Miksi ihmeessä minä myöntäisin olevani väärässä, kun en sitä ole? SINÄ puolestaan huutelit tuomarin puolueellisuudesta jo ennen peliä. Onko siis ihme, että näet jokaisen tuomion Suomen sorsimisena?
Puusilmä mikä puusilmä. Menkää Mertsin kanssa kahville, saattais synkata.
Menee tällähetkellä vähän nurinkurin tuo 1. kentän peli. Selänne rakentaa peliä ja jakelee Koivulle, vaikka normaalisti on toisin päin. Kyllä he tuossa kolmannessa erässä näyttää taas pojille mitä on miehiään. Selänne paukauttaa ainakin sen yhden maalin, johon Koivu antaa namupassin :Dverco kirjoitti:Aika selkeää ylilatautumista. Toinen erä jo paljon parempi. Onneksi 2-kenttä ratkoo, kun ykkönen on "vapaalla". Päivällä ihmettelin, millä Jere, Teemu ja Saku pystyvät hanskaamaan tällaisen paineen. Kenttä, jonka odotetaan yksin kaatavan USA. Eipä näköjään kestänyt. No sattuuhan sitä kiven koville ammattilaisillekin. Perjantaina on varmaan jo tilanne ihan toinen, toivottavasti.