Mainos

PS3: NHL13 - EASHL - Pale Knuckles

• 6 349
  • 43

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pale Knuckles on pääosin Jatkoaika.comin jäsenistä koostuva EASHL-seura. Joukkueessa on muutama pelaaja myös Jatkoajan ulkopuolelta.

Joukkueen kokoonpano:
- Rommeli (GM)
- Spidy#29 (GM)
- Joonatan (GM)
- Igor33 (GM)
- PET
- gerlis15
- soininen_ (ei JA)
- speccuux (ei JA)

Pale Knuckles etsii uusia pelaajia! Jos omaat tunnukset Jatkoaikaan ja haluat päästä antamaan näyttöjä, laita viestiä tähän ketjuun tai yv:tä jollekin GM:lle. EASHL-konkarit ovat eritoten tervetulleita seuraan!

Viimeksi muokattu:

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Pale Knuckles etsii seuraan uusia pelaajia! Jos omaat tunnukset Jatkoaikaan ja haluat päästä antamaan näyttöjä, laita viestiä tähän ketjuun tai yv:tä jollekin GM:lle. EASHL-konkarit ovat eritoten tervetulleita seuraan!

Tällä hetkellä etsimme aktiivisia pelaajia eritoten seuraaville pelipaikoille:
- MV
- VP
- OP

Xbox 360 -konkari vaihtaa lähipäivinä (ehkä jopa huomenna?) konsolia, joten pelaaja on tarjolla. Eniten olen pelannut hyökkääjää, etenkin sentteriä, mutta myös laituripaikat ja puolustajan paikka onnistuu. Tosiaan NHL 11 pelasin pakkia, mutta viime änärissä tuli pikku hiljaa siirryttyä hyökkääjäksi. Enimmäkseen olen pelannut isokokoisella kahdensuunnan hyökkääjällä, mutta ihan loppuvaiheessa tuli koitettua myös pienempää tuulennopeaa sniperia laidassa.

Pelityyli on kai kikkailija-pelintekijä, sillä haen yleensä vetopaikassakin "vielä yhtä syöttöä". Se on kai sitten vahvuus, mutta varmaan syöttöpelikin on erilaista 13:ssa, jos kerran pelaajat katkovat syöttöjä paremmin.

Minkä hintaisia ovat perustason PS3:n headsetit?

Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Käsittääkseni Elmous (ei JA) ja Uuhis #97 kuuluvat myös rosteriin.

Laitan itse pyyntöä heti kun vaan saan pelin hankittua.

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikke11 olet tervetullut seuraan! Laittele liittymispyyntöä ja jos haluat, niin PSN-ID:si tänne kunhan sen tiedät. Rommeli lisäilen nuo mainitsemasi kaverit listaan!

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Jiiihaaa!! Äsken kävin hakemassa oman version Cittarista, joten pelit voidaan pistää mun puolesta jo tänään käyntiin! Ketkäs meiän joukkueesta on jo peleillä tänään?

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jiiihaaa!! Äsken kävin hakemassa oman version Cittarista, joten pelit voidaan pistää mun puolesta jo tänään käyntiin! Ketkäs meiän joukkueesta on jo peleillä tänään?
Hienoa! Ainakin minä, uskoisin että soininen_ ja Durable myös. Itse olen jo lähemmäs 20 matsia Early Releasessa sparrannut, ja totutellut TODELLA outoon luistelufysiikkaan... Nyt vaan sparreja alle poijjat! Ottaa nimittäin 12 jälkeen aikansa, että 13 uudet ominaisuudet käyvät tutuksi.

Illalla Urhon tv-matsin jälkeen viimeistään aloitetaan kerhopelit. Eli klo 21 --> GAME ON!

Durable

Jäsen
Hienoa! Ainakin minä, uskoisin että soininen_ ja Durable myös. Itse olen jo lähemmäs 20 matsia Early Releasessa sparrannut, ja totutellut TODELLA outoon luistelufysiikkaan... Nyt vaan sparreja alle poijjat! Ottaa nimittäin 12 jälkeen aikansa, että 13 uudet ominaisuudet käyvät tutuksi.

Illalla Urhon tv-matsin jälkeen viimeistään aloitetaan kerhopelit. Eli klo 21 --> GAME ON!

Ite pääsen varmaan kymmenen aikoihin pelaamaan.

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin, peli haettu vaan pelaaminen onnistuu vasta kun vaimo tulee jumpasta / lapset on taltutettu. Pitää kattella ja säätää ainakin alkuun ja leipoa omasta ukkelista edes jonkinlainen jyrä. Saattaa olla että tää ilta menee kattellessa, tuun varmaan chattiin joka tapauksessa ja koitan liittyä joukkueeseen.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lisätäänpä rosteriin vielä akkep77. En ole nyt ihan satavarma, onko hänellä tunnarit tänne Jatkoaikaan, mutta hän voinee infota täällä lisää jos on.

Muokataanko tuohon aloitusviestiin pelaajien mielipaikat vielä? Jokaiselta on mielestäni löydyttävä enemmän kuin yksi pelipaikka. Vai mitä mieltä olette? Varsinkin pakkina oloa voisi joku toinenkin vähän alkaa reenailemaan. Itse ajattelin tässä versiossa panostaa vähän tuohon puolustajan paikkaan, vaikka ihan umpilaituri olenkin aina ollut.

Eli omat pelipaikat: OL/VL, OP/VP. Oikea on jostain syystä se mieluisampi puoli (kuten useimmilla muillakin taitaa olla), mutta menee se vasenkin. Sentteriä en mielelläni pelaa, kunnen ainakaan noissa aiemmissa versioissa ole ollut kovinkaan kummoinen aloittaja.

Edit. Etköhän sinä Niksu ole jo kykysi todistanut, joten mukaan vaan ainakin meikäläisen puolesta.

Edit 2. En ole vielä ollenkaan tutustunut tähän uuteen versioon, mutta lauantaina ajattelin käydä pelin kotiuttamassa. Eroaako tuo paljon edellisestä? Pystyykö hyppäämään suoraan kehiin vai vaatiiko kovinkin paljon sparrausta alle?

Viimeksi muokattu:

PET

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen akkep77. Eli tunnukset löytyy jatkoaikaan.

NHL13 on tilattu verkkokaupasta ja nyt odotellaan koska posti tuo.

Kaikki paikat käy paitsi ei MV.

Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistinki tuossa jo Rommelille viestiä, mutta oiskohan 7kk EASHL-tauon jälkeen löytyny teiltä näyttöpaikkaa ol/p-kaverille?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näytönpaikka tarjottu. Varsinkin pakin paikalle olisi ihan hyvä saada lisää päteviä tekijöitä.

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viimeisimpien rekrytointien myötä emme toistaiseksi etsi uusia pelaajia joukkueeseen.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Foorumi avattu Freeforumsiin. Vähän keskeneräistä on vielä, mutta rekisteröitykäähän kaikki tuonne.

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Aamupäiväpeleille nyt joku sieltä!

Mulle paikat käy VL/OL/MV, eilen oli jopa ruuhkaa linjoilla ja osa ei mahtunut kokoonpanoon, joten ajattelin vähän treenata tuota veskarina pelaamista tässä aamulla ja ihan mukavaahan se on. Joten Soikka varo! Haastan sun ykkösveskan aseman!

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumalaut! Spidy maalivahtina. Tuo on kyllä pakko jossain vaiheessa nähdä. =D

Hienoa joka tapauksessa, että paikkavalikoima on laajentunut.

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maailmanluokan voimahyökkääjällä maailmanluokan krapula. Olipa mahtavat yöpelit eilen, tuloksia en muista, mutta ainakin yksi voitto taisi tulla?

On muuten ihme juttu, että kirjoittaessa chat-huoneessa, tulee mm. välilyönti ja isot kirjaimet eri napeista, kuin pukukopissa. Saattaa aiheuttaa pieniä kirjoitusvirheitä..

Noh, se siitä, tänään on sukua käymässä Porista täällä, joten peleille pääseminen tekee tiukkaa, mikäli aikaa kuitenkin siunaantuu, ilmestyn linjoille.

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan hienostihan ne pelit ovat startanneet ja porukkaa on ollut linjoilla. Tänään mennään taas! Itse aloittelen taas tutusti 21 maissa, kunhan muksu painuu yöpuulle.

IivanaJ (Mikke11) ansaitsee erityismaininnan ensiesiintymisestään KNC:n paidassa. Erinomaista puolustamista!

Rommeli joko peli löytyy kirjahyllystä?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peli on nyt saatu onnistuneesti hankittua. Toivottavasti pääsen asennushommiin tuossa yhdeksän maissa. Tänään jäällä tuleekin esiintymään erittäin agressiivinen, mutta vesiselvä Maukka Kuusisto. Tavoitteena on laittaa mahdollisimman monta vastustajaa lasarettiin, pudottaa hanskat ainakin kertaalleen ja taklata rumasti aina kun on paikka.

Edit. Foorumille on ilmestynyt Maukan uunituore haastattelu.

Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
En haluaisi olla tyhmä, mutta minkäs takia mä en löydä tuolta foorumilta mitään kyselyä tai maukan haastattelua?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy