Puhutko unissasi?

• 1 958
  • 27

Puhutko unissasi?

• Puhun usein

Ääniä: 8 8,2%
  • Joskus

Ääniä: 40 40,8%
  • En tiedä, ei kukaan ole sanonut että puhuisin

Ääniä: 28 28,6%
  • en ole ikinä puhunut unissani!

Ääniä: 7 7,1%
  • Mitä helvettiä se sulle kuuluu?!

Ääniä: 5 5,1%
  • Känädä

Ääniä: 10 10,2%

• Äänestäjiä
    98

WiLkKu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Jokerit
Eipä sitä enää tule puhuttua tai käveltyä unissaan saatikka kuorsattua tai ei ainakaan ole asiasta minulle maininnut.

Ala-asteikäisenä kylläkin kuulemma harrastin vallan paljon unissakävelyä ja aina kun olin kävellyt unissani niin jostain syystä olin käynyt aina laittamassa talon lattialämmitykset pois päältä. Ja kuulemma silloin tällöin samassa ala-aste iässä oon kuulemma pihallekkin yrittänyt mennä, mutta aina ollut se lukossa oleva ovi esteenä.

Ach, tuleepas mieleeni kun tässä viime talvena oltiin kavereiden kanssa laskettelureissulla Himoksella ja tulomatkalla olin todistettavasti nukkunut "hieman" oudosti linkassa. Olin ensin nojannut normaalisti siihen kyynertukeen käsi poskella ja siitä sitten valahtanut niin, että roikuin sen käsituen varassa ja siitä olin kuulemma pikku hiljaa valunut lattialle päin ja viimein olin roikkunut paidanhelma kiinni siinä käsituessa kunnes joku oli sen siitä irroittanut ja olin valahtanut lattialle kätevään "sikiö-asentoon". Siinä olin kuulemma jonkun aikaa nukkunut ja sitten noussut takasin penkille nukkumaan. Itse en tätä tarinaa uskonut kun siitä penkiltä heräsin, mutta jälkeenpäin oli pakko uskoa kun kavereilla oli valokuvia todisteena. Ja mikä tekee tarinasta vieläkin ihmeellisemmän on se, että en ollut nauttinut tippaakaan kuningas alkkomahoolia. Hyvät unenlahjat vissiin.

Tekevälle sattuu ja tekemättömällekkin joskus.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Minähän en tietenkään puhu unissani, tai en ole ainakaan koskaan kuullut.

Mutta velipoika puhuu sitäkin enemmän. Tässä ehtoisin kun olen yleensä koneen ääressä ja broidi nukkumassa, niin tulee välillä aika legendaaristakin läppää.

Eräänä yönä hän jälleen jutusteli unissaan. Mauri (nimi muutettu) nousi istumaan, avasi silmänsä ja katsoi minua. Sitten hän osoitti minua yhtäkkiä sormellaan ja huusi "FBI!", jonka jälkeen asetti tyynynsä paikalleen ja jatkoi uniaan.

Yleensä hänellä on tapana laukoa myös siveettömyyksiä ja olin varsin vaikeana, kun tässä taannoin meillä oli ala-asteella oleva serkkupoika kylässä. Serkkupoika tietysti halusi nukkua poikien huoneessa ja Mauri pääsi taas vauhtiin. Sieltä tuli vittua, perkelettä ja saatanaa peräkanaa, ja minä häpesin vieressä. Serkkupoika on sentään sen verran vanha jamppa, että hän itsekin kiroilee kun turkkilainen... mutta kumminkin.

Cube

Jäsen
Tuleehan sita unissaan puheltua kaikenlaista, mutta kuulemma siita ei selvaa juurikaan saa.

Unissakavelyakin on tullut valilla harrastettua.
Kerran oltiin kavereiden kanssa telttailemassa ja lahdin yon pimeimmilla hetkilla kuselle.. ainoa probleema oli, etten ilmeisesti jaksanut teltan ovea pidemmalle ja kusaisin sisalta kasin aivan sen eteen ja sisallekin. Kaverini todisti kyseista tapahtumaa ja luuli nakevansa unta, kunnes aamulla karu totuus sitten paljastui.
Onhan sekin tietysti mahdollista, etta kaverini itse asiassa teki kyseisen tempun ja halusi vain vierittaa syyn mun niskoille - itse kun en kyseisesta tapahtumasta muista yhtaan mitaan. Sen kyllakin muistan, ettei aamulla juurikaan kusihata ollut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy