Pudotuspelit 2014 – kenen bandwagonissa?

  • 94 321
  • 349

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
^ Enpä mä nyt ihan noinkaan sanoisi. Helsingissä on enemmän töitä sekä paremmat palkat, ja ihmisillä on varaa maksaa enemmän. Jyväskylässä pelkästään bussilippu maksaa kohta 4 euroa/matka, parkkipirkot ovat Suomen ahkerimpia, terveydenhuollossa ja peruspalveluissa on nykyään vähän liikaakin ongelmia (paitsi jos on varaa käyttää yksityisiä palveluita) jne. jne. Kaikessa on puolensa, omat vaikeutensa ja etunsa. Yritin vain sanoa, että on älytöntä muuttaa Stadiin vain siksi, että voisi olla ylpeästi pääkaupunkiseutulainen. Tuskin kovin moni niin tekeekään, mutta sellaisia tapauksiakin on tullut tavattua. Mä olen ylpeä siitä, että olen syntynyt Jyväskylässä, ja että asun täällä vieläkin, eikä mun tartte muuttaa Helsinkiin kasvattaakseni henkistä pippeliäni. Voisin kyllä muuttaa Helsinkiin, mutta en tekisi sitä sen vuoksi, että siellä asuminen olisi jotenkin hienompaa. Helsingissä asumisessa olisi kyllä omat etunsa, mutta sieltä olisi liian pitkä matka JYPin ja JJK:n kotimatseihin. ;) Tosiaan, kaikki respect niille, jotka Helsingissä asuvat. Ei siellä(kään) aina ole helppoa asua.

Nyt alkaa mennä jo liikaa offtopicin puolelle, joten keskitytään olennaiseen. Tähän topiciin tuskin enää postailen, koska SaiPa lähetetään illalla kesän viettoon... ;)
 
Viimeksi muokattu:

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jäljellä olevista jengeistä pakko hypätä Tapparan kelkkaan, tosin myös Blues ja Lukko ovat vahvat symppauksen kohteet. Tapparalla on loistava, kurinalainen sapluuna joka iskee kyllä meikäläiseen. Lisäksi persoonat, kuten Jormakka ja Nieminen lisäävät arvostusta allekirjoittaneen silmissä. Bluesin ahokoirakiekko on mukavaa katseltavaa ja jotenkin kierolla tavalla tykkään Risto Dufvan mentaalisista kiemuroista + Nummelinille ja Vahalahdelle soisi vielä menestystä.

Tärkeintä on kuitenkin ettei Kärpät voita mestaruutta, joukkue sinänsä on hieno ja arvostettava, ja varsinkin Marjamäen Latelle toivon kyllä menestystä. Muutamat näätäfanit ovat vaan antaneet itsestään sellaisen kuvan, ettei niille toivo kyllä mitään hyvää.

Kiitos ja kuitti.
 
Mikään joukkue ei juuri sen kummempia tunteita herätä, joten ihan vain Rynnäksen takia olen ollut Kärppien kelkassa, vaikken yleisesti suosikkien puolella olekaan. Toivottavasti nyt saisi mies pelejäkin pelattua, kun olisi ihan kiva katsella sitä Jussin riemun määrää mikäli torjuisi maalilla mestaruuden.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tärkeintä on kuitenkin ettei Kärpät voita mestaruutta, joukkue sinänsä on hieno ja arvostettava, ja varsinkin Marjamäen Latelle toivon kyllä menestystä. Muutamat näätäfanit ovat vaan antaneet itsestään sellaisen kuvan, ettei niille toivo kyllä mitään hyvää.

Useampikin Pelicansin kannattaja on ollut Drewisken kanssa samoilla linjoilla. Ymmärän sen hyvin. Tunne on aika vahvasti myös molemminpuolinen. Jotenkin useiden Pelicans-kirjoittajien kanssa on vaikea päästä asialliseen keskusteluun. Varsinkin silloin, kun näkemykset poikkeavat kovasti toisistaan, on meno Lahden suunnassa aika railakasta. En sano, että siinä on mitään pahaa, mutta minulle se ei sovi. Taitaa olla kysymys kulttuurieroista. Hyvä vain, ettei olla kaikki samasta muotista tehtyjä. Pelicansista en pidä hirveästi myöskään seurana. Jotenkin valju ja muovinen maku tulee suuhun. En siis Pelicansin kelkkaan hyppäisi missään olosuhteissa.

Jos Blues pystyisi Kärpät finaaleista pudottamaan, voisi sympatiani kallistua Bluesin suuntaan. Siellä on usein tehty playoffeissa hyvää työtä, mutta se täysosuma uupuu. Juniorityökin on valtakunnan parasta, mitä arvostan kovin. Tänään liputan Lukko-Blues ottelussa Bluesin puolesta. Jääkiekkoa on mukava katsoa myös silloin, kun Kärpät ei pelaa. Se on jopa aika rentouttavaa ilman jännitystä oman joukkueen puolesta.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Vaikka olin lapsuudessani Kärppien kannattaja niin sen verran varmana oululaisten mestaruutta pidetään, että JOS Blues nyt sattuisi tippumaan niin olen altavastaajan (eli Kärppien vastustajan puolella)
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kyllä SaiPan kanssa väännettiin niin huikea sarja, että heidän kelkkaansa hypätään, vaikka se todennäköisin kelkka olisi ollut ilman tätä sarjaakin. Hieno joukkue, joka ansaitsee menestyksen. Lukko on kakkosvaihtoehto, koska RD, Sipiläinen ja F.Riska.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Blüüsin pudotessa siirryn SaiPan wagoniin, jos ei SaiPallakaan natsaa niin sitten Tappara. Sen jälkeen järjestyksessä Kärpät ja Lukko.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivon finaaliparia Lukko-Saipa. Siinä on ihan sama sitten kumpi vie...Toisella 50vuotta edellisestä mestaruudesta ja toinen ei ole koskaan voittanut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
SaiPan ja Lukon wagonissa totta kai!

Ville Nieminen on hieno mies, mutta hopea-Rautakorpi ei voita kuitenkaan, vaan pelikirja sulaa yhdessä Metsolan kanssa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Saipan mukana mennään! Kaksi suurinta inhokkia on pudonnut leikistä nyt ja toivottavasti Lukko pudottaisi vielä Tapparan niin kaikki kolme hmv joukkuetta minun listaltani on pois.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
SaiPan bandwagoniin hypättiin 3. erän aikana Bluesin bandwagonista.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kärppien ehdottomasti, hoitakaahan homma himaan!
 

HKoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolueeton tarkkailija
Saipan mukana mennään! Kaksi suurinta inhokkia on pudonnut leikistä nyt ja toivottavasti Lukko pudottaisi vielä Tapparan niin kaikki kolme hmv joukkuetta minun listaltani on pois.

Niin eli olikos nämä nyt sitten inhokkeja vai "hmv"? IMO juuri päinvastaiset asiat ;)
 

Stigu

Jäsen
SaiPa edelleen ja ehdottomasti. Hieno kaupunki. Hienot fanit. Hieno jengi. Hieno organisaatio. Ainoa joka tökkii on FASLapsi.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Kärppien Wagoniin käy tie. Marjamäki on hieno mies ja Oulussa pitkästä aikaa kasassa Joukkue.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ei erityisempiä väristyksiä aiheuta mikään TOP4 -jengeistä. Tykkään hienoista tarinoista ja SaiPa selvimmin edustaa sitä. Lisäksi symppaan Jussi Markkasta varsinkin sen takia mitä saanut omassa elämässään kokea. Eli SaiPa.

Ohuet sympatiat myös Ville Niemiselle Tampereelle.

Lukko ja Kärpät, ei kiitos.
 

Baldrick

Jäsen
SaiPan historian ensimmäinen mestaruus olisi hieno juttu! He ovat myös underdog-duunareita, jotka eivät herätä muuta kuin sympatiaa. Päätyyn asti!

Sikäli mikäli SaiPa ei pääse jatkohon, voi Lukkoa hieman sympatiseerata juurikin mainittujen RD:n, Sipin ja Fipon takia.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
En tiedä saako tänne postata jos oma joukkue on jatkossa, mutta onneksi SaiPa voitti, koska olin jo varannut itselleni lipun Bluesin bandwagoniin. Jos SaiPakin olisi tippunut, olisi koossa ollut aika lailla Liigan epäsympaattisin top 4 heti Jokereiden jälkeen. Nyt ei tarvitse enää välittää muiden peleistä vaikka vahingossa tiputtaisiinkin pronssimatsiin kun kautta on sen jälkeen niin vähän jäljellä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vain yksi oikea vastaus: SaiPa. Ei tarvitse perustella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös