Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

PS3: NHL13 - EASHL - 65min - Uudet ja vanhat jäsenet tervetulleita!

• 13 147
  • 168

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Pleikka leikkas kiinni, menee hetki tulla takas

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tulkaas nyt peleille! Minä ja Nieds ollaan ainakin tulossa, bonesplitterkin on onlinessa, mutta en tiedä tuleeko.

Edit. täynnä

Viimeksi muokattu:

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Nyt peliä, 4 jo paikalla.

Ralph

Jäsen
Saataisiinko klo 16.30 - 17.00 alkaen pelit pyörimään? Koittakaa päästä linjoille tuolloin :-)

Minä tulen ainakin. Juuri nyt peli-ilo puuttuu meikäläiseltä kokonaan. Maalivahtina pelatessa aina joku heikkous löytyy, en millään saa koottua pelaajaa jolla ei olisi yhtään todella selkeää heikkousta. Ennen ne oli yläkulmat, kun maalivahti meni automaattisesti jäihin korkeiden vetojen tiellä, nyt ne on riparit. Puolustajana tykkäisin pelata, mutta pelityylini ei sovi joukkueen pelikirjaan. Olen puolustaja, joka mielellään nousisi hyökkäyksiin, ajaisi maalille tai muuten vain keskustaan saadakseen syötön ja näpäyttämään yläkulmaan. Nyt minulta odotetaan vain seisoskelua viivassa pitämässä kiinni rännisyötöt ja pelaamaan kiekon takaisin ränniin, ei sovi yhtään minulle. Joukkueen pelisysteemissä on parantamista, tai sitten pelaan tästeden pelkästään maalivahtina.

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Puolustajana tykkäisin pelata, mutta pelityylini ei sovi joukkueen pelikirjaan. Olen puolustaja, joka mielellään nousisi hyökkäyksiin, ajaisi maalille tai muuten vain keskustaan saadakseen syötön ja näpäyttämään yläkulmaan. Nyt minulta odotetaan vain seisoskelua viivassa pitämässä kiinni rännisyötöt ja pelaamaan kiekon takaisin ränniin, ei sovi yhtään minulle. Joukkueen pelisysteemissä on parantamista, tai sitten pelaan tästeden pelkästään maalivahtina.

Sen mitä ite oon pakkina pelannu, eli suurimman osan peleistä, olen saanu tehdä nuita harkittuja nousuja kyllä. Minun mielestä aika hyvin aina hyökkääjä ollu paikkaamassa. Tottakait pakkina on esisijaista olla viivassa, mutta kuten totesin jos paikka on ollu nii oon noussut, joskus ollu järkeviä joskus ei ole ajatukset menny samalla kaavalla muitten kans.

Koitan kans tulla peleille. Nuille main sovittuna yks gm-peli mutta koitan sen saaha ennen kerhopelejä.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Puolustajana tykkäisin pelata, mutta pelityylini ei sovi joukkueen pelikirjaan. Olen puolustaja, joka mielellään nousisi hyökkäyksiin, ajaisi maalille tai muuten vain keskustaan saadakseen syötön ja näpäyttämään yläkulmaan. Nyt minulta odotetaan vain seisoskelua viivassa pitämässä kiinni rännisyötöt ja pelaamaan kiekon takaisin ränniin, ei sovi yhtään minulle. Joukkueen pelisysteemissä on parantamista, tai sitten pelaan tästeden pelkästään maalivahtina.

Puolustajat ovat vaan oletuksena ne alimmat pelaaja. Kuten tuossa strapa sanoi, voi nousta kun tilanne sen sallii. Eihän nyt kiekottomana ole järkeä pakin lähtä tavallisesti nousuun, sitä varten meilläkin on hyökkääjät kentällä. Kiekon kanssa taasen voi olla useinkin järkevää ottaa ns. tyhjät pois ja nousta tai/ja laidasta tulla, tällöin sentteri yleensä varmistaa jos ei muuta puhuta tai olla sovittu. Vielä jos toinen pakeista tunnistaa riskit ja sijoittuu oikein niin tuohan useimmiten toimiikin. Jos pakilla tuppaat jäämään siihen ekaan karvaajaan kiinni niin sillon olet arvioinut väärin mahdollisuutesi.

Erinomainen hyökkäävä puolustaja on myöskin loistava puolustuspäässä ja GaDasta voi hyvinkin tulla tällainen :)

Kolmas maalivahti tryoutilla että sikälikin voit GaDa jatkaa pakkina jos haluat.

Alkakaas valua hiljalleen linjoille niin päästään pelaileen! :)

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
KLO 16.30 alkaen

Raahautukaa kyseiseen kellonlyömään mahdollisuuksienne mukaan koppiin.
Matka kohti eliittiä jatkuu ;)...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy