Olen täällä naapurissa kuokkavieraana käynyt pofffien aikaan. Kovin on fiilikset elänyt, aivan kuin meilläkin. Toki aika moni oli täällä jo lomille lähdössä puolivälisarjassa 3-3 tilanteessa ;)
En ole todellakaan Pelsu fani, mutta olen kurkkua täynnä porkkanaa. Voi jopa sanoa, että Tappara aiheuttamaan vitutus on kroonista. Näin ollen tulen todellakin kannattaan Pelsuja.
Yleistä lähtökohdista: Pelillisesti olette viime vuotista paljon paremmassa tilanteessa. KalPa hallitsi pelillisesti kolmea ensinmäistä ottelua selvästi, vaikka 2/3 näitäkin hävittiin. Tappara ei ole missään nimessä Tapolan aikaisessa kunnossa, vaikka sarjan nyt selväsi veivätkin. En sanoisi teitä ennakkosuosikiksi, mutta ei kyllä ole Tapparakaan sitä. Savinainen kävi todella kuumana koko sarjan, olen varma, että Hölö on tehnyt asiassa jo suunnitelman.
Tuomaritointa on hyvin todennäköisesti Tapparaale myönteistä. En tiedä miksi näitä suurseuroja Tappara ja Hifki etunenässä suositaan. Mutta näin tapahtuu, tulette huomaamaan. Toki tämä on jo isolle osalle tiedossa jo nyt.
Hölö: hänestä pidän, täysi vastakohta Krönborgille joka raivoaa tämän tästä.
Toivottavasti peli pysyy kasassa ja loukkeja ei tulisi. En tule teidän mestaruutta juhlimaan, mutta todella toivon, että porkkana pettyy ja Lahti juhlii. Se olisi ihan lajin kannaltakin suotuisasti.
P.S pitäkää nyt finaaleissa huoli, että halli on loppuunmyyty jokaisessa pelissä.