Viestin lähetti 1900
Pitäisikö otteluiden seuraaminen lopettaa, jos mestaruutta ei yhtenä kautena tule?
Missäs vaiheessa näin väitin?
Viestin lähetti 1900
Pitäisikö otteluiden seuraaminen lopettaa, jos mestaruutta ei yhtenä kautena tule?
Viestin lähetti Rööri
-Tuttua kauraa ilman usuttamista, mutta toki mukavampi vertailla kaverin kera näkemyksiä
-Vuosia jatkunut hiivavesillä läträäminen pitää väljän pikeen päälläni ihon omaisesti
-Kuuntelen sujuvasti lätkäaiheisia jorinoita, mutta mitään rakentavaa on turha odottaa, perinteisesti.
Pituutta olen yrittänyt erinäisin kommervenkein hankkia, mutta vaikutukset ovat jääneet parran kasvuun ja äänen möreytymiseen - josko vielä sellaista vacum-pumpia yrittäisi.
Mä maksan ekat...
Viestin lähetti Tomppa#74
........
Teemua käy sääliksi - todella sääliksi. Kaveri pistää kolme häkkiä Ruotsia vastaan ja taas jää mitalit saamatta. Ei Stanley Cuppia eikä MM-kultaa.
........
p.s. Allekirjoittaneella aika täydellinen kausi: Jokerit putoaa Kärpille mallilla "ei me tehhä maaleja enään", Detroit tippuu ekalla kierroksella Anaheimille ja Suomi kotikisoissa selvästä johdosta kivakiva naapurille Ruotsille. Hiano homma, sano.
........
Viestin lähetti Sistis
Käsittämätöntä Hawaiji-kiekkoa. Turpaan tuli. Suomalainen maajoukkuejääkiekko sai juuri sitä, mitä se tahtoi. Peli oli koko ajan perseestä näitä suuria jääkiekkomaita vastaan. Tämä oli kuitenkin pitkässä juoksussa voitto. Nyt toivottavasti loppuu se hypetys varmasta mitalista ja tajutaan realiteetit ja aletaan todellakin pelaamaan. Kiitos leijonat tästä illasta. Hauskin ja surkuhupaisin jääkiekko-ottelu miesmuistiin. Minua ei edes vituta. Tavallaan olen tietyllä tapaa tyytyväinen. Saimme ansiomme mukaan. Rehellinen työ kunniaan.
Minä, Ossi, haastan sinut, varjo, kertomaan, kuinka monen Ruotsin maalin aikana HPK:n S&M -kaksikko oli jäällä.Viestin lähetti varjo
Ei ole vaikea löytää syyllisiä Ruotsin nousuun, sana HPK on aika selviö. sadomason mikkihiiritähdet eivät kestä kovia paikkoja ja eivät kykene pitämään Ruotsin vahvoja pelaajia mitenkään.
Uuh.... rotsi.Viestin lähetti apostoli
[B Me ollaan sitten tulevaisuudessa onnellisia, te vain siivellä roikkujia.. [/B]
Viestin lähetti Senior
-Älä hyvä mies asenna sitä pumppua leukaperiin tahi kurkkuun. Ei se sinne kuulu! Ei ihme, että basso äänessä korostuu. Mitä mahtaa aatamin-omenasi sellaisesta rytkytyksestä ajatella? Saatan antaa ensi kerralla tavatessamme Sulle valokpiot tallessa olevista käyttöohjeistani.
Mä hoidan seuraavat.
Paniko joku merkille, että Suomi hävisi ottelun? Nooh. ''Spiritti'' oli kuitenkin ''ihan hyvä''. Noilla mentiin ja toimi kun venäläinen perseenpäristin tjsp
Viestin lähetti Senior
-Älä hyvä mies asenna sitä pumppua leukaperiin tahi kurkkuun. Ei se sinne kuulu! Ei ihme, että basso äänessä korostuu. Mitä mahtaa aatamin-omenasi sellaisesta rytkytyksestä ajatella? Saatan antaa ensi kerralla tavatessamme Sulle valokpiot tallessa olevista käyttöohjeistani.
Mä hoidan seuraavat.
Paniko joku merkille, että Suomi hävisi ottelun? Nooh. ''Spiritti'' oli kuitenkin ''ihan hyvä''. Noilla mentiin ja toimi kun venäläinen perseenpäristin tjsp
Viestin lähetti Sinisointu
Hävettää olla Suomalainen. Kyllä nyt vituttais olla Suomalaisena Ruotsissa. Lehtosen Kari kun olis kisojen alusta saakka ollut maalissa niin tulos ois toinen.
Viestin lähetti Senior
Mä hoidan seuraavat.
Viestin lähetti Fläppis
No kyllä on mä oon vittu sitä mieltä, että Selänne hiukan onnistui tässä pelissä. Älä ole naurettava