Koeta kirjautua sisään. :)
Kyllä mä oon kirjautuneena :D Muita ideoita?
Koeta kirjautua sisään. :)
En haluaisi olla tyhmä, mutta minkäs takia mä en löydä tuolta foorumilta mitään kyselyä tai maukan haastattelua?
Itse saavun parin tunnin päästä, toivottavasti Joffrey on vielä silloinkin linjoilla!Edelleen kuitenkin kopissa innokkaana, ei muutaku peleille.
Itse saavun parin tunnin päästä, toivottavasti Joffrey on vielä silloinkin linjoilla!
Muokkaa viela sen verran etta otat linkista pilkun pois niin menee oikeaan osoitteeseen.
Hienoa etta vedatte ihan tosissaan ja on foorumit ja kaikki, jos en olisi pohjois-amerikassa niin joinaisin mielellani. Taytyy toivoa etta pale knuckles tulee joskus vastaan tuolla virtuaalijaalla, toki lagi voisi olla jommalle kummalle joukkueelle aika iso tekija.
Onnea jatkoon!
Kiitos vinkistä. Linkki on nyt korjattu.
Foorumi ei ole oikeastaan olemassa siksi, että nyt mitenkään hampaat irvessä pelattaisiin. Tuo on tehty siksi, että meillä olisi kaikille yhteinen ja toimiva paikka tarinoida kaikesta peliin liittyvästä ja liittymättömästä. Ja tosiaan osa tuosta on avoin kaikille. Rekisteröityminen vaaditaan, jotta tuonne avoimeen osaan saa jotakin postailtuakin.