Minun tietääkseni puhun joskus, mutta harvoin unissani. Olisiko ollut joskus 12-vuotiaana jollain partioleirillä, missä olin kuulema koko yön selittänyt jostain Nikosta. Itselleni on vieläkin epäselvää, että kuka tämä Niko mahtoi olla, en nimittäin tunne ketään sen nimistä... (Pelaajien lisäksi)
Toinen asia tapahtui siskolleni, kun vielä asuin hänen kanssaan samassa huoneessa. Nukuin hyvin ja tyytyväisesti, kunnes siskoni pompahti istumaan, ja huusi kovaa "EEEIII!!!" Kysyin että "Mitä nyt?" ja siihen siskoni vastasi todella vihaisesti "Äiti otti mun nuken, ja heitti hiiren koloon!!!" Siinä hän sitten näytti minulle kieltä, ja jatkoi taas uniaan...
Serkkuni on myös kertonut hänen ystävästään, jolle kävi todella nolosti. Hän on sellainen, että kävelee paljon unissaan. Yksi yö sitten, kun hänen poikaystävänsä oli yö-vuorossa. Serkkuni ystävällä oli tietenkin ikävä, mutta meni kuitenkin nukkumaan. Oli tosi kuuma ilta, ja hän nukku vain alusvaatteissa. Hän meni tyytyväisenä nukkumaan, mutta käveli unissaan uloos asunnosta, kerrostalon rappukäytävälle. Siinä hän oli seissyt varmaan 30min "odottamassa poikaystävään" kunnes naapurin soittama poliisi herätti hänet ja kysyi että mitä tämä teki. Hän oli tietenkin laittanut oven kiinni, eikä ottanut avaimia mukaansa. Kun poikaystävä tuli kotiin, niin mahtoi ihmetellä miksi tyttöystävä oli aamuyöllä kerrostalonrappukäytävällä alusvaatteissa poliisin kanssa...