^ Enpä mä nyt ihan noinkaan sanoisi. Helsingissä on enemmän töitä sekä paremmat palkat, ja ihmisillä on varaa maksaa enemmän. Jyväskylässä pelkästään bussilippu maksaa kohta 4 euroa/matka, parkkipirkot ovat Suomen ahkerimpia, terveydenhuollossa ja peruspalveluissa on nykyään vähän liikaakin ongelmia (paitsi jos on varaa käyttää yksityisiä palveluita) jne. jne. Kaikessa on puolensa, omat vaikeutensa ja etunsa. Yritin vain sanoa, että on älytöntä muuttaa Stadiin vain siksi, että voisi olla ylpeästi pääkaupunkiseutulainen. Tuskin kovin moni niin tekeekään, mutta sellaisia tapauksiakin on tullut tavattua. Mä olen ylpeä siitä, että olen syntynyt Jyväskylässä, ja että asun täällä vieläkin, eikä mun tartte muuttaa Helsinkiin kasvattaakseni henkistä pippeliäni. Voisin kyllä muuttaa Helsinkiin, mutta en tekisi sitä sen vuoksi, että siellä asuminen olisi jotenkin hienompaa. Helsingissä asumisessa olisi kyllä omat etunsa, mutta sieltä olisi liian pitkä matka JYPin ja JJK:n kotimatseihin. ;) Tosiaan, kaikki respect niille, jotka Helsingissä asuvat. Ei siellä(kään) aina ole helppoa asua.
Nyt alkaa mennä jo liikaa offtopicin puolelle, joten keskitytään olennaiseen. Tähän topiciin tuskin enää postailen, koska SaiPa lähetetään illalla kesän viettoon... ;)
Nyt alkaa mennä jo liikaa offtopicin puolelle, joten keskitytään olennaiseen. Tähän topiciin tuskin enää postailen, koska SaiPa lähetetään illalla kesän viettoon... ;)
Viimeksi muokattu: