The Nikkari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Eikä se, että molemmilla on erinomaiset kirjoittajat täällä jatkiksessa.Ettei totuus unohtuisi.
Eikä se, että molemmilla on erinomaiset kirjoittajat täällä jatkiksessa.Ettei totuus unohtuisi.
Onko joukkue sama asia kuin sometiimi?Mainio juttu Espoon kannalta. Henkisen Luhistumisen suorastaan aistii.
Tuomarit olivat aika kehnoja kyllä kaikin puolin.
Tuskin tuosta kukaan loukkaantui, varsinkaan täältä Espoon leiristä. Huvittavahan tuo postaus oli monessakin mielessä.Siis mitä ihmettä jengi täällä nyt valittaa? Tuohan on ainoastaan ihan loistavaa huumoria Ketterän sometiimiltä, ja nostaa varmasti hetkellisesti hirveän hypen somekanaviin. Mutta tietysti kun nykyään ei saa enää mitään sanoa, kun aina joku loukkaantuu, niin eihän se ihmetytä että tästäkin hirveä metakka nousee.
No ei tietenkään. Psyykkausta psyykkausta. Hieno sarja menossa. Muistettakoon että Ketterällä oli kaksi tolppaa ylivoimalla kolmannessa erässä. Tasaista on.Onko joukkue sama asia kuin sometiimi?
Siitä on monta vuotta kun viimeksi olen tuolla Liigan osiossa käynyt mutta jotenkin muistelisin että ei se ruoho kovin paljon vihreämpää ole sielläkään puolella :D.Onko siihen joku syy ettei Liigasta voisi ottaa "ammattituomareita" näihin Mestiksen finaaleihin? Luulisi että työvoimapula ei ainakaan olisi syynä kun siellä enää 2 joukkuetta jäljellä.
En tiedä itkemisestä, mutta räikeä virhe tuossa on. Mielestäni aivan huomautettava asia ja hyvin huumorilla vedetty kisa tuohon. Kyllä minä olisin käärmeissäni jos vastustaja vetää 6-7:llä pelaajalla.Katkeraa, että Ketterän virallisella tilillä itketään. No, antaa itkijöiden itkeä.
Ylihuomenna sarja poikki.
Oli siellä pahempiakin virheitä. eikä niissä yleensä kärsijänä ollut Ketterä. Ei edes ollut ainoa viheltämättä jäänyt väärä vaihto. Ketterä teki kolmannen maalinsa ylivoimalla joka oli täysi vitsi.En tiedä itkemisestä, mutta räikeä virhe tuossa on. Mielestäni aivan huomautettava asia ja hyvin huumorilla vedetty kisa tuohon. Kyllä minä olisin käärmeissäni jos vastustaja vetää 6-7:llä pelaajalla.
Mitäs hän nyt roposteli?Ropo kuitenkin tänään ottelun jälkeen näin jälkikäteen haastattelut kuulleena pisti sellaisen piikin, että siitä sain itse entistä enemmän voimaa... nimittäin perjantaina katsomon kannustuksen puolesta on Espoon kotipeli, vaikka Imatralla pelataan. Ketterä saa sen voimansa kaivaa ihan muualta kuin yleisöstä perjantaina.
No kehui kyllä Espoon kotiyleisöä, mutta sanoi perjantaina sitten heidän imevän energiaa omasta kotiyleisöstä. Ja se kyllä otetaan täällä nyt haasteena, kun perjantaina tullaan...Mitäs hän nyt roposteli?
Ihan varmasti olisin valittanut jos olisi mennyt toistepäin. Enkä olisi ainoa. Valitin myös erätauolla. Silloin myös sanoin, että ei olla häviämässä tuomareihin. Väitätkö sä että hävisitte vain tuomareiden takia. Kyllä mä sanoisin, että hävisitte siksi että eilen Kiekko-Espoo oli joka osa-alueella parempi. Se mistä me sanotaan, että on hassua on teidän virallinen Twitter itkee somessa. Sitä meidän vastaava ei ole tehnyt. Ja itkulta se nyt vaikuttaa, kun tämän Mikko Partasen twitteriä lukee joka on teillä hommissa? Onko peräti somevastaava. Meidän somessa ei ole kertaakaan valitettu somessa. Jotta nyt ei mene puurot ja vellit sekaisin.Otteluketjua seuranneena tein sellaisen huomion että Ketterä vain itkee tuomareista, kun Espoolaiset yrittää parhaansa mukaan kehua heitä.
Tai oikeastaan Espoolaiset aloittaa kehumisen vasta pelin puolenvälin jälkeen, kun alussa ovat antaneet puoli peliä "kriittistä mutta rakentavaa" palautetta.
Näinköhän tämä voisi johtua siitä, että puoli peliä menee Ketterän komennossa, joka tietysti tuomareiden suosiollisella avustuksella.
Oma arvioni on, että jos eilinen "seitsemän pelaajaa kentällä" tai kolmannen pelin paitsiosta llähtenyt maali olisi sattunut toisinpäin ja siitä Ketterälle voittomaali, Espoon kannattajat olisivat vain todenneet "näitä nyt sattuu".