Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei, mutta Määtälläkään tuskin pelilupa on kunnossa ja muitakaan ei ole.Miinuksen vaihtaminen miinukseen ei tuota plussaa tässä(kään) tapauksessa.
Ei, mutta Määtälläkään tuskin pelilupa on kunnossa ja muitakaan ei ole.Miinuksen vaihtaminen miinukseen ei tuota plussaa tässä(kään) tapauksessa.
Samaa mieltä. Kalle helvettiin ja Atso tilalle.Miinuksen vaihtaminen miinukseen ei tuota plussaa tässä(kään) tapauksessa.
Juuri näin. Olin aivan haavi auki Teron kommentista.Ymmärrän teidän toiveet, mutta jos Määttä sanoi Kokkolassa, että nähtiin hyvää playoff-lätkää molemmilta, niin onko realistista odottaa muutosta? Jos noin vähään on tyytyväinen, niin en tiedä pitääkö edes ansaita jatkopaikkaa.
No, me kannattajat ja fanit tietysti odotamme aina kaikkea kauhulla ja riemulla, pelolla ja vihalla, joten eiköhän sieltä tule jotain paskan ja taivaan väliltä… molemmilta joukkueilta.
Kyllä mä luulen, että me naatitaan Kokkolassa nyt tämä hetki, jos voitetaan ja te lyötte kaikki jäänrakoon ensi kaudesta lähtien.Samaa mieltä!Risikko ja Lehtinen olisivat olleet luotettavampia.
Parempi voittakoon!
Kävi miten kävi, mutta ensi kaudella nämä tiukat kohtaamiset jatkuu.
Summasen peli oli kaukana luomukiekosta. Nämä termit ovat vain jääneet elämään kun miehen taival IFK:ssa oli hyvin sekava.Määtän pelitapa on versio Summasen luomukiekosta. Tavoitteena on pelaajien hyvään reagointiin perustuva osin pelipaikaton jääkiekko. Kun tulosta ei tule, valmentaja voi tehdä mitä tahansa muutoksia kokoonpanoon. Muutokset eivät ole ennakkoon aina heikennys, koska luomukiekko perustuu vähemmän tiiviiseen viisikkopeliin ja enemmän hyviin yksilösuorituksiin.
Määtän pelitapa voi vielä kääntää sarjan Jokereille. Kunhan Hermeksen puolustuspelaamisesta selviävät ja pääsevät laidasta keskustaan. Nyt hyökkäyspäässä liian monta kertaa pelataan siellä, mistä maaleja ei tehdä.
Summasen peli tuohon aikaan sai nimen "2-vaiheinen reagointipeli". Siinä käytettiin paljon "toista aaltoa/tyhjää kenttä puoliskoa". En muista oliko näin jo Jokeri aikoina mutta maajoukkueessa oli.Summasen peli oli kaukana luomukiekosta. Nämä termit ovat vain jääneet elämään kun miehen taival IFK:ssa oli hyvin sekava.
Rami on yksi meidän pelin suurimpia ideologisia vaikuttajia ja maamme parhaita valmentajista. Luonteeltaan ei vain ehkä tullut ihmisten kanssa aina toimeen.
Määtän pelikirja on taas vähäsivuinen. Joukkueemme on totaalisen alistunut tiiviin viisikkopelin edessä.
Tän uskon vasta kun nään. Tarkoitan ensi kautta.Kyllä mä luulen, että me naatitaan Kokkolassa nyt tämä hetki, jos voitetaan ja te lyötte kaikki jäänrakoon ensi kaudesta lähtien.
Mahdollista, mutta ei todennäköistä. Puhutaan jostain alle 10% saumasta. Odotan Häkkilän muuntumista Tom Koivistoksi, Lembergin Rosaksi ja Vauhkosen Machuldaksi.
Huimat 2,6%.Jos tätä ihan todennäköisyyksien pohjalta pyörittelee niin jotenkin näin voisin sen vielä positiivisessa kuvassa nähdä:
Jokerit voittaa tänään 60% todennäköisyydellä
Jokerit voittaa lauantaina vieraissa 30% todennäköisyydellä
Jokerit voittaa mahdollisen game 7 takaa noustuaan 70% todennäköisyydellä.
Josta päästään siihen raakaan prosenttiin millä Jokerit vielä tästä 1-3 - tappiotilanteesta nousee : 12,6%.
Tällä positiivisella katsontakannalla päästäisiin jopa yli 10% mahdollisuuteen vielä jatkopaikan osalta.
Vaikuttaa alhaiselta ottaen huomioon että on elämä tai kuolema -peli ja vieläpä kotipeli. Ei kai Jokerit näin surkea olisi? Itse arvioisin 70% voittotodennäköisyyttä Jokereille. Toisaalta ei se minua haittaa vaikka häviäisivät.60% todennäköisyydellä
Itse arvioisin 70% voittotodennäköisyyttä Jokereille.
Se tässä on kuitenkin kivaa, että vain yksi peli kerrallaan tarvitsee voittaa. Jos tänään onnistutaan kaivamaan voitto, niin sen jälkeen tuolla kaavalla jatkoonmeno olisi jo 40%. Ja jos ei voiteta tänään niin sitten ei tartte laskea prosentteja enää ollenkaan.Mutta ei todennäköisyydet edes tuolla laskelmalla ole vielä Jokereiden jatkoonmenon puolella. Kolmen peräkkäisen ottelun voittaminen ei ole helppoa. Vaikka prossat laittaisi rohkeasti 70-50-80 niin = 28% ottelusarjan voitosta.
Yksi tilanne, yksi kaksinkamppailu, yksi vaihto, yksi peli kerrallaan. Siinä resepti.Se tässä on kuitenkin kivaa, että vain yksi peli kerrallaan tarvitsee voittaa. Jos tänään onnistutaan kaivamaan voitto, niin sen jälkeen tuolla kaavalla jatkoonmeno olisi jo 40%. Ja jos ei voiteta tänään niin sitten ei tartte laskea prosentteja enää ollenkaan.
Oih, siellähän on Kerhon maalilla pelannut jokerilegenda Joni Puurula!Pakkohan tämä oli tarkistaa ja vasta kolmannessa erässä. 0-2 tilanteesta Jokerit tuli tasoihin 5v3 ilman maalivahtia ja Banham sitten niittasi jatkoilla 3-2 Jokereille. Hienoa aikaa! 2002-04-02 HPK - Jokerit
Aasinsiltana tuli mieleen 2008 välierät, joissa Blues nousi Puurula maalissaan pelannutta Jokereita vastaan 1-3 tappioasemasta 4-3 sarjavoittoon. Viides peli oli Bluesin kotipeli ja se meni 5-1 lukemin. Game 6:ssa Blues voitti jatkoajalla ja seiskapelissä espoolaiset olivatkin sitten selkeästi parempia. Juuri mitään yhdistäviä tekijöitä ei ole tähän sarjaan Hermestä vastaan, mutta uskotaan Jokerien tekevän "bluesmaisen" nousun!Oih, siellähän on Kerhon maalilla pelannut jokerilegenda Joni Puurula!
Tuo Blues-sarja sattuu vieläkin..Aasinsiltana tuli mieleen 2008 välierät, joissa Blues nousi Puurula maalissaan pelannutta Jokereita vastaan 1-3 tappioasemasta 4-3 sarjavoittoon. Juuri mitään yhdistäviä tekijöitä ei ole tähän sarjaan Hermestä vastaan, mutta uskotaan Jokerien tekevän "bluesmaisen" nousun!
Pakkohan tämä oli tarkistaa ja vasta kolmannessa erässä. 0-2 tilanteesta Jokerit tuli tasoihin 5v3 ilman maalivahtia ja Banham sitten niittasi jatkoilla 3-2 Jokereille. Hienoa aikaa! 2002-04-02 HPK - Jokerit
Olin kirjoittamassa tästä ottelusarjasta itsekin tänne ja en tiedä kultaako aika muistot,mutta muistaakseni olin aivan varma jokereiden jatkoon menosta sarjan tasoittumista 3-3. Eli uskotaan nousuun kunnes sarja on ohi.Aasinsiltana tuli mieleen 2008 välierät, joissa Blues nousi Puurula maalissaan pelannutta Jokereita vastaan 1-3 tappioasemasta 4-3 sarjavoittoon. Viides peli oli Bluesin kotipeli ja se meni 5-1 lukemin. Game 6:ssa Blues voitti jatkoajalla ja seiskapelissä espoolaiset olivatkin sitten selkeästi parempia. Juuri mitään yhdistäviä tekijöitä ei ole tähän sarjaan Hermestä vastaan, mutta uskotaan Jokerien tekevän "bluesmaisen" nousun!
Samoin kaverin kanssa seisomakatsomossa HPK-fanien keskellä Varis -paidat päällä molemmilla.Olin paikalla. Sairaan magee ja maistuva matsi, huh! Bänhämin kääntölaukaus jatkoajalla, naps.
Tero tietää tasan tarkkaan mitä tekee.Mistä lähtien Kankaan peluutus on ollut hyvä muutos?